Lifestyle & People

Ψεύτες και βαρεμένοι οι χρήστες FB – Twitter

epi-internetΣημαντικά ευρήματα καταγράφει μια νέα βρετανική έρευνα, αναφορικά με την ανθρωπογεωγραφία του Facebook και το Twitter. Δείτε την ανθρωπογεωγραφία των social media !!

Σημαντικά ευρήματα καταγράφει μια νέα βρετανική έρευνα, αναφορικά με την ανθρωπογεωγραφία του Facebook όπου διαπιστώνεται ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να γράφουν ψέμματα δημιουργώντας ένα προφίλ εντελώς διαφορετικό από εκείνο της κανονικής τους ζωής.


Η έρευνα που διεξήχθη μεταξύ 2.000 χρηστών συμπεραίνει ότι ένας στους οκτώ είναι «ψεύτης» με ένα 12% να τονίζουν ότι βαριούνται την κανονική τους ζωή και επινοούν πολλά από αυτά που αναρτούν στο Facebook και το Twitter. Βασικός στόχος να φανούν πιο ενδιαφέροντες και να προσελκύσουν περισσότερους «φίλους»

Επιπλέον, το 39% των συμμετεχόντων ισχυρίζονται ότι για τα «ψέματά» τους ευθύνονται οι… άλλοι που τους πιέζουν να αναρτούν ενδιαφέροντα πράγματα και να μην δείχνουν ανιαροί.

Παράδειγμα: Ο ισχυρισμός ότι εργάζονται σκληρά για ένα σημαντικό ζήτημα της δουλειάς, αλλά στην ουσία είναι καθ ΄οδόν προς το σπίτι ή βρίσκονται ήδη μπροστά στην τηλεόραση.

Παράδειγμα 2: Αναρτούν ότι βρίσκονται σε κάποια γκαλερί για να παρακολουθήσουν μια έκθεση υψηλής τέχνης, ενώ, στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν καν περί τίνος πρόκειται.
parapolitika.gr

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button