ΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Έντονα παράπονα για την εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ Αγρινίου

Τι απαντά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Σωτήρης Κολοβός

Έντονα είναι τα παράπονα πολιτών το τελευταίο διάστημα αναφορικά με την κατάσταση που επικρατεί στα ΚΕΠ Αγρινίου.

Αρκετοί είναι αυτοί που έχουν επικοινωνήσει με το agriniopress εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά τους για τον τρόπο εξυπηρέτησής τους. Λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κορωνοϊού η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται τηλεφωνικά, όπως έχει ανακοινωθεί εδώ και περίπου δύο εβδομάδες.

Δυσαρέσκεια εκφράστηκε και για το γεγονός ότι στην είσοδο του ΚΕΠ είχε τοποθετηθεί ένα τραπεζάκι το οποίο και εμποδίζει την είσοδο στο Κέντρο, ενώ παράλληλα αναφέρεται ότι η εξυπηρέτησή τους γίνεται από αυτό το σημείο.

Το κρούσμα, τα μέτρα και το θέμα των τηλεφώνων

Ωστόσο, προ εβδομάδας παρουσιάστηκε κρούσμα σε υπάλληλο του ΚΕΠ, κάτι που κατέδειξε την αναγκαιότητα των μέτρων που λήφθηκαν αναφορικά με την εξυπηρέτηση των πολιτών, σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, κ. Σωτήρη Κολοβό. Τα παράπονα των πολιτών εστιάζουν εσχάτως στο γεγονός ότι δεν μπορούν να «βγάλουν» γραμμή στα ΚΕΠ εδώ και αρκετές μέρες, ώστε να κλείσουν τηλεφωνικά το ραντεβού τους.

Και πράγματι, εν προκειμένω διαπιστώνεται πρόβλημα. «Ο όγκος των τηλεφωνημάτων ιδίως τα πρωινά είναι ιδιαίτερα μεγάλος και η ύπαρξη δύο αριθμών συνδεδεμένων σε μία γραμμή δημιουργεί την εντύπωση ότι το τηλέφωνο χτυπά ενώ ουσιαστικά μιλά. Αν οι πολίτες επιμείνουν θα βγάλουν γραμμή», τόνισε σχετικά ο κ. Κολοβός, υπογραμμίζοντας ότι τα ραντεβού παρόλα αυτά κλείνονται κανονικά.

 

2 Σχόλια

  1. Εργασίες που σε όλα τα οργανωμένα κράτη διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά, εμείς εδώ πρέπει να μαζεύουμε σφραγίδες και υπογραφές στα Α4 μπακαλόχαρτα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button