Θέατρο

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου: Συστήθηκε στους Αγρινιώτες ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής-το χειμερινό πρόγραμμα (φωτο-video)

po-dipethe-synentefxi-karageorgos3

Η παρουσίαση του χειμερινού προγράμματος του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου, έγινε σήμερα, παράλληλα με παρουσίαση του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. κ. Νίκου Καραγέωργου που αναλαμβάνει από φέτος καθήκοντα, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που παραχωρήθηκε μέσα απο την αίθουσα του θεάτρου.

Ο δήμαρχος Αγρινίου κ. Γιώργος Παπαναστασίου, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον νέο Καλλιτεχνικό Διευθυντή, τον οποίο απεκάλεσε έναν από τους καλύτερους ανθρώπους του θεάτρου και σχολίασε πως είναι μεγάλη τιμή και χαρά για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. η παρουσία του.

“Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. με τη βοήθεια όλων μας θα αναγεννηθεί”, είπε ο κ. Παπαναστασίου και συμπλήρωσε ότι “είναι καιρός το Αγρίνιο να ακουστεί και για τον πολιτισμό που παράγει, αφού μέχρι σήμερα ακούγονταν μόνο τα άσχημα για αυτή την πόλη…”

Ο κ. Παπαναστασίου, σε άλλο σημείο απάντησε πως οι αιτήσεις για τη θέση του καλλιτεχνικού Διευθυντή ήταν 19 εκ των οποίων επιλέχτηκαν οι δύο, από τους οποίους, μέσα από πολλές  συνεδριάσεις του Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ, επιλέχθηκε ο Αγρινιώτης κ. Καραγέωργος.

Ο ίδιος σχολίασε τον τίτλο του χειμερινού προγράμματος “η δύναμη μου μικρού”: “Με αυτή τη δύναμη προσπαθούμε να αναγεννήσουμε το ΔΗΠΕΘΕ, όπως το οραματίστηκε ο αείμνηστος Τσιτσιμελής. Το θέατρο τα τελευταία χρόνια έκανε κοιλιά και σκοπός μας είναι πλέον να το οδηγήσουμε εκεί που πρέπει”, ανέφερε.

Ο κ. Καραγέωργος με τη σειρά του δήλωσε συγκινημένος που βρίσκεται σε αυτή τη θέση, αφού όπως εξήγησε , μέσα από την θεατρική αίθουσα του ΔΗΠΕΘΕ πήρε τα πρώτα του ερεθίσματα για να ξεκινήσει τη θεατρική του καριέρα. “Εγώ γεννήθηκε εδώ και μάλιστα, από μια καρέκλα του εξώστη στην πέμπτη σειρά, άρχισαν όλα. Είναι περίεργο πράγμα , απο εκεί που έχει δει τα πρώτα σου καλλιτεχνικά έργα, από το σημείο που παρακολουθούσες ανθρώπους που σου φαινόταν τεράστιοι και παραμένουν βέβαια, τώρα να είναι συνεργάτες σου…”, είπε ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής.

Στη συνέχεια μίλησε αναλυτικά για όλα όσα περιέχει το φετινό χειμερινό πρόγραμμα, για τις παραστάσεις και για το πως κατέληξε σε αυτές τις επιλογές.

Στη συνέντευξη συμμετείχε και η αντιπρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ κα Σαλακίδου, που μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το Δ.Σ, κυρίως οικονομικές, κατά την προηγούμενη περίοδο, ενώ τόσο ο δήμαρχος, όσο και ο κ. Καραγέωργος και η κα Σαλακίδου ευχαρίστησαν όλο το επιτελείο του ΔΗΠΕΘΕ για την προσπάθεια που καταβάλλουν.

po-dipethe-synentefxi-karageorgos5

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Χειμερινή Περίοδος  2015-2016

« Η δύναμη του Μικρού»

Παιδική Σκηνή: «Φραουλογλειφιτζουροσοκολατοκαραμελότσιχλα!» ή « Το ταξίδι του Νοστιμούλη» του Αντώνη Αμμολοχίτη

Ένα διαδραστικό παραμύθι με τη συμμετοχή των παιδιών.

Πειραματική Σκηνή: « Θέατρο της Στιγμής »

Παράσταση αυτοσχεδιασμού, που το κοινό λέει τις προσωπικές του ιστορίες και τις βλέπει να εκτελούνται ζωντανά επί σκηνής αμέσως μετά.

