ΕκπαίδευσηΡοή Ειδήσεων

«Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αγρινίου δρα, δημιουργεί και ανοίγεται στην τοπική κοινωνία»

Ολοκληρώθηκαν οι δρασεις στο πλαίσιο του προγράμματος "Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ"

Ολοκληρώθηκαν οι δραστηριότητες του σχεδίου δράσης για Σχ. Έτος 2019-20 με θέμα: «Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αγρινίου δρα, δημιουργεί και ανοίγεται στην τοπική κοινωνία» που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ»

Η δράση ξεκίνησε να υλοποιείται τον Ιανουάριο του 2020 με σκοπό τη λήξη της στο τέλος του Σχ. Έτους 2019-20, αλλά λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολείων παρατάθηκε μέχρι τις 23 Οκτωβρίου 2020.

Η ανακοίνωση:

“Παρακάμπτοντας όλα τα προβλήματα της προηγούμενης περιόδου, όπως της αποφοίτησης μαθητών/ιών, τις αλλαγές στις μαθητικές ομάδες που υλοποίησαν τις δράσεις, τη συμπίεση του διαθέσιμου χρόνου καταφέραμε να εκτελέσουμε το σύνολο των υποδράσεων σε ικανοποιητικό βαθμό τηρώντας τα χρονοδιαγράμματα και τον προϋπολογισμό του έργου.

Το σχέδιο δράσης εμπεριείχε έξι υποδράσεις:

1. Προγραμματίζοντας την πλακέτα NodeMCU σε περιβάλλον Arduino με τους μαθητές του Τομέα Πληροφορικής

Άμεση εμπλοκή των μαθητών στο πλαίσιο του μαθήματος του Προγραμματισμού της Ειδικότητας Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής με την κατασκευή μέσω της πλακέτας απλών και πιο προχωρημένων εφαρμογών.

2. Έξυπνο σπίτι (Τομέας Ηλεκτρολογίας)

Οι μαθητές μπήκαν σε διαδικασία συστηματικής διερεύνησης για θέματα που αφορούν τον αυτοματισμό και την Ηλεκτρολογία γενικότερα και δημιούργησαν μια κατασκευή με μεγάλη χρηστική αξία.

3. Παρασκευή κηραλοιφής, σαπουνιών και καλλυντικών (Ειδικότητα Αισθητικής τέχνης)

Σκοπός ήταν οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τον θαυμαστό κόσμο της κοσμετολογίας να δημιουργήσουν δικά τους καλλυντικά επιλέγοντας τις κατάλληλες πρώτες ύλες για την παρασκευή τους.

4. Παρουσίαση της ειδικότητας Βοηθός Νοσηλευτή β. Αυτοάνοσα νοσήματα (κοιλιοκάκη) ( Ειδικότητα Βοηθός Νοσηλευτή)

Σκοπός να ενημερωθούν οι μαθητές για την ειδικότητα του Β. Νοσηλευτή (καθήκοντα- ικανότητες- συνθήκες εργασίας) καθώς και να γνωρίζουν τους τομείς απασχόλησής τους. Επίσης να πληροφορηθούν για τα αυτοάνοσα νοσήματα όπως η κοιλιοκάκη.

5. Αυτοκίνητο και περιβάλλον – Το μέλλον στην αυτοκίνηση.( Ειδικότητα Τεχνικός Οχημάτων)
Σκοπός της υποδράσης να διερευνήσουμε με την μαθητική κοινότητα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της μέχρι τώρα διαδρομής της αυτοκίνησης και να αναδείξουμε την ανάγκη μετάβασης σε μια νέα τεχνολογία πιο φιλική στο περιβάλλον

6. Φωτο-γραφία του ΕΠΑ.Λ.( Μαθητές από όλες τις τάξεις)

Μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας αναδεικνύουμε το σχολείο μας φωτογραφίζοντας στιγμές από την δράση της κάθε ειδικότητας αλλά και τις υπόλοιπες δράσεις της σχολικής κοινότητας.

Το σχέδιο δράσης, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών που ανέλαβαν τον συντονισμό της κάθε υποδράσης, έδωσε την δυνατότητα σε πάρα πολλούς μαθητές/ιες, όλων των τάξεων και ειδικοτήτων, να εμπλακούν σε θέματα πέρα από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, να εργαστούν ομαδικά και συνεργατικά, να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες και να αναπτύξουν σχέσεις αγάπης και εμπιστοσύνης προς το σχολείο και προς τους συμμαθητές/ιες τους.

Για την επιτυχή υλοποίηση του Προγράμματος βοήθησε τα μέγιστα η άριστη συνεργασία που υπήρξε με τον ανάδοχο του όλου έργου, το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «NOESIS», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικές πληροφορίες για την κάθε υποδράση έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και το fb του σχολείου:

https://epal-esp-agrin.ait.sch.gr/
https://www.facebook.com/espepalagrin/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button