Ροή Ειδήσεων

Σχέδιο για προκήρυξη ΑΣΕΠ μέχρι τον Μάιο για 20.000 μόνιμες θέσεις στην Παιδεία

epi-daskalos-sxoleioΣε διαγωνισμό για την πρόσληψη εκπαιδευτικών σε μόνιμες θέσεις ετοιμάζεται να προχωρήσει η κυβέρνηση, με στόχο την κάλυψη των χρόνιων κενών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο διαγωνισμός εκτιμάται ότι θα διεξαχθεί έως το τέλος της σχολικής χρονιάς. Παράλληλα ο διαγωνισμός θα προβλέπει ειδική μοριοδότηση στους αναπληρωτές που θελήσουν να πάρουν μέρος. Στόχος της κυβέρνησης είναι η τοποθέτηση 20.000 εκπαιδευτικών τα επόμενα τρία χρόνια.

Μέσω των διαδικασιών του ΑΣΕΠ ετοιμάζεται η κυβέρνηση να προχωρήσει σε προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Έθνος», προκειμένου να καλυφθούν τα κενά σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Το θέμα των μόνιμων διορισμών είναι πολύπλοκο, καθώς υποχρεωτικά πρέπει να «περάσουν» από το ΑΣΕΠ, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει διαφορετικό σύστημα για τους εκπαιδευτικούς που ήδη εργάζονται ως αναπληρωτές.

Σε κάθε περίπτωση οι αναπληρωτές θα έχουν ειδική μεταχείριση (προφανώς κάποιο είδος μοριοδότησης), με δεδομένο ότι χρόνια τώρα καλύπτουν πάγιες ανάγκες των σχολείων. Το υπουργείο Παιδείας, όπως ανέφερε χθες, δεν έχει καταλήξει ακόμη στο σύστημα με το οποίο θα πραγματοποιηθούν οι διορισμοί, κάτι που θα γίνει ύστερα από διάλογο με τις Ομοσπονδίες εκπαιδευτικών, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί το επόμενο διάστημα.

Για τον λόγο αυτό αλλά και την πολυπλοκότητα των διαδικασιών θα συγκληθεί διυπουργική σύσκεψη την επόμενη εβδομάδα. Στη σύσκεψη αυτή πρόκειται να συζητηθούν όλες οι πτυχές της απόφασης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι με βάση τα παραπάνω δεδομένα ο διαγωνισμός θα μπορούσε να γίνει μέσα στο 2017 και πριν από το καλοκαίρι, αλλά επειδή οι διαδικασίες έως την έκδοση οριστικών αποτελεσμάτων είναι χρονοβόρες, δύσκολα το νέο προσωπικό θα μπορούσε να προσληφθεί με την έναρξη της ερχόμενης σχολικής χρονιάς.

dikaiologitika.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close