ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Τα ποτά πού κατανάλωσαν οι Έλληνες στην καραντίνα

Η καραντίνα άλλαξε την ζωή εκατομμυρίων Ελλήνων που κλείστηκαν σπίτι και πολλοί βρήκαν διέξοδο στο αλκοόλ. Ποια ποτά κατανάλωσαν περισσότεροι οι πολίτες εν μέσω lockdown.

Τα ποτά και ιδιαίτερα τα αλκοολούχα κατέγραψαν τεράστια ζήτηση στην Ελλάδα την εποχή της καραντίνας, καθώς εκατομμύρια πολίτες βρίσκονται σπίτι τους, ενώ η ζωή βρίσκεται στο «πάγο».


Η Nielsen πραγματοποίησε νέα μεγάλη έρευνα και ανέδειξε τα ποτά που προτίμησαν οι Έλληνες κατά την διάρκεια του υποχρεωτικού εγκλεισμού.

Η έρευνα δείχνει ότι η πώληση αλκοολούχων ποτών κατέγραψε τεράστια αύξηση τους πρώτους τρεις μήνες του 2021 και τα ποτά που προτίμησαν οι καταναλωτές είναι τα εξής:

Ρούμι 67,7%

Κρασί 49,1%

Ουίσκι 43,6%

Μπύρες 27,3%

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen υπήρξε αύξηση στις λιανικές πωλήσεις, αλλά οι επιχειρήσεις εμπορίας αλκοολούχων ποτών έχουν χάσει μεγάλο μερίδιο από τις χονδρικές πωλήσεις.

Μετά το αλκοόλ η μαγειρική

Οι Έλληνες βέβαια δεν το έριξαν μόνο στο αλκοόλ αλλά και στη μαγειρική. Οι καταναλωτές αγόρασαν στη δεύτερη καραντίνα από το σουπερμάρκετ προϊόντα που έχουν σχέση με τη μαγειρική:

καθαριστικά φούρνου (+47,5%)
λαδόκολλες (+28,4%)
σακούλες σκουπιδιών (+8,1%)

Από την άλλη, μείωση στις πωλήσεις παρατηρήθηκε σε προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής περιποίησης τα οποία στην περσινή καραντίνα ήταν μέσα στις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών.

Εξαίρεση αποτέλεσαν οι γυναικείες βαφές που σημείωσαν αύξηση 22%.

ieidiseis.gr, megatv

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
ocean new optimize Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button