ΑυτοδιοίκησηΡοή Ειδήσεων

Σφοδρή αντιπαράθεση για τον δρόμο Λουτράκι – Κατούνα: Οι «παπατζήδες» και οι «αραχνιασμένες μελέτες»

«Πυρά» από τον τέως δήμαρχος Γ. Σεράφη-απάντηση της παράταξης του δημάρχου Ακτίου - Βόνιτσας

Σφοδρότατη κριτική από τον  Γιάννη Σεραφή , τέως Δήμαρχο Μεδεώνος δέχεται τις τελευταίες ημέρες ο δήμαρχος Ακτίου – Βόνιτσας Γεώργιος Αποστολάκης με αφορμή τη μελέτη του δρόμου Λουτράκι – Κατούνα.

Μια μελέτη που σύμφωνα με τα λεγόμενα του τέως δημάρχου, «καταστράφηκε» από τη σημερινή δημοτική  αρχή  Ακτίου – Βόνιτσας. Στην ίδια μακροσκελή δήλωση γίνεται λόγος για «πολιτική θρασύτητα» εκ μέρους του δημάρχου. Την ίδια στιγμή η παράταξη της πλειοψηφίας στον δήμο Ακτίου – Βόνιτσας, απαντώντας κάνει λόγο για «ανάσυρση αραχνιασμένων μελετών» που είναι ανεφάρμοστες σήμερα, επισημαίνοντας παράλληλα τον κίνδυνο μη εκτέλεσης του έργου, ζωτικής σημασίας για το Ξηρόμερο.


Για την μελέτη του έργου βελτίωσης του δρόμου Λουτράκι-Κατούνας και «εν όψει της τραγικής κατάληξης του έργου που αναφέρεται σ΄ αυτή» ο κ. Σεραφής, ανέφερε  τα παρακάτω :

[Αρχικά σας γνωρίζω ότι τον χρόνο που από τον Δήμο Μεδεώνος γινόντανε η εκπόνηση και η ωρίμανση της μελέτης είχαν ολοκληρωθεί οι διανοίξεις της βελτίωσης του δρόμου από την Κατούνα στα Σαμάρι, ο λόγος που το αναφέρω είναι οι εξής :

Σας αντιγράφω από την τεχνική περιγραφή της μελέτης του δρόμου Κατούνας-Λουτράκι την παρακάτω παράγραφο.
«Με άλλη εργολαβία πραγματοποιείται διάνοιξη-βελτίωση του δρόμου Σαμάρι-Κατούνα με πλάτος καταστρώματος πολύ ικανοποιητικό. Δημιουργούνται έτσι προϋποθέσεις για συνέχιση της βελτίωσης ως προς το πλάτος την ελικτικότητα και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Αυτά θα ικανοποιήσει και η παρούσα μελέτη

Κοντολογίς Κύριε Δήμαρχε και κ.κ Δημοτικοί Σύμβουλοι και Δημότες του Δήμου μας η μελέτη του δρόμου προς το Λουτράκι αποτελεί την συνέχεια του διανοιγμένου πλέον δρόμου από το Σαμάρι προς την Κατούνα και έχει τα ίδια περίπου τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτόν.
Αν κύριε Δήμαρχε και κ.κ Δημοτικοί Σύμβουλοι παίρνατε την μελέτη στα χέρια σας και διαβάζατε μόνο αυτή την παράγραφο που προέγραψα ήταν πολύ εύκολα να αντιληφθείτε το αξιακό της φορτίο γιατί ο δρόμος προς το Σαμάρι αποτελούσε μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα, έπρεπε να σας καθοδηγεί και όχι να τσαλαπατήσετε και να καταστρέψετε την μελέτη του δρόμου προς το Λουτράκι, και τώρα διαβάστε όπως επιγραμματικά αντλώ στοιχεία από το τεύχος που εκτύπωσα από την ηλεκτρονική μορφή της :

