ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Παράλυση νοσηλεύτριας μετά το εμβόλιο: Τι λένε ειδικοί

Βελτιωμένη η εικόνα της νοσηλεύτριας

Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για το τι προκάλεσε την παράλυση στα κάτω άκρα νοσηλεύτριας στο νοσοκομείο της Κέρκυρας λίγο μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού.

Οι γιατροί στο νοσοκομείο της Κέρκυρας εξετάζουν όλες τις πιθανές αιτίες, ενώ η κατάσταση της 40χρονης νοσηλεύτριας παρουσιάζει βελτίωση σε σχέση με την κλινική της εικόνα την Τετάρτη.

Την ώρα που ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος ισχυρίζεται ότι η παράλυση έχει σχέση με το εμβόλιο, ο καθηγητής Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας Θεόδωρος Βασιλακόπουλος μιλώντας στην εκπομπή Live News με το Νίκο Ευαγγελάτο τόνισε ότι δεν έχει αναφερθεί τέτοια παρενέργεια σε όλο τον κόσμο. «Αν ενθυμούμαι ο κ.Γιαννάκος είναι είναι νοσηλευτής, θέλω να του πω ότι δεν έχει το επιστημονικό υπόβαθρο να κρίνει αν το σύνδρομο Guillain-Barré, το σύμπτωμα που παρουσίασε η νοσηλεύτρια, οφείλεται στο συγκεκριμένο εμβόλιο. Όσα λέει είναι αχαρακτήριστα, κι απαράδεκτα», τόνισε αρχικά.

«Σε όλο τον κόσμο ως σήμερα έχουν γίνει 150 εκατ. εμβόλια. Δεν έχει υπάρξει ποτέ αυτή η επιπλοκή. Ο ΕΟΔΥ των ΗΠΑ έχει επίσημη οδηγία ότι όσοι έχουν περάσει Guillain-Barré στο παρελθόν, οφείλουν να εμβολιαστούν, γιατί αν κολλήσουν κορονοϊό έχουν 8 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να πάθουν Guillain-Barré», διευκρίνισε.

«Πριν φτάσουμε να συνδέσουμε αιτιολογικά ένα γεγονός που παρατηρήθηκε χρονολογικά, υπάρχει μεγάλη απόσταση. Πρέπει να γίνει ενδελεχής έλεγχος όλων των πιθανών λοιμώξεων που μπορεί να είχε, ακόμα και αυτόν που ήταν υποκλινικές και δεν τις κατάλαβε. Πρέπει να γίνει πλήρης εργαστηριακός έλεγχος. Αν συμβαίνει αυτή η επιπλοκή θα έχουμε την πρώτη περιγραφή στον κόσμο αυτή της επιπλοκής μετά από 150 εκατ. δόσεις», πρόσθεσε.

«Το Guillain-Barré εμφανίζεται ανά δύο περιστατικά στις 100.000. Αυτοί που έχουν κορονοϊό, με βάση εργασία που έχει γίνει, έχει 8 φορές περισσότερες πιθανότητες να πάθει Guillain-Barré», υπογράμμισε.

Βελτιωμένη η εικόνα της νοσηλεύτριας

Στην εκπομπή Live News φιλοξενήθηκε και η Ντίνα Ιωάννου πρόεδρος των εργαζομένων του νοσοκομείου Κέρκυρας. «H συνάδελφος κατά τη δεύτερη δόση του εμβολίου παρουσίασε κάποια συμπτώματα. Ανάμεσα στα συμπτώματα που παρουσίασε ήταν και παράλυση των κάτω άκρων. Η εικόνα της νοσηλεύτριας είναι βελτιωμένη σε σχέση με χθες και ανταποκρίνεται στη θεραπεία. Την παρακολουθεί ο θεράπων ιατρός. Η συγκεκριμένη συνάδελφος εργάζεται στην κλινική πρώτης γραμμής εδώ και 17 χρόνια και ήταν άριστη στα καθήκοντά της». Σύμφωνα με τους οικείους της, δεν είχε στο παρελθόν προβλήματα υγείας.

Στο θέμα αναφέρθηκε εκ νέου και ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος. «Μίλησα με τη συνάδελφο, είναι καλύτερα νιώθει τα πόδια της και τα πατάει. Εχει, όμως αρκετούς πόνους σε όλο το σώμα της και η αποκατάσταση της θέλει χρόνο. Ηταν καλά στην υγεία και δεν είχε κανένα νόσημα και συνδέει το θέμα της υγείας της με τον εμβολιασμό. Στην πρώτη δόση είχε 37 πυρετό, ενώ στη δεύτερη δόση εμφάνισε υψηλό πυρετό. Μιλώντας με πολλούς συναδέλφους στο νοσοκομείο της Κέρκυρας λενε ότι η κατάστασή της συνδέεται με το εμβόλιο. Μια στατιστική παρενέργεια την δίνουν και οι εταιρίες. Εγώ στέκομαι σε μαρτυρίες συναδέλφων από το νοσοκομείο. Η αποκατάστασή της θέλει χρόνο και θα πρέπει να διεκδικήσει και οικονομική αποζημίωση από τις εταιρίες. Από τον κορονοϊό χάσαμε 24 συνάδελφους, ενώ έχουμε τώρα μια συνάδελφο που έχει πρόβλημα υγείας. Όλα τα εμβόλια έχουν κάποιες παρενέργειες. Δεν διασπείραμε καμιά ψευδή είδηση».

Πηγή: newsit.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button