Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Τέσσερις λόγοι για να βάλεις από Σεπτέμβρη την σωματική άσκηση στην ζωή σου

Έφτασε ο Σεπτέμβρης, ο πιο εύφορος μήνας για νέα ξεκινήματα φέρνοντας μαζί του αέρα αλλαγής. Είναι ο μήνας που καλωσορίζει την νέα σεζόν και μας προσκαλεί να θέσουμε νέους στόχους, να αλλάξουμε συνήθειες αλλά και να ξεκινήσουμε νέες.

Ένας από τους συχνότερους στόχους όταν ξεκινάει η σεζόν σχεδόν παραδοσιακά είναι να βάλεις περισσότερο στην ζωή και την καθημερινότητά σου την σωματική άσκηση, η οποία έχει πολλαπλά οφέλη στην υγεία, όχι μόνο την σωματική αλλά και την ψυχική που χρειάζεται εξίσου φροντίδα.

Ας εστιάσουμε όμως πιο συγκεκριμένα στους λόγους που αξίζει αυτή την φορά να τηρήσεις τον στόχο σου.

Μείωση κινδύνου χρόνιων ασθενειών

Η τακτική άσκηση συμβάλλει στην διατήρηση της καλής υγείας της καρδιάς, την μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης. Από την άλλη πλευρά η έλλειψη σωματικής δραστηριότητας μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες εμφάνισης κάποιας χρόνιας νόσου όπως ο διαβήτης τύπου 2 αλλά και καρδιακές παθήσεις.

Μεγαλώνοντας, οι μύες και τα οστά είναι πιο εύθραυστα και αυξάνονται οι πιθανότητες του τραυματισμού. Η άσκηση όμως βοηθά στην ενδυνάμωση τους, μειώνοντας τους κινδύνους οστικών προβλημάτων όπως η οστεοπόρωση.

Ενδυναμώνει τον εγκέφαλο και την μνήμη

Πέρα από την σωματική λειτουργία, η άσκηση συμβάλλει και στην πνευματική λειτουργία.   Βελτιώνει την λειτουργία του εγκεφάλου και προστατεύει τις δεξιότητες μνήμης και σκέψης. Κατά την διάρκεια της άσκησης αυξάνεται ο καρδιακός ρυθμός και προάγεται η ροή του οξυγόνου στον εγκέφαλο. Αυξάνονται επίσης τα επίπεδα ενέργειας και η σεροτονίνη, συμβάλλοντας στην διανοητική διαύγεια. Ειδικά σε μεγαλύτερες ηλικίες είναι σημαντική καθώς μειώνει τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στον εγκέφαλο και είναι υπεύθυνες συνήθως για ασθένειες όπως η νόσος του Αλτσχάιμερ και η σχιζοφρένεια.

Βοηθάει στην χαλάρωση και την ποιότητα του ύπνου

Η ενεργειακή εξάντληση που πραγματοποιείται με την άσκηση ωθεί τον οργανισμό σε διαδικασίες ανάρρωσης  κατά την διάρκεια του ύπνου με αποτέλεσμα την μείωση των διαταραχών ύπνου και της αυπνίας και την ίδια στιγμή συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Επιπλέον λόγω της εξάντλησης μειώνεται ο χρόνος που χρειάζεται κάποιος μέχρι να κοιμηθεί καθώς γίνεται αμεσότερα.

Βελτιώνει την διάθεση

Πραγματοποιώντας κάποια σωματική άσκηση, ανεξάρτητα την έντασή της, ενισχύονται τα θετικά συναισθήματα με την απελευθέρωση των ενδορφινών και βελτιώνεται η διάθεση ενώ παράλληλα μειώνονται τα συναισθήματα κατάθλιψης και άγχους με την παραγωγή ορμονών όπως η σεροτονίνη.

Όποια κι αν είναι η δραστηριότητα που θα επιλέξεις προκειμένου να βάλεις στην ζωή σου την άσκηση μην ξεχνάς ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι να επισκεφτείς κάποιον γιατρό πρώτα προκειμένου να σου δώσει την ιατρική βεβαίωση που χρειάζεται να προσκομίσεις κατά την έναρξη. Μην ανησυχείς όμως δεν θα σου πάρει πολύ χρόνο. Εδώ θα βρεις ότι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις. Καλή αρχή!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση
Back to top button