ΑγοράΡοή Ειδήσεων

Τα οφέλη από τη κατανάλωση κόκκινου κρέατος

Το κόκκινο κρέας αποτελεί βασικό συστατικό της διατροφής πολλών ανθρώπων ανά τον κόσμο.

Είναι από παλιά το αγαπημένο πολλών και είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί: το κόκκινο κρέας είναι γεμάτο πρωτεΐνες, σίδηρο, ψευδάργυρο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Ωστόσο, υπάρχει πολλή συζήτηση σχετικά με το αν πρέπει ή όχι να τρώμε κόκκινο κρέας. Τι είναι τελικά καλύτερο για την υγεία μας; Το κόκκινο κρέας είναι γεμάτο με σημαντικές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να εκτελέσει τις πιο βασικές λειτουργίες.


Οφέλη

Το κόκκινο κρέας περιέχει πρωτεΐνη η οποία είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση της μυϊκής μάζας και την αποκατάσταση των ιστών μετά από τραυματισμούς ή έντονη άσκηση. Η πρωτεΐνη είναι επίσης απαραίτητη για την ανάπτυξη, την πήξη του αίματος και τη διατήρηση της θερμοκρασίας του σώματος. Ο σίδηρος συμβάλλει στη μεταφορά οξυγόνου σε όλο το σώμα- αυτό βοηθά τους μυς σας να λειτουργούν σωστά και αποτρέπει την κούραση και την αδυναμία. Ο ψευδάργυρος συμβάλλει στη διατήρηση της υγιούς λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος και στη σωστή πέψη, βελτιώνοντας την όρεξη, ώστε να μπορείτε να απορροφήσετε περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τις τροφές. Τέλος, οι βιταμίνες Β βοηθούν στη μετατροπή της τροφής σε ενέργεια, ώστε να μπορείτε να παραμείνετε δραστήριοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Το κόκκινο κρέας αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, σιδήρου και βιταμίνης Β12.

1) Πρωτεΐνη. Το κόκκινο κρέας παρέχει σημαντικά αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας για τη δημιουργία μυϊκού ιστού, την αποκατάσταση βλαβών στους ιστούς και την παραγωγή ορμονών και ενζύμων. Το κόκκινο κρέας περιέχει επίσης μεγάλη ποσότητα ψευδαργύρου, ο οποίος παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και στη διατήρηση υγιούς δέρματος.

2) Σίδηρος. Το κόκκινο κρέας είναι επίσης εξαιρετική πηγή σιδήρου, ο οποίος βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου σε όλο το σώμα σας μέσω των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για την παραγωγή ενέργειας, καθώς και για τη μεταφορά άλλων θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα για χρήση ως πηγές ενέργειας. Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση, αδυναμία και ευερεθιστότητα.

3) Βιταμίνη Β12. Το κόκκινο κρέας περιέχει επίσης βιταμίνη Β12, η οποία συμβάλλει στην πρόληψη της αναιμίας, καθώς παράγει ερυθρά αιμοσφαίρια και τα διατηρεί υγιή και λειτουργικά. Η βιταμίνη Β12 είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση υγιούς νευρικού ιστού και την προστασία από τη νόσο Αλτσχάιμερ και την άνοια αργότερα στη ζωή.

Το κρέας γενικά αποτελεί βασικό συστατικό της ανθρώπινης διατροφής από τότε που αρχίσαμε να καλλιεργούμε τη γη. Από Μοσχαρίσια φιλέτα μέχρι Λουκάνικο Μυκόνου, αποτελεί πηγή πολλών βασικών θρεπτικών συστατικών και βιταμινών που απαιτούνται για την καλή υγεία. Προτείνουμε να αγοράζετε από κρεοπωλεία της εμπιστοσύνης σας ή στην περίπτωση αν χρησιμοποιείτε υπηρεσία όπως το  κρεοπωλείο delivery να δώσετε σαφείς εντολές για τις προτιμήσεις σας πχ τρόπος κοψίματος, μέρος του προϊόντος που επιθυμείτε, τρόπος ψησίματος κ.α.

 


Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button