PressαρίσματαΡοή Ειδήσεων

Σχολεία στο Αγρίνιο όπου συμβαίνουν πράγματα…

Τα σχολεία στο Αγρίνιο τα πάνε καλά σε διάφορα επίπεδα κι όχι μόνο στο θέμα των μαθητικών επιδόσεων.

Καθώς υπάρχουν πολλοί ανοιχτόμυαλοι διευθυντές που θέλουν να κάνουν καινούρια πράγματα και καθώς υπάρχει μετά από πολλά χρόνια «ειρήνη» στα σχολεία (λείπουν οι καταλήψεις και οι ακραίοι βανδαλισμοί, γεγονός που μπορεί να είναι συγκυριακό και να αλλάξει από του χρόνου…) υπάρχουν δράσεις που φέρνουν μια αλλαγή νοοτροπίας σχετικά το τι είναι η Παιδεία.

Τα δημοτικά 7ο, Γαβαλούς και 17ο του Αγρινίου πήραν τις τρεις πρώτες θέσεις στον διαγωνισμό ρομποτικής στην Πάτρα. Πριν λίγες μέρες είχαμε ένα θεματικό πάρκο για παιδιά σχολείων του Αγρινίου για τον εθισμό και τους κινδύνους στο διαδίκτυο.

Και-το πλέον σπάνιο-μαθητές από το 15μελές(προεξάρχοντος του προέδρου!) έφτιαξαν το δικό τους καλαίσθητο γκράφιτι έξω από το 4ο Γυμνάσιο Αγρινίου, ώστε να βλέπουν τουλάχιστον τα δικά τους δημιουργήματα!

Με άλλα λόγια η εκπαιδευτική κοινότητα κάνει …πράγματα. Ειδικά η ρομποτική στο Αγρίνιο έχει γίνει μια δημιουργική διέξοδος κι ένα κοινωνικό γεγονός, ενώ το φαινόμενο στο 4ο Γυμνάσιο δεν πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους.

Βέβαια, όλα αυτά δεν αρέσουν σε όλους. Πίσω από το γκράφιτι που αναφέραμε πιο πάνω θα δεις και πάλι υβριστικά συνθήματα να κάνουν την εμφάνισή τους κι όλοι το ξέρουν ότι δεν αργεί η μέρα που θα βανδαλιστούν και πάλι οι τοίχοι του σχολείου, μαζί και το δημιούργημα των παιδιών.

Το έχουν γράψει και παλιότερα οι φιξαρισμένοι επαναστάτες που αράζουν στα σκοτάδια, ότι όσες φορές και να βαφτεί το σχολείο θα είναι εκεί για να το χαλάσουν!

Κι αυτό δεν γίνεται μόνο σε ένα σχολείο, γίνεται παντού, από όταν επικράτησε η αντίληψη πως τα σχολικά κτήρια δεν χρειάζονται φύλαξη και πως είναι «ανοιχτοί κοινωνικοί χώροι», ποιός ξέρει τι να σημαίνει αυτό.

Το κείμενο γράφτηκε(και μάλιστα σε αυτό το… επίπεδο ύφος που δεν συνηθίζει η στήλη) για να τονιστεί πως το Αγρίνιο αλλάζει και η κοινωνία μας αλλάζει.

Είναι πολύ πιθανόν να αλλάζει προς το καλύτερο, παρά την γκρίνια ημών των πιο συντηρητικών. Θα ήταν καλό να παρακολουθούμε τις νέες τάσεις παιδιών και εκπαιδευτικών που ακόμη δεν τις έχουμε ψυχανεμιστεί.

Θα ήταν καλό να βοηθάμε να μην κερδίζει η αδράνεια και η αντιδραστική προσκόλληση στο παρελθόν όσων θέλουν τα σχολεία ρημάδια, άσχημα και να μην κάνουν τίποτε.

η συντακτική φιλεκπαιδευτική μονάδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ετικέτες

Σχολίασε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close