Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Παρ’ ολίγον ατύχημα με πυροσβεστικό όχημα της Π.Υ. Αμφιλοχίας

Τι καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πενταετούς Υποχρέωσης και Συμβασιούχων Πυροσβεστών

Με επιστολή η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πενταετούς Υποχρέωσης και Συμβασιούχων Πυροσβεστών ενημερώνει κάθε αρμόδιο για προβλήματα σε πυροσβεστικό όχημα εν ώρα υπηρεσίας στο οποίο «κόλλησε» το τιμόνι σε περιοχή της Αμφιλοχίας.

Οι εποχικοί πυροσβέστες καταγγέλλουν πως για το συγκεκριμένο όχημα προ μηνός είχε γίνει αναφορά για σημαντικά προβλήματα μεταξύ των οποίων και το τιμόνι.


Ο οδηγός επειδή ήξερε το όχημα οδηγούσε με μεγάλη προσοχή και όχι με ταχύτητα μεγαλύτερη από 20 – 30 km. Όπως τονίζουν σε απόσταση 2 – 3 km έξω από την Υπηρεσία, πάνω στον επαρχιακό δρόμο, μπλόκαρε το τιμόνι, με αποτέλεσμα το πυροσβεστικό όχημα να μπει στο αντίθετο ρεύμα χωρίς να μπορεί ο οδηγός να το διευθύνει. «Ευτυχώς που δεν υπήρχε αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα», αναφέρουν.

«Αν ισχύουν δε και οι πληροφορίες μας ότι τα συγκεκριμένα πυροσβεστικά οχήματα δεν τα οδηγούν άλλες κατηγορίες εργαζομένων πλην των Εποχικών Πυροσβεστών, τα συμπεράσματα δικά σας», τονίζεται.

Η επιστολή προς τον Διοικητή Π.Υ. Αμφιλοχίας Αντιπύραρχο κ. Ευστάθιο Ντζέμο κοινοποιείται επίσης στο Γραφείο Πρωθυπουργού, στον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, στον Αρχηγό Πυροσβεστικού Σώματος, στον Συντονιστή Επιχειρήσεων Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίων Νήσων, στον Περιφερειάρχη Π.Υ. Δυτικής Ελλάδας και στον Διοικητή ΔΙ.Π.Υ.Ν. Αιτωλοακαρνανίας.

Αναλυτικά:

«Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ήρθε σε λιγότερο από ένα μήνα

Κύριε Διοικητά,

Την Κυριακή 29/10/2023 ήταν ορισμένος ο Συνάδελφος στο Π.Σ. 1294 πυροσβεστικό όχημα, Π.Ο.Π.Υ.ΣΥ.Π. για το οποίο προ μηνός είχε κάνει Δ.Υ. αναφορά αναφέροντας σημαντικά προβλήματα για το εν λόγω όχημα, μεταξύ των οποίων και το τιμόνι.

Ο Συνάδελφος οδηγός μετά τον έλεγχο του πυροσβεστικού οχήματος, έφυγε μαζί με το προσωπικό για να πάει στον τομέα ευθύνης του. Ο Συνάδελφος οδηγός, ως επαγγελματίας οδηγός και γνωρίζοντας για τα σοβαρά προβλήματα του συγκεκριμένου πυροσβεστικού οχήματος, οδηγούσε με μεγάλη προσοχή και όχι με ταχύτητα μεγαλύτερη από 20 – 30 km. Σε απόσταση 2 – 3 km έξω από την Υπηρεσία, πάνω στον επαρχιακό δρόμο, μπλόκαρε το τιμόνι, με αποτέλεσμα το πυροσβεστικό όχημα να μπει στο αντίθετο ρεύμα χωρίς να μπορεί ο οδηγός να το διευθύνει. Ευτυχώς που δεν υπήρχε αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα!

Κύριε Διοικητά, αναρωτηθήκατε τι θα γινόταν αν υπήρχε συμβάν και ο Συνάδελφος  οδηγός πιεζόταν να τρέξει λίγο παραπάνω; Εάν ο Συνάδελφος οδηγός είχε βγει από  τον επαρχιακό δρόμο και βρισκόταν σε δασικό δρόμο με ανάβαση ή κατάβαση, που ο δρόμος δεν έχει κιγκλιδώματα και ο μικρότερος γκρεμός είναι 500 m, τι θα λέγατε  τότε; Τι έχετε να πείτε για τις Δ.Υ. αναφορές των Συναδέλφων ότι το πυροσβεστικό όχημα δεν έχει πρόβλημα; Τι έχετε να πείτε για τη Βεβαίωση ομαλής λειτουργίας  του πυροσβεστικού οχήματος από το μηχανικό του ιδιωτικού συνεργείου; Τι έχετε  να πείτε για τον Προϊστάμενο Κίνησης που έκανε Δ.Υ. αναφορά στο Συνάδελφο  οδηγό; Τι έχετε να πείτε τώρα για τις διώξεις και τις ποινές που βάλατε στους  Συναδέλφους μετά τις Δ.Υ. αναφορές τους;

Αν ισχύουν δε και οι πληροφορίες μας ότι τα συγκεκριμένα πυροσβεστικά οχήματα δεν τα οδηγούν άλλες κατηγορίες εργαζομένων πλην των Εποχικών Πυροσβεστών, τα συμπεράσματα δικά σας…..

Είναι ξεκάθαρο λοιπόν κύριε Διοικητά ότι δεν ενδιαφέρεστε για τη σωματική ακεραιότητα των Συναδέλφων και προπάντων των Εποχικών Πυροσβεστών. Μόνο που και αυτοί οι Συνάδελφοι έχουν οικογένειες και παιδιά και μπορεί να είναι εργαζόμενοι των 700 €, αλλά έχουν αξιοπρέπεια και ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΒΕΣΤΕ!»

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button