1ον Υπάρχει ένα τμήμα που πρόκειται για περιφερειακό δρόμο του σχεδίου πόλεως Κατούνας, το οποίο ενώνεται με το υπεραστικό τμήμα Λουτράκι-Κατούνας.
Σε αυτό το τμήμα θα κατασκευασθεί οδόστρωμα πλάτους 10 μέτρων. Δεξιά και αριστερά θα κατασκευασθούν πεζοδρόμια πλάτους 2 μέτρων. Καθ’ όλο το μήκος θα κατασκευασθεί αποχέτευση ομβρίων καθώς και αγωγός ύδρευσης.
Θα κατασκευασθεί επίσης καθ’ όλο το μήκος φωτισμός από την μία πλευρά.
2ον Στην εν λόγω μελέτη προβλέπεται η αντικατάσταση του εξωτερικού δικτύου ύδρευσης Λουτρακίου του αγωγού από από φ63 με φ90 πολυαιθυλενίου.
3ον Στο τρίτο στοιχείο της μελέτης και το ουσιαστικό προβλέπεται η διάνοιξη του δρόμου για να κατασκευασθούν δύο λωρίδες ασφάλτου πλάτους 3,75 η καθεμία επιπλέον εκατέρωθεν από μία λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,50 του μέτρου.
Δηλαδή το συνολικό πλάτος της ασφαλτόστρωσης θα είναι : 3,75χ2+0,50+0,50=8,50 μέτρα.
Προβλέπει κατασκευή επενδυμένης τάφρου πλάτους 1.20μ όπου θα κουμπώνει η άσφαλτος καθώς και κατάργηση πολλών στροφών με νέα χάραξη του δρόμου και καινούργια μεγάλα γεφύρια.
Κύριε Δήμαρχε και κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι είχε διανοιχθεί και κατασκευάζονταν ο δρόμος Κατούνα-Σαμάρι εκείνη την χρονική περίοδο που είχε ενταχθεί από τον τότε περιφερειάρχη κ. Παναγιώτη Καββαδά, δημοπρατήθηκε από τον Νομάρχη κ. Δημήτρη Σταμάτη και υλοποιούνταν εξίσου ισάξια από τον διάδοχο τον κ. Θ. Σώκο.
Βιώνοντας τότε τέτοιες συγκινήσεις κ. Δήμαρχε και κ. Δημοτικοί Σύμβουλοι σχεδιάζαμε, εκπονούσαμε και ωριμάζαμε με την μελέτη του δρόμου προς το Λουτράκι που κατέληξε στον Δήμο Ακτίου Βόνιτσας για να κατασκευάζει το έργο. Παρεπιπτόντως και για την ιστορία θα πρέπει να σας γνωρίζω ότι μετά την θεομηνία της 2ης Οκτωβρίου του 2008 και την ένταξη της Κατούνας ως θεμομηνιόπληκτη περιοχή από το πρόγραμμα Μολυβιάτη και από τον τομέα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης μου δόθηκε η δυνατότητα να εντάξω την μελέτη σε αγροτικό πρόγραμμα «σπάζοντας» στη μέση ένα κομμάτι από την Κατούνα μέχρι στο σημείο που στρίβουμε προς τον βάλτο και τον κάμπο και ένα κομμάτι από το Λουτράκι μέχρι την ίδια στροφή.
Το απέρριψα χωρίς δεύτερη κουβέντα γιατί το πλάτος του θα ήταν 6 μέτρα.
Αυτά για την ιστορία.