Κεντρική Σκηνή: « Αγαπητέ Θεέ » του Ερίκ Εμανουέλ Σμίτ

Παράλληλες  Εκδηλώσεις:

Διαλέξεις:

1. « Η σημασία του μικρού » από τον ψυχίατρο Νικόλα Δορμπαράκη

2.« Καρκίνος : ένα « ιδιαίτερο» κύτταρο»  από τον ακτινοθεραπευτή – ογκολόγο Ερνέστο Μπερούκα

3. « Ανακοινώνοντάς τα άσχημα νέα » από τον παθολόγο – ογκολόγο Γιώργο Κλούβα

4. Ένας πολίτης του Αγρινίου που έχει ζήσει αυτή την ασθένεια και θα μιλήσει γι’αυτήν.

po-dipethe-synentefxi-karageorgos1 po-dipethe-synentefxi-karageorgos4

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.  ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Πρόγραμμα : Νοέμβριος 2015 – Ιούνιος 2016

Νοέμβριος- Δεκέμβριος 2015

ΠΑΙΔΙΚΗ-ΝΕΑΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

pol-dipethe-2015-2016aΤο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου επέλεξε να κάνει την έναρξη της χειμερινής θεατρικής περιόδου με το έργο «Φραουλογλειφιτζουροσοκολατοκαραμελότσιχλα!» ή « Το ταξίδι του Νοστιμούλη » του Αντώνη Αμμολοχίτη, το οποίο απευθύνεται σε παιδιά Νηπιαγωγείου-Δημοτικών Σχολείων, αλλά και σε παιδιά Γυμνασίων Α΄ και Β΄ τάξης.

Το πρόγραμμα των οργανωμένων πρωινών παραστάσεων  για τους μαθητές της Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης (Γυμνάσια Α’και Β’τάξης) θα ξεκινήσει από τις 9 Νοεμβρίου 2015 και θα συνεχιστεί περίπου έως μέσα Δεκεμβρίου 2015. Εβδομαδιαία θα δίνονται μία ή δύο παραστάσεις ημερησίως, ανάλογα και με τις υποχρεώσεις του προγράμματος του θεάτρου.

Επίσης, σας ενημερώνουμε με μεγάλη χαρά, ότι  για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια «ανοίγει» η Παιδική Σκηνή για το κοινό του Αγρινίου από 15 Νοεμβρίου έως μέσα Δεκεμβρίου, κάθε Κυριακή στις 11.00.π.μ.Τιμές εισιτηρίων: 6 € κανονικό και 4€ παιδικό-μαθητικό.

Για την παράσταση:

Είναι μια διαδραστική παράσταση με συμμετοχή παιδιών-θεατών, και ταυτόχρονα την αυτοσχεδιαστική ευστροφία και ικανότητα των ηθοποιών να επαναφέρουν την υπόθεση στη ροή της. Το παραμύθι αυτό μας δημιουργεί σκέψεις, ιδέες αλλά  μας δείχνει και τρόπους πώς να βρούμε λύσεις, κάθε φορά που νομίζουμε ότι βρισκόμαστε σ’ ένα αδιέξοδο. Την κάθε επιτυχία ή αποτυχία, μπορεί να την αντιλαμβανόμαστε ως μία εμπειρία παραπάνω στη ζωή μας .Η δράση είναι κλιμακωτή, έχει αγωνία, μυστήριο… Γεμάτο μουσική, εκπλήξεις, με υπέροχο ρυθμό, αφήνει στο παιδί το περιθώριο να φαντασθεί, αλλά και να συμμετέχει.

Σημείωμα Σκηνοθέτη:

‘’Θέλουμε να ξαναπετάξουμε, να ταξιδέψουμε, να δούμε τον κόσμο’’…

Το ταξίδι του Μούλη Νοστιμούλη θα ξεκινήσει αλλά θέλουμε και συνεπιβάτες εσάς, τα παιδιά. ΄Oλοι μαζί θα ξετυλίξουμε τα φτερά μας και θα πετάξουμε μέσα στο δάσος. Θα γνωρίσουμε περίεργα πλάσματα και θα τα κάνουμε φίλους μας γιατί είμαστε όλοι διαφορετικοί, δεν μοιάζουμε μεταξύ μας αλλά  είμαστε όλοι παιδιά. Γι’ αυτό πάμε να παίξουμε. Να νικήσουμε ή να χάσουμε, αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να αγωνιζόμαστε και αυτό πάντα θα έχει σαν αποτέλεσμα να βγαίνουμε «νικητές».

pol-dipethe-2015-2016bΣυντελεστές:

Κείμενο: Αντώνης Αμμολοχίτης

Σκηνοθεσία: Κατερίνα Σιώζου

Σκηνικά : Βασίλης Ραμμόπουλος – Νίκος Βελτσίστας

Κοστούμια: Οι «Υπό το Μηδέν»

Μουσική Επιμέλεια: Αγγελική Χατζηγιάννη

Φωτισμοί : Δημήτρης Παπαδάκης

Παίζουν:

