sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Πανελλήνιες 2020 – Αγρίνιο: Απαιτητικό το θέμα της έκθεσης – Θετικά το είδαν οι υποψήφιοι (φωτο-video)

Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2020.

Υπενθυμίζεται ότι φέτος στις Πανελλήνιες οι υποψήφιοι είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν να εξεταστούν είτε με το παλαιό είτε με το νέο σύστημα. Η διαφορά είναι ότι με το νέο σύστημα δεν εξετάζονται οι υποψήφιοι των Ανθρωπιστικών Σπουδών στα Λατινικά, αλλά στην Κοινωνιολογία, και παράλληλα, δεν υπάρχουν συντελεστές βαρύτητας στις βαθμολογίες των μαθημάτων.

Το κείμενο που κλήθηκαν να αναπτύξουν οι υποψήφιοι των Πανελληνίων 2020, μέσα σε 350 λέξεις το πολύ, θα πρέπει να αντανακλά την προσωπική τους εμπειρία και να έχει τη μορφή κειμένου, του οποίου θα γινόταν ανάρτηση στο ιστολόγιο του σχολείου τους.

Τι λένε οι φιλόλογοι για τα κείμενα:

Το πρώτο –του Θεόδωρου Γρηγοριάδη- αναφέρεται στη σημασία της Ανάγνωσης, το δεύτερο –του Κώστα Τσιρόπουλου– αναφέρεται στη σημασία της Γραφής.

Το τρίτο είναι ένα σχετικά πρόσφατο ποίημα του Τίτου Πατρίκιου για τον ρόλο της ποίησης στην καθημερινή μας ζωή.

Και τα τρία κείμενα εκπληρώνουν εμμέσως και ένα παιδαγωγικό ρόλο: καλούν τους υποψηφίους να γίνουν καλοί αναγνώστες, δημιουργικοί εκφραστές του γραπτού λόγου και ευαίσθητοι πολίτες.

Ευχόμαστε από καρδιάς σε όλους τους υποψηφίους που μέσα στις δυσάρεστες συνθήκες της πανδημίας δοκιμάζονται, σε περιορισμένο χρόνο, σε μιαν απαιτητική εξέταση, Καλή Επιτυχία και Καλή Πρόοδ﨔.

Θετικά το είδαν οι μαθητές:

Αναφορικά με τα θέματα των εξετάσεων, το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών μάλλον τα είδε με καλό “μάτι” καθώς ανέφεραν πως τα θέματα, ήταν επί το πλείστον βατά ενώ παράλληλα επισήμαναν πως ο χρόνος ήταν αρκετός.

Ο μαθητής της 3ης τάξης του 3ου Γενικού Λυκείου Αγρινίου Νίκος Ντούκας, σημείωσε πως τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας ενώ όσον αφορά το θέμα της καραντίνας λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού τόνισε πως ίσως κάποια παιδιά να επηρεάστηκαν αρνητικά βγαίνοντας εκτός “ρυθμού”.

Νίκος Ντούκας

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Κατερίνα Μπόλη μαθήτρια της 3ης τάξης καθώς τόνισε πως τα θέματα ήταν εύκολα, την ίδια στιγμή που αρκετά παιδιά βγήκαν εκτός προγράμματος λόγω της πανδημίας.

Ο Γιάννης Κατσικογιάννης σημείωσε πως ο χρόνος ήταν αρκετός εφόσον κάποιος τον αξιοποιούσε σωστά, επισημαίνοντας πως ίσως η παραγωγή λόγου, με όριο 300 λέξεων ίσως να δυσκόλεψε τους περισσότερους.

Μαθητές ακόμη ανέφεραν πως το θέμα δεν ήταν από τα “sos” αλλά ήταν σαφώς επίκαιρο.

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close