Πάμε τώρα στα δικά σας Κύριε Δήμαρχε αποκαλυπτήρια όπως σας τα διατύπωσα και προφορικά στο Συμβούλιο της 30-06-2023.
Η αποκάλυψη είναι ότι την μελέτη μας με το πλάτος των 8.50 μέτρων την καταστρέψατε και την μειώσατε στα 6.50 μέτρα.
Η μελέτη που δώσατε για να δημοπρατήσει η περιφέρεια έχει πλάτος 6,50 μέτρα.
Καλά κ. Δήμαρχε σας το είπα και στο συμβούλιο σας το γράφω και τώρα.
Πως στο διάβολο τα καταφέρατε και πείσατε τους συμβούλους και δέχθηκαν ότι ένας δρόμος πλάτους 6,50 μέτρων είναι καλύτερος, συντομότερος και ασφαλής στην κυκλοφορία από ένα δρόμο πλάτους 8,50 μέτρων που προβλέπει η μελέτη που σας παραδώσαμε, επαναλαμβάνω:
πως τους καταφέρατε και τους πείσατε μόνο εσείς το ξέρετε!!!!!!
Αν έγινε κάτι τέτοιο, γιατί οι περισσότεροι δεν το θυμούνται όταν τους ρώτησα αν πραγματικά έγινε, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι όχι μόνο δεν τιμά κανέναν σας αλλά το λιγότερο που μπορώ να γράψω και να σχολιάσω και όχι με οργή αλλά με απλή λογική ότι είστε και θα είστε πάντα αξιοθρήνητοι στις συνειδήσεις των δημοτών μας που τόσα προσδοκούσαν από αυτό το έργο.
Και σαν να μην έφθανε η μείωση του πλάτους από τα 8,50 στα 6,50 μέτρα συνεχίζεις και αποδομείς όλο το αξιακό φορτίο της μελέτης αφαιρώντας το 1ο τμήμα του περιφερειακού Κατούνας και την σύνδεση του με τον δρόμο Κατούνα-Λουτράκι.
Κι αυτό είναι έξω από την δημοπράτηση Γιατί;
Στην μελέτη που δώσατε για δημοπράτηση δεν κόβετε καμία στροφή και δεν υπάρχει νέα χάραξη που να κάνει τον δρόμο ομαλό και ασφαλή.
Τι σου έφταιξε η μελέτη μας και της έβγαλες τα μάτια;
Εσύ Κύριε Δήμαρχε δεν έκανες επικαιροποίηση της μελέτης όπως είπες στο Δημοτικό Συμβούλιο και μάλιστα ότι χρησιμοποίησες τον ίδιο μηχανισμό με μένα.
Αυτό που έκανες κύριε Δήμαρχε κ.κ δημοτικοί σύμβουλοι και για να καταλαβαίνουμε τι λέμε: Δεν είναι επικαιροποίηση μελέτης είναι αλλαγή μελέτης.
Επικαιροποίηση μελέτης κ. Δήμαρχε είναι να κρατάμε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μελέτης, να μην την αγγίζουμε καθόλου με μειώσεις και να την επικαιροποιούμε ως προς τα οικονομικά στοιχεία.
Αυτό που κάνετε εσείς είναι αλλαγή της μελέτης. Είναι μέρα με νύχτα.
Και είμαι υποχρεωμένος να βάλω αμείλικτα ερωτήματα.
Τι κάνατε με τις αδειοδοτήσεις που συναποτελούσαν και εξασφάλιζαν την ωριμότητα της για να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα;
Εκπονήσατε και υποβάλατε άλλες; Γιατί αν χρησιμοποιήσατε τις δικές μας κύριε δήμαρχε το έργο και η δημοπρασία είναι στον αέρα και το ξέρετε καλύτερα από μένα.
Αν κύριε δήμαρχε χρησιμοποιήσατε την περιβαλλοντική αδειοδότηση που ευτυχώς για σας έχω θεωρημένο αντίγραφο την δική μας και αν χρησιμοποιήσετε τις αδειοδοτήσεις τριών αρχαιολογιών και τις βάλατε για ωρίμανση στην μελέτη των 6,5 μέτρων που δεν έχετε νέα χάραξη και δεν κόβεται στροφές τότε πρέπει να βρείτε σπηλιά για να κρυφτείτε , γιατί εγώ δεν είμαι παππάς για να σας δώσω συγχωροχάρτι.
Εύχομαι να μην συμβαίνει κάτι τέτοιο γιατί θα πάρετε κι άλλους στο λαιμό σας.
Κύριε δήμαρχε από τότε που προέκυψε το θέμα με τον εργολάβο και έμαθα ότι θα ρίξει άσφαλτο στο υφιστάμενο πλάτος άρχισα να μαζεύω στοιχεία. Από το διαύγεια ανέσυρά την προγραμματική σύμβαση που υπέγραψε με τον τότε περιφερειάρχη τον κύριο Κατσιφάρα και με αυτή την σύμβαση πασάρεις το έργο στην περιφέρεια να το υλοποιήσει εκείνη ως φορέας υλοποίηση.
Το περίεργο όπως που διαπιστώνω και με βάζει σε έντονο προβληματισμό είναι ότι στην εν λόγω προγραμματική σύμβαση ευκρινώς καταγράφονται και αναφέρονται τεχνικά χαρακτηριστικά που αντλήθηκαν δυστυχώς για σας από την τεχνική περιγραφή της μελέτης του πρώην Δήμου Μεδεώνος, της δικής μας μελέτης και όχι αυτής που στείλατε για δημοπράτηση. Αναφέροντας παρεμβάσεις, διαπλατύνσεις, αλλαγή χαράξης, κόψιμο και καταργήσεις στροφών κλπ στοιχεία δηλαδή που τα έχετε εξαφανίσει και δεν αναφέρονται στη δική σας μελέτη των 6,50 μέτρων.
Γιατί;
Τι έχει γίνει εδώ; Εξαπατήσατε και την περιφέρεια;