Αφροδίτη Κλεάνθη

Αγγελική Χατζηγιάννη

Βίργκω Οικονόμου

Νοέμβριος – Δεκέμβριος2015

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ

Συντονισμός – Οργάνωση : Studio Υπό το Μηδέν

Το «Θέατρο της Στιγμής» αποτελεί μια αυθεντική μορφή αυτοσχεδιαστικού θεάτρου, κατά την οποία το κοινό αφηγείται ιστορίες από τη ζωή του και ύστερα τις παρακολουθεί να παριστάνονται μπροστά του από τους ηθοποιούς. Οι ιστορίες μπορεί να είναι ευχάριστες, δυσάρεστες, παλιές, πρόσφατες, φανταστικές, υπαρκτές…

Οι ηθοποιοί του «Θεάτρου της Στιγμής» καλούνται να αναπλάσουν στιγμές από την καθημερινότητα, καυγάδες, ονειρικές καταστάσεις, αναμνήσεις χρησιμοποιώντας τον Ήχο, τον Λόγο, τη Μουσική, την Κίνηση και, κυρίως, την Αίσθηση.

Βασική του προϋπόθεση είναι η άριστη και αρμονική συνεργασία κοινού και ηθοποιών. Αποτελεί μοναδική εμπειρία για τον θεατή να βλέπει επί σκηνής τα προσωπικά του βιώματα.

Στην ουσία το «Θέατρο της Στιγμής» κάνει αυτό που δεν μπορούν να κάνουν τα άλλα θέατρα.

Πραγματώνει,  δηλαδή, τη σαιξπηρική ρήση: «Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή θεάτρου».

Συμπερασματικά, θα λέγαμε πως το Θέατρο Στιγμής κάνει τους ανθρώπους:

Να επικοινωνούν

–        Να διασκεδάζουν

–        Να οξύνουν την φαντασία τους

–        Να αποκτούν εμπειρίες

–        Να μελετούν σε βάθος τα βιώματα τους.

Παράδειγμα:

–        Έχω μια ιστορία.

–        Πως ξεκινάει;

–        Ήμουν εννέα χρονών και είχα πάει στο τσίρκο.

–        Διάλεξε έναν από τους ηθοποιούς για να παραστήσει εσένα.

–        Εκείνον με την μπλε μπλούζα.

–        Πες μας το περιστατικό που θες να δεις.

–        Ήταν, λοιπόν, μια γυναίκα από τους θεατές που προσφέρθηκε να μπει στο μαγικό κουτί. Κι όταν ο μάγος άνοιξε το κουτί, η γυναίκα είχε χαθεί. Δεν ξαναεμφανίστηκε. Ήμουν μικρός κι αναστατώθηκα πολύ με το θέαμα τόσο που στην υπόλοιπη παράσταση δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ

–        Για να δούμε την ιστορία σου να επαναλαμβάνεται… Ας την δούμε.

Στην Ελλάδα, παράσταση του «Θεάτρου της Στιγμής», παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 27, 28 και 29 Μαΐου 2000 από το Studio Υπό το Μηδέν του Νίκου Καραγέωργου.

Οι παραστάσεις του «Θεάτρου της Στιγμής» από το Studio Υπό το Μηδέν, συνεχίζονται με μεγάλη ανταπόκριση από τότε μέχρι και σήμερα.

Την ιδιαιτερότητα της παράστασης την καθορίζει ο περιορισμένος αριθμός θέσεων (30) ανά παράσταση.

Παίζουν:

Αφροδίτη Κλεάνθη ,Αγγελική Χατζηγιάννη και Βίργκω Οικονόμου

Με τη συμμετοχή των:

Ευσταθία Γρέντζελου  (ΑΤΡΟΠΟΝ)

Γιώργος Αθανασόπουλος (ΑΤΡΟΠΟΝ)

Συντονίζει ο Νίκος Καραγέωργος

Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη στις 9.00 το βράδυ από τις 25 Νοεμβρίου και για 6 παραστάσεις.

Τιμή εισιτηρίου: 10 € Γενική είσοδος

Αίθουσα Δημοτικού Θεάτρου

pol-dipethe-2015-2016cStudio «υπό το Μηδέν», χώρος θεατρικής έρευνας

Το Studio «υπό το Μηδέν» ιδρύθηκε το 1996 από τον Νίκο Καραγέωργο.

Σκοπός της δημιουργίας του: η εκπαίδευση, ενημέρωση και μελέτη της

τέχνης του ηθοποιού καθώς και η έρευνα σπάνιων θεατρικών ή

λογοτεχνικών κειμένων, έρευνα που οδηγεί στη δημιουργία μιας

παράστασης.

Οι μαθητές στο STUDIO είναι επαγγελματίες ηθοποιοί, μαθητές

δραματικών σχολών, φοιτητές πανεπιστημίων, επαγγελματίες άλλων

ειδικοτήτων (όχι απαραίτητα συναφών με το θέατρο) και νέα παιδιά που

επιθυμούν να γίνουν ηθοποιοί.

