sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Προβληματίζει η έλλειψη πάρκινγκ στο Αγρίνιο-«είμαι ανοικτός σε προτάσεις» δηλώνει ο δήμαρχος

Ο Γ. Παπαναστασίου επαίνεσε τον Π. Καψάλη στο Δημοτικό Συμβούλιο, επειδή χρησιμοποιεί ποδήλατο

Ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στάθμευσης στην πόλη του Αγρινίου, μετά και τα έργα πεζοδρομήσεων-αναπλάσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη, προέκυψε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου.

Το θέμα έθεσε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Παναγιώτης Καψάλης, με αφορμή συζήτηση πάνω σε αιτήματα πολιτών για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.


«Οι θέσεις που καταργήθηκαν και που θα καταργηθούν πχ δίπλα στο Παπαστράτειο εντείνουν μια κατάσταση, όταν γίνονται και δράσεις μέσα στην πόλη, αυτό δημιουργεί πρόβλημα στη στάθμευση. Υπάρχει μια παγιωμένη κατάσταση. Από Δημάδη για παράδειγμα μέχρι τον Παναιτωλικό ο κόσμος αναγκάζεται να παρκάρει όπου βρει. Θα δημιουργήσουμε πρόβλημα αλλά και δυσαρέσκεια στους επισκέπτες. Να κάνουμε κάτι, να βρούμε μια λύση. Επισημαίνω το πρόβλημα, γιατί θα ενταθεί μόλις ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις και δεν το κάνω αντιπολιτευτικά, αλλά προτρεπτικά για να βρεθούν λύσεις», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Καψάλης.

Απαντώντας ο δήμαρχος Αγρινίου, παραδέχθηκε το πρόβλημα, προσθέτοντας όμως πως η πόλη μεγαλώνει και τα  αυτοκίνητα πληθαίνουν. Μίλησε ακόμη για εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, επιβραβεύοντας το γεγονός οτι ο κ. Καψάλης ειδικότερα, χρησιμοποιεί αρκετές φορές για τις μετακινήσεις του, ποδήλατο.

«Το σύστημα ελεγχόμενης που βάλαμε είναι «έξυπνο» και γι’αυτό βραβεύτηκε. Προβλέπει επέκταση και σε άλλες θέσεις. Αρα δημιουργούμε και άλλες θέσεις. Για το κομμάτι στο Παπαστράτειο σε πρώτη φάση θα προβλέπεται χρήση πάρκινγκ μέχρι να ολοκληρωθεί. Δημιουργούνται όμως και ιδιωτικά παρκινγκ , όπως πχ πρόσφατα στην οδό Μακρή. Γνωρίζω οτι θα γίνουν και άλλα. Το παρκινγκ στα σφαγεία απέχει απο εδώ το πολύ 300 μέτρα, είναι τεράστιο και συνήθως είναι άδειο», σημείωσε ο Γιώργος Παπαναστασίου.

Αναφέρθηκε όμως και στη νοοτροπία ορισμένων οδηγών και τόνισε πως απαιτείται εκπαίδευση.

«Εγώ είμαι ανοικτός, να το δούμε το θέμα, να το συζητήσουμε και όπου παρατηρείται πρόβλημα, να το διορθώσουμε», κατέληξε.

Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή νοοτροπίας και συμπεριφοράς, φαίνεται πως είναι το «κλειδί» στην όλη υπόθεση, που σίγουρα θα απασχολήσει στο άμεσο μέλλον μιας και σχετίζεται με την καθημερινή λειτουργία του κέντρου. Εξακολουθούν να καταγράφονται χρήσεις οχημάτων για πολύ μικρές αποστάσεις και δεν χρησιμοποιούνται εναλλακτικοι τρόποι μετακίνησης.

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτήν την περίοδο ο Δήμος Αγρινίου συντάσσει Σχέδιο Αστικής Προσβασιμότητας (Σ.Α.Π.), προκειμένου να εξασφαλίσει ένα σύνολο διαμορφώσεων, επεμβάσεων και κατασκευών που στοχεύουν στην εξασφάλιση της προσβασιμότητας εντός των διοικητικών του ορίων για τους δημότες και τους επισκέπτες.

Η σχετική διαβούλευση ολοκληρώνεται στις 3 Ιουλίου.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

28 Σχόλια

  1. Οταν καθε παρεμβαση στη πολη γινεται με γνωμονα αν υπαρχει Εσπα και μιζα…να αρπαξουμε εμεις και οι παρατρεχαμενοι…
    δεν γινεται να ρωταμε μετα γιατι αυτη η πολη παει απο το κακο στο χειροτερο…

  2. Στην συμβολή των οδών Ζωοδόχου Πηγής και Ηρώων Πολυτεχνείου υπάρχει ένας μεγάλος ακάλυπτος χώρος … Έχω την εντύπωση ότι εκεί παλιότερα λειτουργούσε πάρκινγκ …. δεν ξέρω αν εξακολουθεί να είναι …. Θα μπορούσε καθημερινά να εξυπηρετεί πολλούς επισκέπτες με αυτοκίνητο … Ας το ψάξει λίγο ο Δήμαρχος ….
    Στην οδό Κέντρου νομίζω πως υπάρχουν ένα δυο εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα … Ας ρίξουν μια ματιά από τον Δήμο….
    Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν έχει διανοιχθεί το υπόλοιπο τμήμα της οδού Καλάμου , δηλαδή από την συμβολή της με την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου μέχρι την οδό Μελεάγρου …. Η περιοχή εκεί είναι επιβαρυμένη κυκλοφοριακά … Η ενδεχόμενη διάνοιξη θα δημιουργούσε (φαντάζομαι ….) και επιπλέον θέσεις στάθμευσης ….
    Αυτά….