Αυτά τα ερωτήματα που σας κάνω ενισχύονται και από ένα έγγραφο που έπεσε στην αντίληψή μου και που έχω στην κατοχή μου και συγκεκριμένα της περιφέρειας που ζητάει από το Δήμο σας από τις 26/10/2022 να της αποστείλετε άμεσα την μελέτη του πρώην Δήμου Μεδεώνος.
Επίσης στο ίδιο έγγραφο σας ζητάει τον πίνακα του κτηματολογίου και την αίτηση που υποβάλλαται στο δικαστήριο για τις αποζημιώσεις των δικαιούχων.
Αυτά τα ζητάει η περιφέρεια από τον περασμένο Οκτώβρη κι εσείς δεν το έχετε στείλει για να ξεκινήσει το έργο.
Καλά τι γίνεται με σένα κύριε δήμαρχε; ποιος κοροϊδεύει ποιον;
Η περιφέρεια από τον περασμένο Οκτώβρη σας ζητάει στοιχεία, τα ζητάει γιατί με βάση την προγραμματική σύμβαση της έχετε δεμένα τα χέρια και δεν μπορεί να προχωρήσει την εργολαβία ούτε τα 6,5 μέτρα που της φορτώσατε να κάνει και στο δημοτικό συμβούλιο που κάνατε στην Κατούνα 30/6/2023. Κινδυνολογούσατε και βάζατε τους συμβούλους προ των ευθυνών ότι πρέπει να ξεκινήσετε το έργο για να μην χαθεί και η χρηματοδότηση.
Ευθέως σας ρωτώ. Είστε δήμαρχος η παπατζής ;
Το θράσος και η δημαρχιακή ανευθυνότητα δεν έχει πυθμένα.
Ποιος είναι αποκλειστικός και κατ’ εξοχή υπεύθυνος της καθυστέρηση εκτός από σας που καταμαρτυρούν τα έγγραφα;
Τι ξεδιάντροπη πολιτική θρασύτητα είναι αυτή;
Πετάς και προσπαθείς να μεταφέρεις στις πλάτες των συμβούλων τις αποκλειστικά δικές σας ευθύνες και να τους φέρνεις προ τετελεσμένων παντελώς ανενημέρωτους και εν πολλοίς εξαπατημένους;
Επιπλέον κύριε δήμαρχε από την έρευνα μου το είπα και στο συμβούλιο προφορικά ότι το τεχνικό συμβούλιο της περιφέρειας έχει αποφασίσει ομόφωνα να πέσει άσφαλτος στο δρόμο Λουτράκι-Κατούνα όπως είναι και στο υφιστάμενο πλάτος.
Η απόφαση του τεχνικού συμβουλίου είναι γνωμοδότηση αλλά εξαιρετικά τρομακτική. Αν γίνει κάτι τέτοιο τότε όλη η προσπάθεια που είχε ξεκινήσει μελετητικά ο πρώην δήμος μας έπεσε στο κενό δηλαδή για να καταλάβουν οι δημότες μας. Η άσφαλτος αγαπητοί μου δημότες, θα πέσει στο δρόμο όπως είναι τώρα χωρίς διανοίξεις.
Από εδώ και πέρα αρχίζουν τα ζόρικα και οι ευθύνες.
Κι αυτό έχει να κάνει κύριε Δήμαρχε και κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι και κύριοι της Περιφέρειας κι ας είσθε μόνο φορέας υλοποίησης κι αυτός που θα κάνει το έργο, γιατί αυτό επαναλαμβάνω έχει να κάνει με το ότι στον δρόμο αυτό και από την στενότητα του πριν κάποια χρόνια κι όχι μακρινά η Κατούνα θρήνησε ένα παλικάρι τον Αθανάσιο Σπυρ. Βάση.
Δεν κινδυνολογώ κύριοι, ποτέ δεν το έκανα, δεν είναι του χαρακτήρα μου.
Με βαθιά ευθύνη σοβαρολογώ :
Αν γίνει ασφαλτόστρωση από την Κατούνα στο Λουτράκι χωρίς βελτιώσεις και κόψιμο στροφών θα θρηνήσουμε πολλούς ανθρώπους.
Αλλοίμονο.
Ποτέ να μην γίνει ο δρόμος.
Κι αν πέρασαν 13 χρόνια από τότε που άφησαν την μελέτη μας έτοιμη και ώριμη για δημοπράτηση ας περάσουν κι άλλα τόσα.
Αν χαθεί κι άλλη ανθρώπινη ζωή δεν έχει κανένα χρονικό και υλικό αντιστάθμισμα.
Επαναλαμβάνω και με βαθιά ευθύνη : Ποτέ να μην γίνει ο δρόμος.
Κύριε Γενικέ, σας θερμοπαρακαλώ βάλτε φρένο στην οδυνηρά επικίνδυνη ολίσθηση του Δημάρχου μας για το συγκεκριμένο έργο. Έτυχε να σας γνωρίσω σχετικά σε πρόσφατη σύσκεψη για το θέμα και έχω αποκομίσει τις καλές μου εντυπώσεις.
Γνωρίζω πολύ καλά ότι ως φορέας υλοποίησης του έργου μας δεν έχετε καμία ευθύνη και στην τελική, την προγραμματική σύμβαση δεν την έχετε υπογράψει εσείς αλλά την κληρονομήσατε από τον προκάτοχό σας τον κύριο Κατσιφάρα.
Κύριε Γενικέ, σας κάνω μια έκκληση με απόλυτο σεβασμό. Σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων που έχουν σταθεί προηγουμένως του ύψους σας αυτοδιοικητικός που έχουν με τις αποφάσεις τους ενεργήσει τον Δήμο μας κατασκευάζοντας τον δρόμο από την Κατούνα στο Σαμάρι.
Ο κύριος Παναγιώτης Καββαδάς περιφερειάρχης και οι νομάρχες κύριος Δημήτρης Σταμάτης και Ευθύμιος Σώκος εντάξανε το έργο, το δημιούργησαν και το κατασκεύασαν.
Οι προκάτοχοί σας αξιοποίησαν την μελέτη που τους είχε ετοιμάσει ο Δήμος Μεδεώνος με τον καλύτερο τρόπο.