Παραστασιολογία:

1997:  «Εμείς και ο χρόνος» του J.Β. Priestley                       (Ανοιχτό Θέατρο)

1999: «Myriel’s Wedding» του Ρ.J. Hogan                               (Ανοιχτό Θέατρο)

2000: «Bachelor Party» των Γ.Μπακόλα-Ν.Καραγέωργου

                                                                                                          (θέατρο Χυτήριο)

2000:             «Shirley Valentine» του Willy Russell

                                                                               (θέατρο HBH και ΜΟΥΣΟΥΡΗ)

2003:  «Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!» του Λουίτζι Πιραντέλλο

                                                                                                    (θέατρο Altera Pars)

2005:  «Αριθμημένοι» του Elias Kanetti                         (Από μηχανής θέατρο)

2011:   «Ανακοινώνοντας τα άσχημα νέα» του Γ. Κλούβα                                                                                           

2012: « Eponymous, μια επιθεώρηση» των Αλ. Κανάτα, Απ.  Μπαρμπαγιάννη, κ.α.

2013:   «Βαϊμάρη 2013» μια παράσταση βασισμένη σε μονόπρακτα,

            ποιήματα, τραγούδια και θεωρητικά κείμενα του Μπ. Μπρεχτ                                                                                             

2014:   «το ημερολόγιο ενός Αχινού» του Νίκου Σταματιάδη

Οι τέσσερεις τελευταίες παραστάσεις δόθηκαν στο χώρο του studio

διαμορφωμένου ειδικά για την κάθε παράσταση.

Παράλληλα, το STUDIO δημιούργησε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το

«θέατρο της Στιγμής», παραστάσεις όπου το κοινό αφηγείται ιστορίες που

έχει ζήσει κι ύστερα τις παρακολουθεί να αναπαριστάνονται από τους

ηθοποιούς της ομάδας.

Φέτος, το Studio «υπό το Μηδέν» κλείνει τα είκοσι χρόνια λειτουργίας

του.

pol-dipethe-dynamitoumikrouΙανουάριος – Φεβρουάριος 2016

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

« Αγαπητέ Θεέ… » του Ερίκ Εμανουέλ Σμίτ

Συντελεστές:

Μετάφραση: Αχιλλέας Κυριακίδης

Διασκευή : Νίκος Καραγέωργος – Θέμις Μαρσέλλου

Σκηνοθεσία : Νίκος Καραγέωργος

Σκηνικό – Κοστούμια: Θανάσης Βαλαώρας

Μουσική Επιμέλεια: Θέμις Μαρσέλλου

Φωτισμοί : Δημήτρης Παπαδάκης

Βοηθός σκηνοθέτη: Κατερίνα Σιώζου

Παίζουν:

Όσκαρ: Δημοσθένης Γαζής

θεία Ροζ: Θέμις Μαρσέλλου

Λίγα λόγια για το έργο:

Το «Αγαπητέ θεέ…» αποτελεί μια νουβέλα που έχει αναπτυχθεί σε μορφή επιστολών με παραλήπτη το Θεό, τις οποίες γράφει ένα δεκάχρονο αγόρι, ο Όσκαρ, μέσα στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται καθώς πάσχει από λευχαιμία. Εκφράζει τις σκέψεις του, τους προβληματισμούς του, τα παράπονά του, αλλά ταυτόχρονα και τα όνειρά του και τις ευχές του.

Ο μόνος άνθρωπος στο νοσοκομείο που του μιλά με ειλικρίνεια είναι η κυρία Ροζ, η οποία είναι πάντα δίπλα του και είναι αυτή που τον παρακινεί να γράψει στο Θεό και να αρχίσει να πιστεύει σε αυτόν. Ανοίγει την καρδιά του και εκφράζεται ελεύθερα, γράφοντας τις ανησυχίες του και τις αγωνίες του, ζητώντας του να του δώσει μια ελπίδα φωτός. Η κυρία Ροζ τον βοηθά να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες και είναι πάντα δίπλα του, όταν χρειάζεται κάποια συναισθηματική στήριξη: «Είναι θέμα προπόνησης, μου είπε η θεία Ροζ. … Πάντα πρέπει να ελπίζεις»

Στο “Αγαπητέ Θεέ…” ο Eric Emmanuel -Schmitt αναφέρεται σε σημαντικές αξίες της ζωής. Με απλή γραφή, με την μορφή επιστολών, ο συγγραφέας καταφέρνει να εκφράσει τους προβληματισμούς, τα όνειρα και τα γενικότερα συναισθήματα ενός δεκάχρονου αγοριού, του Όσκαρ, που πάσχει από λευχαιμία. Παραλήπτης των επιστολών είναι ο Θεός. Κάθε στιγμή μέσα στο νοσοκομείο είναι μοναδική για τον Όσκαρ. Μέσα από τις επιστολές του ο μικρός Όσκαρ περιγράφει στο Θεό τις εμπειρίες του εκεί. Η άνετη ροή του κειμένου, η παραστατική γραφή, η αγνότητα της παιδικής σκέψης αλλά και η έμφαση στις σχέσεις του Όσκαρ με τους συνανθρώπους του, οι οποίες θα αποτελέσουν κομβικό σημείο στη διαχείριση της κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο ίδιος δίνουν πρωτοτυπία στο έργο αυτό. Παράλληλα το έργο καταφέρνει να περάσει με εξαιρετικό τρόπο μηνύματα αισιοδοξίας, ελπίδας και αγάπης για την ζωή .