  3. Καλά μας κάνει γιατί θέλει να γίνουμε Τρίκαλα αλλά καλέ μου άνθρωπε φτιάξε όλα τα υπόλοιπα όπως δρόμους πχ(ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ) και μετά το συζητάμε… όσο για μερικούς που λένε να υιοθετήσουμε το ποδήλατο για τις μετακινήσεις μας στο κέντρο ναι φυσικά…στο καλάθι του ποδηλάτου το παιδί μου να κρατάει τα ψώνια και παράλληλα και την ομπρέλα ☂️ όταν βρέχει… Μπράβο μας

  4. Επίσης όταν παίρνονταν οι αποφάσεις για πεζοδρόμηση και οι αλλαγές κατευθύνσεων (τουλάχιστον δεν το είχα αντιληφθεί εγώ) τον κύριο δήμαρχο να ήταν ανοιχτός στις προτάσεις τότε

  5. Τρία πουλάκια κάθονταν. Έχει αποκλειστεί η πρόσβαση με αυτοκίνητο στο κέντρο με τους πεζόδρομους. Ειδικά η Βότση μεγάλη επιτυχία.. εάν βρέχει και θες να πας ένα ηλικιωμένο η ένα μικρό παιδί στο γιατρό. θα το μεταφέρουμε με το ποδήλατο ?

  6. ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ:
    ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ
    ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
    ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΙΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ
    ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ (ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ)
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΔΕ ΡΩΤΑΓΕΣ, ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ;;

    ΕΙΜΑΣΤΕ ( ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΡΩΤΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ) ΣΑΝ ΤΟ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ.

  7. 3 ωροφο υπόγειο πάρκινγκ στην πλατεία έξω από το γήπεδο του Παναιτωλικού.

    Τα προβλήματα που θα δημιουργούνταν με την πεζοδρόμηση του κέντρου, είναι γνωστά, εδώ και χρόνια. Μεσολόγγι, Άρτα έχουν κάνει αντίστοιχα πεζοδρόμηση στο κέντρο…. χρόνια πρίν. Μην ακούω ότι δεν γνωρίζαμε.

    1. Τα αυτοκίνητα είναι τόσα πολλά που καί όλους τους πεζόδρομους και τις πλατείες να καταργήσουμε πάλι δεν χωράνε η λύση είναι μία αποκέντρωση όλων τον υπηρεσιών αλλα αυτό δεν το θέλουν γιατί όλοι οι βολεμενοι καλά περνάνε στο κέντρο.

  8. Εδω δεν εχει δρομους κ ο μερεντας τους κανει ολους πεζοδρομους.Στο κεντρο ειναι ολο παλιες πολυκατοικιες που δεν ειχαν παρκινγκ κ ο κοσμος παρκαρε στο δρομο.Τωρα δεν μπορεις να παρκαρεις πουθενα.Στην Γοργοποταμου για παραδειγμα που δεν ειναι καρακετνρο εφερε ο ανθρωπος 15 ταξι τα οποια καθονται ολη μερα κ ο κοσμος παρκαρει δυο χιλιομετρο μακρια.Γεια σου μερεντα.Αντι να κανει τους δρομους στο κεντρο ηπιας κυκλοφοριας με μεγαλα πεζοδρομια τους εκλεισε εντελως.Ειναι ολες οι τραπεζες οι γιατροι τα μαγαζια στο κεντρο πως θα ερθει ενας ηληκιωμενος????Γεια σου ρε μερεντα εγκεφαλε.

  9. Εφόσον λοιπόν είναι ανοιχτός σε προτάσεις ο δήμαρχος μας….. Τότε δήμαρχε μας, μπορείς να εκμεταλλευτείς τον χώρο στα παλιά σφαγεία, το είδη υπάρχον πάρκινγκ, με την παιδική χαρά, να την χαλάσεις γιατί έτσι και αλλιώς διαλυμένη είναι την έχουμε πληρώσει δύο φορές αν θυμάμαι καλά ως τώρα, και να φτιάξεις ένα δεύτερο δημοτικό υπόγειο πάρκινγκ, που θα είναι τεράστιο,
    Ο πολίτης θα είναι κοντά από το κέντρο σε 6 λεπτά ακριβώς με τα πόδια, και από πάνω φτιάξτε ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο στο οποίο θα μπορούσε να στεγαστούν επώνυμες εταιρείες… Και έτσι και την ανεργία στην πόλη του Αγρινίου θα μειώσεις, και ο δήμος θα έχει εισπράξεις από τα ενοίκια, από τα καταστήματα αλλά και από το πάρκινγκ. Οπότε και το θέμα πάρκινγκ θα λύσεις και πάνω απ’όλα θα είναι ένα όμορφο ας το πω αξιοθέατο για την είσοδο της πόλης του Αγρινίου. Αν θέλετε κύριε δήμαρχε σκεφτείτε το λίγο και αυτό το “χαρτί”.