Ο Δρόμος Κατούνα -Σαμάρι
Με περισσή αξία μας παρέδωσαν και θα τους ευγνωμονούμε πάντα για το οδικό οξυγόνο προς το Αγρίνιο, τον δρόμο Κατούνα – Σαμάρι.
Καθημερινά απρόσκοπα, με γρηγοράδα και πρωτίστως με ασφάλεια ταξιδεύουμε στο Αγρίνιο.
Κύριε Γενικέ, μην δίνετε την συγκατάθεση σας έστω και ως φορέας υλοποίησης την παντελή εξαφάνιση του άλλου οδικού οξυγόνου που ο τόπος μας έχει προς την Βόνιτσα-Πρέβεζα -Λευκάδα με τον δρόμο Κατούνα-Λουτράκι.
Αν υλοποιηθεί το τερατούργημα της μελέτης του δημάρχου, κύριε Γενικέ και γίνει ο δρόμος στο υφιστάμενο πλάτος τότε ποτέ δεν πρόκειται να επιτευχθεί η συνοχή των δημοτικών ενοτήτων μας.
Και γνωρίζετε καλύτερα και από όλους μας ότι είναι βασικά αιτία ανάπτυξης για ολόκληρο τον Δήμο.
Με 5 και 6 μέτρα δρόμο κύριε Γενικέ δεν θα ταξιδεύσει ήσυχος και ασφαλής ο Μεδεώνιος ως προς την Βόνιτσα – Πάλαιρο -Λευκάδα Πρέβεζα για να κάνει το μπάνιο του και να απολαύσει το παγωτό του. Ούτε ο Ανακτόριος και ο Παλαιριώτης θα αισθάνεται όταν ταξιδεύουν στην Κατούνα ήσυχος και ασφαλής για να φάει την προβατίνα και το βετούλι τους και να απολαύσει το σπουδαίο κλίμα της περιοχής.
Σας αξίζει κύριε Γενικέ να συνδέσετε το όνομά σας με την αντίστοιχη σύνδεση που οι προκάτοχοί σας έχουν πετύχει για τον δρόμο προς το σαμάρι από την Κατούνα να τους θυμόμαστε με ευχαρίστηση και ευγνωμοσύνη.
Καταλαβαίνω πως επειδή ο δήμαρχος θέλει να κάνει εκλογές θέλει να μαυρίσει και να πισάρει όπως όπως τον δρόμο .
Σας παρακαλώ μην το επιτρέψετε να μαυρίσει τις καρδιές μας.
Κατούνα 24/7/2023
Με τιμή
Γιάννης Σεραφής»