Αρθρογράφος: Ελισάβετ Σπαντιδάκη

Πρεμιέρα:  Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016, ώρα 9.00 το βράδυ

Παραστάσεις:

Κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 9.00 το βράδυ

Κυριακή στις 6.00  το απόγευμα

Αίθουσα Δημοτικού Θεάτρου

Τιμές εισιτηρίων:

12 € κανονικό και

7 € φοιτητικό-μαθητικό-ανέργων( με επίδειξη της κάρτας και ταυτότητας)

                                   Eric-Emmanuel Schmitt                      

Βιογραφικό:

Ο  Έρικ Εμμανουέλ Σμιτ είναι από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους συγγραφείς στο γαλλόφωνο θέατρο και λογοτεχνία. Το 1991 έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό με το θεατρικό έργο  «Η Δίκη του Δον Ζουάν» το οποίο εκτός από τη Γαλλία ανέβηκε και σε όλες τις σημαντικές θεατρικές σκηνές του κόσμου. Το 1994 με το θεατρικό « Ο Επισκέπτης» κέρδισε τέσσερα βραβεία Μολιέρου. Το 2004 η κινηματογραφική διασκευή του μυθιστορήματός του « Ο κύριος Ιμπραήμ και τα λουλούδια του Κορανίου» σημείωσε επιτυχία σε όλον τον κόσμο και έφερε ξανά στο προσκήνιο τον Ομάρ Σαρίφ, ο οποίος μάλιστα για την ερμηνεία του κέρδισε το βραβείο Σεζάρ. Η « ΟΝΤΕΤ ΣΤΑ ΑΣΤΡΑ» είναι η πρώτη ταινία του Ερίκ 

Το αναγνωστικό κοινό γνωρίζει τον συγγραφέα  Ερίκ Εμμανουέλ Σμιτ χάρη στην οξυδέρκεια, τον σαρκαστικό χαρακτήρα της έκφρασής του, τον αντισυμβατικό τρόπο με τον οποίο επιδιώκει

Τη διαπραγμάτευση των θεμάτων του, τα ερωτήματα που θέτει, τις υποβόσκουν πίσω από λέξεις, εν γένει την επίκληση της ανθρώπινης ύπαρξης για το είναι και το φαίνεσθε της σύγχρονης εποχής.

«Ο καλλιτέχνης πρέπει πάντοτε να επανεισάγει  πολυπλοκότητα και αντίφαση σ΄ένα σύμπαν που εμφανίζεται απλό »λέει ο Έρικ Εμανουέλ Σμιτ Αλσατός στην καταγωγή του ( γεννήθηκε το 1960). Με σπουδές στη φιλοσοφία και με πανεπιστημιακή καριέρα που την εγκατέλειψε για ν’ ασχοληθεί με το θέατρο και τη λογοτεχνία, ο Σμιτ έχει πετύχει τη διεθνή καταξίωση ως ένας από τους κορυφαίους Γάλλους δημιουργούς  των τελευταίων χρόνων.

Καθόλου τυχαία έχει βραβευτεί με διακρίσεις (όπως με το Μεγάλο Βραβείο Θεάτρου της Γαλλικής Ακαδημίας).Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε τρίαντα πέντεν γλώσσες, ενώ  το ανέβασμα των θεατρικών έργων του θεωρείται έκ προοιμίου-αντικείμενο συζήτησης και αδιαμφισβήτητο καλλιτεχνικό γεγονός.

Ο Σμιτ είναι ιδιαίτερα παραγωγικός (μυθιστορήματα, νουβέλες, θεατρικά,  δοκίμια, μεταφράσεις).

Στα ελληνικά κυκλοφορούν:

  • (2009) Όταν ήμουν έργο τέχνης, Opera
  • (2007) Το παιδί του Νώε, Opera
  • (2007) Το ωραιότερο βιβλίο του κόσμου, Opera
  • (2005) Η ζωή μου με τον Μότσαρτ, Opera
  • (2004) Μικρά συζυγικά εγκλήματα, Opera
  • (2003) Η άλλη εκδοχή, Εκδόσεις Καστανιώτη
  • (2003) Πού πάει η φλόγα όταν σβήνει;, Opera
  • (2002) Αγαπητέ Θεέ, Opera
  • (2002) Ο κύριος Ιμπραήμ και τα άνθη του Κορανίου, Opera
  • (2001) Το κατά Πιλάτον Ευαγγέλιον, Περίπλους

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Μάρτιος 2016

Α’ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Αγρινίου- Θεατρική Ομάδα Πανεπιστημιακών Τμημάτων Αγρινίου- Πανεπιστήμιο Πατρών

Η διαδικασία για την επιλογή έργου είναι σε εξέλιξη.

