Χρήσιμες πληροφορίες για το SEO και τη διαφήμιση GoogleAdWords

Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αποφασίζουν να επενδύσουν στο χτίσιμο ενός δυνατού SEO και στη διαφήμιση Google AdWords.

Ας δούμε όμως λίγο πιο αναλυτικά τι είναι το SEO:

Πρακτικά, το SEO είναι ένα σύνολο διαφορετικών τεχνικών που λειτουργούν συνδυαστικά μεταξύ τους και αφορούν δυο ευρύτερα πεδία ενεργειών:


  • Ενέργειες βελτιστοποίησης (On-page SEO) πάνω σε ένα συγκεκριμένο digitalasset, ώστε να γίνει πιο «φιλικό» ως προς την Google, για να έχει τις καλύτερες πιθανότητες να κερδίσει την «εύνοια» της στην πορεία και να την κατατάξει μελλοντικά στις προνομιούχες πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα της πρώτης σελίδα της.
  • Ενέργειες προώθησης (Off-page SEO) του ιδίου συγκεκριμένου digitalasset σε άλλες ιστοσελίδες έτσι ώστε να γίνει το συγκεκριμένο asset πιο σχετικό και πιο δημοφιλές στα μάτια της Google, μέσω της δημιουργίας «παραπομπών» (υπερσυνδέσμων ή backlinks), οι οποίες μετρούν σαν ψήφοι εμπιστοσύνης, ανάλογα πάντα με την ποιότητα της προέλευσης τους.

Σκοπός μας είναι, με τον σωστό συνδυασμό των παραπάνω πρακτικών, οι ενδιαφερόμενοι για την πληροφορία που εμείς μοιραζόμαστε στο «digitalasset» μας, να μας βρίσκουνε εύκολα στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αυτής, για παράδειγμα της Google ή άλλων μηχανών αναζήτησης, όταν πληκτρολογούνε στο «searchbox» τις λέξεις – κλειδιά που αντιπροσωπεύουν στοχευμένα την πληροφορία που εμείς προσφέρουμε.

Στο SEO αυτό το επιτυγχάνουμε χωρίς να μπαίνουμε στην διαδικασία να δημιουργούμε πληρωμένη διαφήμιση Google AdWords η οποία ναι μεν θα εμφάνιζε το digitalasset μας στην πρώτη σελίδα, αλλά ως πληρωμένη διαφήμιση, μέσω του προγράμματος Google AdWords.

Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα στη διαφήμιση GoogleAdWords;

  • Προσεγγίζετε χρήστες ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν αυτό που προσφέρετε εσείς.
  • Μπορείτε να επιλέξετε πότε και πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας.
  • Με την διαφήμιση κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και όχι όταν απλά αυτή εμφανίζεται.
  • Έχετε απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα: Αυτό το χαρακτηριστικό στη διαφήμιση Google Adwords, το καθιστά ίσως το μοναδικό εργαλείο διαφήμισης, όπου ο διαφημιζόμενος μπορεί να έχει απόλυτα μετρήσιμα αποτελέσματα για τη σχέση κόστους – επιστροφής επένδυσης (ROI).
  • Αποφασίζετε το ποσό που θέλετε να δαπανάτε κάθε μήνα και δεν θα χρεωθείτε ποτέ παραπάνω από το συγκεκριμένο ποσό.
  • Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη.
  • Είναι απλό να ξεκινήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια και είναι πολύ εύκολο να τη διακόψετε μόνιμα ή ακόμα και προσωρινά, όποτε εσείς θέλετε.

Είναι λοιπόν στη δική σας κρίση αν θέλετε να ενισχύσετε το SEO της ιστοσελίδας σας ή αν προτιμάτε τη διαφήμιση GoogleAdWords για να προβληθείτε στις διάφορες μηχανές αναζήτησης. Φυσικά, οι δυο αυτές επιλογές είναι δυνατόν να λειτουργήσουν και συνδυαστικά. Σε κάθε περίπτωση, αν δεν είστε εξοικειωμένοι με όλα αυτά τα εργαλεία, είναι σημαντικό είτε να διαβάσετε για να τα κατανοήσετε και να παραμένετε διαρκώς ενημερωμένοι για τις αλλαγές στους αλγόριθμους που επηρεάζουν τα αποτελέσματα, είτε να τα αναθέσετε σε κάποιον ειδήμονα για την μέγιστη αξιοποίηση των πόρων με αμεσότερο αποτέλεσμα.

Χορηγούμενη
Share
Published by
PressRoom
Tags: googleadwords seo διαφήμιση πληροφορίες