ΑγοράΡοή Ειδήσεων

Πώς να επιλέξετε το σωστό CRM για την επιχείρησή σας

Η οργάνωση και η ενιαία διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες μέσω συστημάτων CRM, κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Τέτοιου  είδους λύσεις απευθύνονταν κυρίως σε μεσαίες ή μεγάλες εταιρείες με πολύπλοκες δομές και διαδικασίες. Οι αλλαγές όμως είναι ραγδαίες στον τομέα αυτόν καθώς πλέον ακόμη και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να επενδύσουν στη δημιουργία ή στην ενδυνάμωση της σχέσης τους με τον τελικό πελάτη. Ειδικά σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε, οι μικρές λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά και μπορούν να μετατρέψουν τον ευκαιριακό πελάτη σε έναν μόνιμο, ευχαριστημένο πελάτη.

Η χρησιμότητά του CRM  στο εμπορικό τμήμα , σημαίνει αυτοματοποίηση των πωλήσεων με σκοπό την άμεση αύξησή τους. Στο Λογιστήριο συμβάλλει θετικά στη διαχείριση & παρακολούθηση εισπράξεων ,ενώ για τα υπόλοιπα τμήματα ενδυναμώνεται η εξυπηρέτηση των πελατών, η διαχείριση Καμπανιών Marketing και η εξαγωγή αντίστοιχων Reports προς τη Διοίκηση.

Με τη σωστή χρήση του CRM σε όλα τα παραπάνω τμήματα , η επιχείρηση έχει στην κατοχή της ένα πολύτιμο εργαλείο πρόβλεψης και λήψης αποφάσεων , όπως επίσης διαχείρισης χρόνου και μέσων. Μία λάθος εγκατάσταση του Λογισμικού CRM  , θα κοστίσει στην επιχείρηση χρόνο, χρήματα και το προσωπικό θα γίνει ιδιαίτερα αρνητικό στη χρήση του.

Ποια είναι λοιπόν τα σημεία που πρέπει να προσέξει μία επιχείρηση ώστε να επιλέξει το σωστό σύστημα CRM για τους ανθρώπους της:

  • Το CRM πρέπει να είναι ενσωματωμένο στο ERP σύστημα της εταιρείας σας και ιδανικά να έχει εγκατασταθεί τον ίδιο χρόνο (παράλληλα). Τα μεταξύ τους συστήματα μπορούν να συνδεθούν με τέτοιο τρόπο ώστε οι πληροφορίες να είναι άμεσες, επαρκείς ώστε να απλοποιηθούν οι εσωτερικές διαδικασίες. Έχοντας μαζί ERP & CRM όλοι οι χρήστες της εταιρείας θα εργάζονται σε ένα κοινό/ενιαίο περιβάλλον με απώτερο σκοπό την ταχύτερη & αποδοτικότερη εργασία τους
  • Η ανάλυση των αναγκών και του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης θα πρέπει να είναι σαφές, ώστε να δοθεί σωστό χρονοδιάγραμμα αλλά και εκτίμησης του συνολικού κόστους. Με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθούν σημαντικές καθυστερήσεις στην εγκατάσταση & υλοποίηση του CRM, η εταιρεία δε θα μείνει στάσιμη , ενώ τελικά οι χρήστες & η διοίκηση θα έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη λήψη σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων.
  • Διασύνδεση του CRM με άλλα λογισμικά της εταιρείας (π.χ Outlook, Office, εργαλεία BI κ.α). Η διαχείριση και η αυτόματη δημιουργία σημαντικών εγγράφων και διαδικασιών όπως οι προσφορές ή τα αιτήματα πελατών, service και άλλα είναι επίσης ιδιαίτερης σημασίας τόσο για τους χρήστες όσο και για τη διοίκηση. Οι χρήστες κερδίζουν πολύτιμο χρόνο από τυποποιημένες διαδικασίες και έτσι μπορούν να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στη διεξαγωγή πωλήσεων ή στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Η Διοίκηση από την άλλη πλευρά θα έχει στη διάθεσή της μετρήσιμα μεγέθη για τη καλύτερη αξιοποίηση των πληροφοριών
  • Από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην επιλογή ενός σωστού CRM είναι το κόστος σε συνδυασμό με την ποιότητα και το χρόνο. Μη βιαστείτε σε μια επιλογή, λαμβάνοντας υπόψη μόνο το κόστος, καθότι δεν είναι το μοναδικό μέτρο σύγκρισης ή επιλογής.

Πως λοιπόν θα αντιληφθούμε ότι μία επιχείρηση έχει τελικά επιλέξει το σωστό σύστημα CRM για τους ανθρώπους της?

Είναι το CRM ,το οποίο  χρησιμοποιείτε πραγματικά στην καθημερινότητα και αποτελεί αναπόσπαστο  κομμάτι των διαδικασιών μιας εταιρείας. Ακόμη και τα πιο εξελιγμένα συστήματα CRM είναι ανούσια αν οι άνθρωποί σας δεν τα χρησιμοποιούν ή ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο για να τα τροφοδοτούν με δεδομένα, κάτι που σας εκτρέπει από το βασικό στόχο, που είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Ένα Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button