Σκηνοθεσία: Κάτια Ζαρκάδα

Παραστάσεις:

Παρασκευή 25, Σάββατο 26 και  Κυριακή 27, Μαρτίουυ 2016,

ώρα 9.15 μ.μ

Αίθουσα Δημοτικού Θεάτρου

ΕΙΣΟΔΟΣ  ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Ιούνιος 2016

Β’ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Αγρινίου Θεατρική Ερασιτεχνική Ομάδα ΘΕΑΤΡόPolice  της Τοπικής Διοίκησης Ακαρνανίας της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών &  Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ακαρνανίας

Έργο: «ΨΕΜΑ ΣΤΟ ΨΕΜΑ»
του   ANTHONY NEILSON (ΑΝΤΟΝΥ ΝΙΛΣΟΝ)

Μετάφραση:  Θοδωρής Πετρόπουλος  

Διασκευή-Σκηνοθεσία : Γιούλη Μαρούση

Παραστάσεις: 17,18 και 19 Ιουνίου 2015, ώρα 9.15 μ.μ.

 Αίθουσα Δημοτικού θεάτρου

 ΕΙΣΟΔΟΣ  ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Αγρινίου διατηρεί το δικαίωμα οποιασδήποτε αλλαγής στο πρόγραμμά του.

po-dipethe-synentefxi-karageorgos6

ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ – BIOΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκε στο Αγρίνιο το 1965.

Α. ΣΠΟΥΔΕΣ

● 1983:           Εισαγωγή στο Νομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

● 1984:           Εισαγωγή στη Δραματική Σχολή Αθηνών (Γ. Θεοδοσιάδη).

● 1987:           Απόκτηση πτυχίου της Δραματικής Σχολής.

● 1991:           Συμμετοχή σε επιδοτούμενο από την Ε.Ο.Κ. σεμινάριο με θέμα την αρχαία τραγωδία, υπό την εποπτεία της Ασπ. Παπαθανασίου και του Κ. Γεωργουσόπουλου.

● 1992:           Παρακολούθηση σεμιναρίου με θέμα: «Αρχαία τραγωδία και Σαίξπηρ», διοργανωμένο από τον  Μίνω Βολανάκη.

● 1994-95:      Συμμετοχή σε σεμινάρια του θεατρικού οργανισμού «ΕΣΤΙΑ» πάνω σε κείμενα του Ουίλ. Σαίξπηρ και του Αντ. Τσέχωφ, υπό την εποπτεία του Γ. Ρήγα.

● 2000:           Συμμετοχή σε δίμηνο σεμινάριο του School of PLAYBACK THEATRE στη Νέα Υόρκη (Vassar College), υπό την εποπτεία του ιδρυτή του, Jonathan Fox.

Β. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

1. Θέατρο

Ως σπουδαστής της Δραματικής Σχολής συμμετείχε στις εξής παραστάσεις:

●1985-86: «Ο κουρέας της Σεβίλλης» και «Οι γάμοι του Φίγκαρο» του    Μπωμαρσαί, σκηνοθεσία Γ. Μιχαηλίδη (Ανοιχτό Θέατρο).

● 1986:       «Μήδεια» του Ευριπίδη, σκηνοθεσία Ασπ. Παπαθανασίου, (Θεατρικός Οργανισμός «ΔΕΣΜΟΙ»). :

Συνεργάστηκε με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας στις εξής παραστάσεις:

● 1987:       «Έξι πρόσωπα ζητούν συγγραφέα» του Λουίτζι Πιραντέλλο, σκηνοθεσία Δημ. Μαυρίκιου.

● 1987:       «Το παιχνίδι των ρόλων» του Λουίτζι Πιραντέλλο, σκηνοθεσία Ροζάριο Κρεσέντζι (Α· Μεθυσμένος).

● 1988:       «Άμλετ» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, σκηνοθεσία Άντριου Βισνιέφσκι (Γκίλδενστερν).

● 1988:       «Ο Ρόζενγκρατς και ο Γκίλδενστερν είναι νεκροί, άρχοντά μου» του Τομ Στόπαρντ, σκηνοθεσία Μίνου Βολανάκη (Α’ Ηθοποιός).

● 1988:       «Κύκλωπας» του Ευριπίδη, σκηνοθεσία Γιώργου Αρμένη (Β’ Κορυφαίος).

