Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Έξι τρόποι να ασκηθείς αυτή την σεζόν αν βαριέσαι το γυμναστήριο

Έχει ξεκινήσει η νέα σεζόν, έχουν τεθεί οι νέοι στόχοι και ένας από τους επικρατέστερους είναι να βάλεις την άσκηση στην καθημερινότητά σου όμως το γυμναστήριο δεν είναι το αγαπημένο σου μέρος.

Ε και; Υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί τρόποι να γυμναστείς και ν’ αφήσεις τις δικαιολογίες στην άκρη. Ο συνδυασμός δε με μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή θα φέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Μπορείς να ξεκινήσεις να χορεύεις με παρέα ή μόνος σου, σε σχολή χορού η στο σπίτι σου, βάζοντας την αγαπημένη σου μουσική. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο χορός είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να θέσεις σε κίνηση το σώμα σου.  Έχει την ιδιότητα να βοηθά σε ψυχολογικό επίπεδο, βελτιώνοντας την διάθεση αλλά και σε σωματικό επίπεδο αφού τονώνει τους μύες, την καρδιά και τους πνεύμονες.

Ακόμη κι αν δεν έχεις ασχοληθεί με κάποιο άθλημα στο παρελθόν, υπάρχουν πολλά αθλήματα που θα μπορούσαν να σου τραβήξουν το ενδιαφέρον προκειμένου να ξεκινήσεις να ασκείσαι. Ανάλογα τις προτιμήσεις σου μπορείς να βρεις είτε κάποια ομάδα με την οποία δεν παραλείπεις κάποια προπόνηση τόσο εύκολα καθώς τα άλλα μέλη μπορεί να στηρίζονται σε σένα είτε κάποιο ατομικό άθλημα αν σε ελκύει περισσότερο ο ανταγωνισμός.

Οποιοδήποτε άθλημα κι αν επιλέξεις είναι σημαντικός ο τακτικός έλεγχος και η συνεννόηση με τον γιατρό σου για την αμεσότερη πρόληψη οποιουδήποτε προβλήματος υγείας μπορεί να εμφανιστεί.

Εξασκώντας κάποια πολεμική τέχνη όχι μόνο παραμένεις σε φόρμα, αλλά παράλληλα μαθαίνεις να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου, κρατώντας σώμα και μυαλό σε εγρήγορση.

Αν προτιμάς, ωστόσο, να βρίσκεσαι σε εξωτερικό χώρο κατά την άσκηση μπορείς να βάλεις στην ζωή σου το καθημερινό περπάτημα ή το ποδήλατο. Τα ευχάριστα νέα είναι ότι είναι το ίδιο για το σώμα σου να κάνεις 20 λεπτά ποδήλατο και 50 λεπτά τζόκινγκ. Συνδύασε την αγαπημένη σου βόλτα, κάνοντας ποδήλατο και ξέχνα την μονοτονία του γυμναστηρίου.

Τις ίδιες θερμίδες που χάνεις με ένα γρήγορο περπάτημα όμως χάνεις και κατά την διάρκεια της σεξουαλικής πράξης σε περίπτωση που δεν είσαι λάτρης ούτε του περπατήματος. Συγκεκριμένα καίγονται 5 θερμίδες ανά λεπτό, συμβάλλοντας παράλληλα στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων.

Η ενασχόληση με τον κήπο από την άλλη είναι ιδανική για σένα σε περίπτωση που αγαπάς την φύση και έχεις κάποιο χώρο αντίστοιχο. Ακόμη κι αν δεν το καταλαβαίνεις είναι αρκετά δυνατή προπόνηση καθώς καλείσαι μεταξύ άλλων να σκύβεις συχνά και να κάνεις αρκετές κινήσεις προκειμένου να σκάψεις ή να φυτεύσεις για παράδειγμα. Θα σε εκπλήξει το πως μπορεί να σε ανεβάσει τόσο ψυχολογικά όσο και σωματικά αυτό το είδος άσκησης!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button