Pressαρίσματα

Το μάθημα για το εμπόριο και από το φετινό Πάσχα

megalo-savvato-agora (3)

Αν και ακόμα δεν έχει κατακαθίσει η χοληστερίνη στις αρτηρίες και εσείς οδηγείτε όπως πρέπει για τέτοιες μέρες, δηλαδή με το παντελόνι ξεκούμπωτο, παρατηρώ ότι ήδη έχουν αρχίσει οι συζητήσεις για το πώς πήγε η αγορά μέσα στις γιορτές.

Δύο είναι οι τάσεις που υπάρχουν. Η μία προέρχεται από τον χώρο της εστίασης κυρίως και, λιγότερο, από τα καφέ. Και η άλλη έρχεται από τα λεγόμενα «εμπορικά», βασικά από την ένδυση και την υπόδηση.

Στην πρώτη περίπτωση οι εκτιμήσεις λένε ότι τα πράγματα πήγαν πολύ καλά. Το φαγητό κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα από την προηγούμενη εβδομάδα της Μεγάλης. Κυρίως όμως πότε; Στις μέρες της νηστείας ή της υποτιθέμενης νηστείας, διότι νηστεία με γαριδομακαρονάδες και πιτόγυρα με μπιφτέκια λαχανικών δεν είναι ακριβώς νηστεία. Στον καφέ και το ποτό-την μεγάλη βιομηχανία περιοχών όπως είναι το Αγρίνιο και άλλες ανάλογες επαρχιακές πόλεις-υπήρξε γκρίνια, δεν μπορείς να πεις ότι έγινε κάποιος χαμός.

Στη δεύτερη περίπτωση, τώρα, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Το ρούχο και το παπούτσι πέφτει συνεχώς και θα συνεχίσει να πέφτει με την εξαίρεση ορισμένων μόνο καταστημάτων που μπορούν να πουλάνε μαζικά και σε τιμές που είναι απλησίαστες για άλλους. Διαπίστωση κάνουμε εδώ και δεν μιλάμε για το παραεμπόριο, υπαίθριο και μη.

Οι απαντήσεις είναι απλές και είναι γνωστές σε όλους. Για την πορεία του εμπορίου σε παπούτσι και ρούχο ο μεγάλος υπαίτιος είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο. Δεν αργεί η εποχή όπου μαγαζιά με ρούχα και παπούτσια με την σημερινή μορφή θα υπάρχουν μόνο για κάποια εξειδικευμένα προϊόντα.
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
Τα καταστήματα όπως τα εννοούμε σήμερα δεν στέκουν σε έναν κόσμο διαδικτυωμένο και οι αληθινοί επαγγελματίες ήδη κάνουν τα κουμάντα τους. Οι προσευχές που ακούγονται κατά του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σαν τις προσπάθειες να πάψει ο σύγχρονος άνθρωπος να χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο.

Όσο για το φαγητό; Δεν είναι τυχαίο πως τα τελευταία χρόνια η εστίαση προσαρμόστηκε στην εκτεταμένη στην Ελλάδα συνήθεια της νηστείας. Αντί να κλείνουν τα μαγαζιά τη Μ. Εβδομάδα έκαναν νέα διατροφή και νέο μενού, ακόμη και τα σουβλατζίδικα.

Να μας συγχωρήσουν οι επαγγελματίες που τα απλοποιούμε τόσο. Απλά βλέπουμε να θέλουν έμπειροι έμποροι να σταματήσει η Γη να γυρίζει για να κατέβουν οι ίδιοι από πάνω της.

 

η συντακτική εμπορική μονάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button