● 1989:       «Σάββατο, Κυριακή και Δεύτερα» του Εντουάρντο ντε Φίλιππο, σκηνοθεσία Γιάννη Διαμαντόπουλου (Γιατρός).

● 1990:       «Ιππείς» του Αριστοφάνη, σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου (Α’ Κορυφαίος).

Στο ελεύθερο θέατρο συμμετείχε στις εξής παραστάσεις:

● 1991:       «Οι Νάνοι» του Χάρολντ Πίντερ, σκηνοθεσία Μίνου Βολανάκη (Πήτερ).

● 1992:       «Ηλέκτρας Κομμοί» σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη, παραγωγή Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (Αφηγητής).

● 1992-93: «Συρανό ντε Μπερζεράκ» του Εδμόνδου Ροστάν, σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη (ντε Γκις).

● 1993:       «Κύων» του Μισέλ Γκεραίν, σκηνοθεσία Βασίλη Παπαβασιλείου (Α’ Δούλος).

● 1994:       «Όπως μας αρέσει» (αποσπάσματα από έργα του Σαίξπηρ), σκηνοθεσία Γιάννη Ρήγα.

● 1995:       «Αγγελία θανάτου» του Χάινερ Μύλλερ, σκηνοθεσία Γιώργου Κακανάκη (Κοτίσιο Πρόσωπο).

                   «Ειρήνη» του Αριστοφάνη, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη.

                   «Ο κύκλος με την κιμωλία» του Μπέρτολτ Μπρέχτ, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (ο Φυγάς).

● 1996:       «Το ξύπνημα της Άνοιξης» του Φρανκ Βέντεκιντ, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (Χανς Ρίλοβ).

                   «Πλατόνωφ» του Άντον Τσέχωφ, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (Βοϊνίτσεβ).

● 1997:       «Προς Ελευσίνα» του Παύλου Μάτεσι, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (μικρός γιός).

● 1998:       «Αχαρνείς» του Αριστοφάνη, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (Κορυφαίος).

● 1999:       «Λούλου» του Φρ. Βέντεκιντ, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (Σβαρτς).

● 2000:       «Η Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της» του Μπ. Μπρέχτ, σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη (Σβάϊτσερκας).

2.  Σκηνοθεσία στο Θέατρο

Συνεργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη στις εξής παραστάσεις:

● 1992:       «Συρανό ντε Μπερζεράκ» του Εδμόνδου Ροστάν, σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη (θέατρο Βέμπο).

● 1994:       «Η Χρυσόμυγα» του Χριστόφορου Χριστοφή, σκηνοθεσία Χριστόφορου Χριστοφή (Studio Ilisia).

                   «Όπως μας αρέσει», σκηνοθεσία Γιάννη Ρήγα (Σχολή Καλών Τεχνών).

                   Έχει σκηνοθετήσει τις εξής παραστάσεις:

 ● 1997:    «Εμείς και ο χρόνος» του J.Β. Priestley                (Ανοιχτό Θέατρο)

● 1999:       «Myriel’s Wedding» του Ρ.J. Hogan                     (Ανοιχτό Θέατρο)

● 2000:       «Bachelor Party» του Γ.Μπακόλα-Ν.Καραγέωργου

                                                                                                         (θέατρο Χυτήριο)

● 2000:       «Shirley Valentine» του Willy Russell

                                                                               (θέατρο HBH και ΜΟΥΣΟΥΡΗ)

● 2001:       «Teena Brandon Teena»                                   (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πατρών)

● 2002:       «Μικρά εγκλήματα μεταξύ φίλων» του Michael Hodges

                                                                                                              (θέατρο Χώρα)

● 2002:       «Τρίτο Στεφάνι» του Κώστα Ταχτσή              (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου)

● 2003:       «Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!» του Λουίτζι Πιραντέλλο

                                                                                                    (θέατρο Altera Pars)

● 2004:       «Ισμήνη» του Γιάννη Ρίτσου                                    (θέατρο Αργώ)

● 2004:       «Προσεχώς», παράσταση βασισμένη σε αποσπάσματα από

                    κινηματογραφικές ταινίες                                    (θέατρο Βικτώρια)

● 2005:       «Αριθμημένοι» του Elias Kanetti                (Από μηχανής θέατρο)

● 2006:     «Χορεύοντας με την σιωπή»                                    (θέατρο Βεάκη)

● 2007:     «Ισμήνη» του Γιάννη Ρίτσου                      (Αρχαίο θέατρο Θάσου)

● 2008:     «Καλιφόρνια Ντρίμιν» του Βασίλη Κατσικονούρη

                                                                                                         (θέατρο Χυτήριο)

● 2010:    « Κόλπερτ » του Ντέϊβιντ  Γκίζελμαν (θέατρο Παραμυθίας)

● 2011:    «Ανακοινώνοντας τα άσχημα νέα» του Γ. Κλούβα

                                                                                             (θέατρο «υπό το μηδέν»)

                  «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» του Ρ. Β. Φασμπίντερ

                                                                                                      (θέατρο Ακαδήμεια)

● 2012:    « Eponymous» του Αλέξη Κανάτα, Απόστολου Μπαρμπαγιάννη, κ.α.