        1. Ποιός εμπορικός σύλλογος; Δέκα άτομα ασχολούνται… Η αγορά του Αγρινίου φυτοζωεί και φταίει το γεγονός ότι το Αγρίνιο ζει από μισθούς, συντάξεις κι επιδόματα.

  10. Ναι!!! 300 μέτρα είναι το πάρκινγκ στα πρώην Δημοτικά Σφαγεία ΑΛΛΑ αν κάποιος το αφήσει εκεί το αυτοκίνητό του, έστω και για μια ή δυο ώρες 1. Θα το βρει σίγουρα 100% σπασμένο, τρακαρισμένο, χωρίς καύσιμα, χωρίς μπαταρία, χωρις ηχοσυστήματα και πιθανόν και κλεμμένο!!!! Εκεί έχει καταντήσει τόπος κατάληψης, για αγώνες αυτοκινήτου, κέντρο αναψυχής και διασκέδασης (πικ νικ) μετά μουσικής και κέντρο κατασκήνωσης, τις βραδινές ώρες, και κέντρο Δημοσίων – υπαιθριων WC. Επίσεις ένα αιτοκινητο από 15000€ έως 35000€ δεν είναι δυνατόν να εκτίθεται μέσα σε έναν τόπο που δεν παρέχει τουλάχιστον τα απαραίτητα! Σκίαση, Ασφάλεια, εποπτεία τουλάχιστον από τεχνικά μέσα. Εδώ οι σταθμοί ποδηλάτων έχουν λεηλατιθει από τους καλύτερους παίκτες αυτής της πόλης. Δυστυχώς κύριοι και κυρίες το πάρκινγκ αυτό θελη περίφραξη και εποπτεία.

  11. Ναι ωραιοι οι πεζοδρομοι……….αλλα……..εκλεισαν ολοι οι δρομοι…..κεντρο και να μην εχει δρομους πουθενα……..?καπου να σταματησει αυτο…….γινονται πεζοδρομοι και δεν υπαρχει κοσμος για να περπατησει………..

    .νέκρα σε ολο το αγρινιο…..καλο θα ηταν να τονωθει η αγορα να ανοιξουν καταστηματα να εχει ο κοσμος επιλογες ……να υπαρξουν θεσεις εργασιας για να εχει ο κοσμος μεροκαματο ωστε να μπορουν να κινουνται ολοι…..και τα καταστηματα και ο κοσμος πρεπει να στηριζει ο ενας τον αλλον με καλυτερες τιμες και ο κοσμος να στηριζει την τοπικη αγορα και να μην πηγαινει γιαννενα….πατρα….αθηνα για αγορες……η ακομα χειροτερα απο eshop…….μηπως πρεπει να εκμεταλευτουμε κατι ωστε να μας επισκεπτονται και απο αλλου και να εχουμε τουρισμο για να αυξηθει και τοπικη οικονομια……..?

  12. Έπειτα από την διαμόρφωση των δρόμων πέριξ της πλατείας σε πεζόδρομους, αρκετές θέσεις στάθμευσης για δίκυκλα καταργήθηκαν (πχ στη φωτό στην οδό Σαλάκου, όπισθεν Vodaphone), με αποτέλεσμα ακόμα και αυτοί που επιλέγουν την μηχανή ως μέσο μετακίνησης προς το κέντρο να έχουν πρόβλημα εύρεσης στάθμευσης. Οπότε αναγκάζονται να σταθμεύσουν σε μη νόμιμα σημεία με αποτέλεσμα να έχουμε τέτοιες εικόνες. Πρέπει άμεσα να αποκατασταθούν όλες οι χαμένες θέσεις με νέες σε άλλα σημεία του κέντρου. Συμφωνώ με το πάρκινγκ στα “Σφαγεία”, είναι μονίμως άδειο. Καλό θα ήταν να υιοθετήσουμε και τη λύση του ποδηλάτου ή και το περπάτημα για όσους μένουν σε απόσταση 10-15 λεπτών από το κέντρο.

    1. Συμφωνώ να υιοθετήσουμε τη λύση του ποδηλάτου αλλά γι’αυτό δεν χρειάζεται και κάποιος ποδηλατόδρομος;;; Απ’ όσο θυμάμαι την τελευταία φορά που βγήκα στο κέντρο δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα όχι μόνο ποδηλατόδρομος αλλά ούτε ένα πεζοδρόμιο της προκοπής

      1. Μην βιάζεστε έρχεται και το καλό η ανάπλαση στα σχολεία στο τρένο που θα πάνε τόσα αυτοκίνητα.ΔΗΜΑΡΧΕ πίσω από τα σχολεία υπάρχει ένας μεγάλος χώρος εκεί πού γίνεται η λαϊκή της Τετάρτης να μια πρόταση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button