Παράταξη Αποστολάκη: Ο κ. Σεραφής σέρνει το χορό του λαϊκισμού

«Μετά από 17 χρόνια ανέσυρε απ’ το χρονοντούλαπο τις αραχνιασμένες μελέτες, οι οποίες φυσικά σήμερα, για ευνόητους λόγους, είναι ανεφάρμοστες και χρησιμοποιεί τμήματα αυτών για να πλήξει και μάλιστα προεκλογικά με «καφενειακού επιπέδου» χαρακτηρισμούς το πρόσωπο του Δημάρχου και επικεφαλής του συνδυασμού «Δύναμη Πολιτών – Συνεχίζουμε», Γεώργιο Αποστολάκη.

Με απλά λόγια, το έργο «δρόμος Κατούνα – Λουτράκι» στο οποίο ο εργολάβος έχει εγκατασταθεί, εάν δεν ξεκινήσει άμεσα τότε το μέλλον του καθίσταται αβέβαιο.
Η δική μας πρόταση είναι ξεκάθαρη.
Το έργο ξεκινάει άμεσα και παράλληλα προχωράει η διαδικασία των απαλλοτριώσεων έτσι ώστε μέχρι την ολοκλήρωση του να έχουν ενταχθεί σε αυτό και τα απαλλοτριωμένα τμήματα.

Η πρόταση της αντιπολίτευσης όμως ουσιαστικά είναι να σταματήσει κάθε ενέργεια εκτέλεσης του έργου και να ξεκινήσει η διαδικασία από την αρχή, υλοποιώντας ανεφάρμοστες μελέτες.

Ανεφάρμοστες επειδή οι τιμές των υλικών και των υπηρεσιών της προηγούμενης 15ετίας δεν έχουν καμία σχέση με τις σημερινές, έτσι είναι προφανές ότι ωφελημένος θα είναι μόνο ο εργολάβος, ο οποίος θα εισπράξει την αποζημίωση χωρίς έργο.

Τελικά μήπως ο στόχος τους είναι η ματαίωση του έργου? Για αυτό και η κακόγουστα σκηνοθετημένη αυτή αντίδραση?

Κύριε πρώην Δήμαρχε, οι δημότες ειδικά της Δ.Ε. Μεδεώνος έχουν και μνήμη και γνώση. Έτσι λοιπόν θυμούνται ότι η δική σας οχταετής θητεία (στα χρόνια της οικονομικής ευμάρειας) το μόνο που άφησε πίσω ήταν σοβαρές εκκρεμότητες σε όλες τις υποδομές.
☛Να θυμηθούμε το δίκτυο ύδρευσης από αμίαντο;
☛Την ανύπαρκτη αγροτική οδοποιία;
☛Το κλείσιμο των Λουτρών Τρύφου;
☛Το κλείσιμο των σφαγείων;
☛Τις «περίεργα» πανάκριβες αγορές οικοπέδων από ανθρώπους που σήμερα ντύθηκαν με το μανδύα του εκφραστή των συμφερόντων της περιοχής και του θεματοφύλακα των πολιτικών αξιών;

Η παράταξή μας σε χρόνια δύσκολα, λόγω μνημονίων, κορωνοϊού, πολέμου και δραματικής μείωσης των εσόδων των ΟΤΑ, υλοποίησε, εκτός όλων των άλλων, τρία μεγάλα έργα αγροτικής οδοποιίας.

Εμείς πιστεύουμε ότι το έργο δεν πρέπει να χαθεί σε καμία περίπτωση και παλεύουμε για αυτό.
Ακόμη πιστεύουμε πάνω απ’ όλα στο κοινό καλό κι έχουμε κάνει στάση ζωής κάθε δράση που το εξυπηρετεί χωρίς πολιτικές αγκυλώσεις και παρωπίδες και κυρίως χωρίς να επιτρέπουμε σε ευτελείς πολιτικές επιδιώξεις και μικροπαραταξιακά οφέλη να επισκιάζουν την πορεία προς το καλό του τόπου μας και την ευημερία των δημοτών».

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button