Μα, συγγνώμη, δεν κάηκε η μονή; Δεν κάηκαν άλλες εικόνες; Μόνο εμείς βρίσκουμε τραγική ειρωνεία σε όλο αυτό;
Την ίδια ώρα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Αγρινίου τελούσαν σήμερα υπό κατάληψη για να τιμήσουν τη μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Υπό κατάληψη ήταν τα γυμνάσια 2ο, 5ο, 6ο, 7ο και το 1ο Λύκειο, ενώ το 6ο Γυμνάσιο δεν λειτουργεί επειδή συστεγάζεται με το 2ο, μαθητές του οποίου έχουν προβεί σε κατάληψη! Πως κλείνει ένα σχολείο μια Δευτέρα στη μνήμη ενός σπουδαστή δύο χρόνια μετά; Κι αυτό δεν σας θυμίζει τραγική ειρωνεία; Να κλείνουν τα σχολεία για έναν μαθητή που δεν τον άφησαν να τελειώσει το σχολείο συμμαθητές του;
Οι καταλήψεις αυτές είχαν αποφασιστεί από ένα “πανελλαδικό Συντονιστικό” μαθητών και πραγματοποιήθηκαν σε πολλά σχολεία ανά την Ελλάδα, άγνωστο με ποιων τη συναίνεση, την ψηφοφορία, την δημοκρατική νομιμοποίηση. Ποιος αποφάσισε, ποιος έδρασε, κανείς δεν ξέρει, δάσκαλος ή γονιός!
Ναι, τα δύο γεγονότα δεν σχετίζονται. Αλλά δεν είναι αποτελέσματα του ίδιου παραλογισμού; Αν στη πρώτη περίπτωση λες, εντάξει, ο άνθρωπος από κάπου θέλει να πιαστεί με πίστη για να μην χάσει το μυαλό του, στη δεύτερη δεν είναι τρομερό πως ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και το ντύνει με το δικό του παραμύθι αλληλεγγύης και δράσης;