                                                                                             (θέατρο «υπό το μηδέν»)

● 2013:      «Βαϊμάρη 2013» μια παράσταση βασισμένη σε μονόπρακτα,

                   ποιήματα, τραγούδια και θεωρητικά κείμενα του Μπ. Μπρεχτ

                                                                                               (θέατρο «υπό το μηδέν»)

● 2014:      «το ημερολόγιο ενός Αχινού» του Νίκου Σταματιάδη

                                                                                               (θέατρο «υπό το μηδέν»)

● 2015:      «Vincent River» του Philip Ridley               (θέατρο Aθηνών)

                   «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ

                                                                                               (θέατρο Cartel)

3. Κινηματογράφος

● 1992:       «Όνειρο ΙΙ», σκηνοθεσία Φρέντυ Βιανέλη.

● 1995:       «Ακροπόλ», σκηνοθεσία Παντελή Βούλγαρη.

● 2000:       «Αύριο θα είναι αργά», σκηνοθεσία Λάγιας Γιούργου.

4. Τηλεόραση

● 1985:       «Η παγίδα», σκηνοθεσία Γιώργου Μιχαηλίδη.

● 1987:       «Το ιδανικό μοντέλο», σκηνοθεσία Δημήτρη Βερνίκου.

● 1991:       «Μπελάδες για δύο», σκηνοθεσία Δημήτρη Αρβανίτη.

● 1992:       «Οι φρουροί της Αχαΐας», σκηνοθεσία Γιάννη Διαμαντόπουλου.

● 1993:       «Τμήμα Ηθών», σκηνοθεσία Μανούσου Μανουσάκη.

● 1994:       «Εσύ αποφασίζεις», σκηνοθεσία Τάκη Δημητρακόπουλου.

                 «Στην κόψη του ξυραφιού», σκηνοθεσία Δημήτρη Σοφιανόπουλου.

● 1995:       «Ένας έρωτας», σκηνοθεσία Βασίλη Θωμόπουλου.

5. Σκηνοθεσία στο κινηματογράφο

● 2008:     «Queue», ταινία  μικρού μήκους

● 2010:     «Alike», ταινία μεσαίου μήκους

● 2012:    « Χαρταετός», ταινία  μικρού μήκους

                 «Ferry», ταινία  μικρού μήκους

                  « Οιδιπόδειο Σύνταγμα» , ταινία  μικρού μήκους

Γ. ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά.

Δ. ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ-ΔΙΑΣΚΕΥΕΣ

●       «Communications Doors», του Alan Ayckborn μαζί με τη Ρένια Λουϊζίδου.

●       «Time and the Conways», του J.Β. Priestley.

●       «Myriel’s Wedding», του Ρ.J. Hogan.

●       «Shirley Valentine» του W. Russel.

●       «Μικρά εγκλήματα μεταξύ φίλων» του Michael Hodges

●     «Το τρίτο στεφάνι» του Κ. Ταχτσή σε συνεργασία με τον Θανάση

         Νιάρχο

●     «’Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε» του Λουίτζι Πιραντέλλο

●      «Ευαίσθητη Ισορροπία» του Edward Albee

●      «ο Ρόζενγκρατς και ο Γκίλδενστερν, είναι νεκροί άρχοντά μου» του Τom Stoppard  

●       «Εις μήνιν», διασκευή της «Ισμήνης» του Γιάννη Ρίτσου

●     «Οι αριθμημένοι» του Elias Kanetti

●     «Το σπίτι με τα 7 μπαλκόνια» του Alejandro Kassona

 ●     «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ

Ε. ΣΥΓΓΡΑΦΗ

●       «Bachelor Party» μαζί με τον Γιώργο Μπακόλα.

●    «Τeena Brandon Teena», θεατρικό devised , βασισμένo σε πραγματικά γεγονότα

ΣΤ. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Έχει διδάξει στις δραματικές σχολές:

●       «Ίασμος», του Βασίλη Διαμαντόπουλου – Σταύρου Δελή.

●       «Δραματική Σχολή Αθηνών», του Γιώργου Θεοδοσιάδη.

●       «Δραματική Σχολή Δήμου Πετρούπολης»

Έχει ιδρύσει από το 1995 τον θεατρικό οργανισμό STUDIO «υπό το μηδέν» όπου διδάσκει την φόρμα του αυτοσχεδιαστικού «θεάτρου της Στιγμής»

po-dipethe-synentefxi-karageorgos2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button