ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Ο Παπαστράτος νίκησε την Marlboro: Το IQOS άφησε πίσω τα τσιγάρα

Το τελευταίο τρίμηνο του 2020 το μερίδιό των Heets στην Αττική άγγιξε το 17,7%, μία ποσοστιαία μονάδα πάνω από το μερίδιο του Marlboro.

Τρία χρόνια μετά την πρώτη παραγωγή των θερμαινόμενων ράβδων καπνού Heets για το IQOS στο εργοστάσιο της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο, το μερίδιό τους στην Αττική ξεπέρασε αυτό του Marlboro.

Με βάση τα στοιχεία της Nielsen το τελευταίο τρίμηνο του 2020 το μερίδιό των Heets στην Αττική άγγιξε το 17,7%, μία ποσοστιαία μονάδα πάνω από το μερίδιο του Marlboro -της πρώτης μάρκας καπνικών προϊόντων στην Ελλάδα- που διαμορφώθηκε το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα στο 16,7%.

Με βάση τα στοιχεία της Nielsen, 1 στους 5 καπνιστές στην Αττική έχει επιλέξει το IQOS, το οποίο έχει κερδίσει μερίδιο από όλες τις μάρκες τσιγάρων. Τέσσερις στους 10 καπνιστές που μετακινήθηκαν στο IQOS κάπνιζαν πριν προϊόντα της Παπαστράτος.

Σήμερα υπάρχουν στην Ελλάδα 300.000 χρήστες IQOS το οποίο διατίθεται μέσω 26 καταστημάτων IQOS πανελλαδικά και σε περισσότερα από 300 σημεία πώλησης σε μεγάλες αλυσίδες εταιρειών τεχνολογίας. Στόχος της Philip Morris International είναι έως το 2025 η διείσδυση του IQOS διεθνώς να φθάσει το 30%-40%.

Τα συμβατικά τσιγάρα τα τελευταία χρόνια υπάρχει σταθερή πτώση στις πωλήσεις στην Ελλάδα. Πέρυσι η μείωση των πωλήσεων άγγιξε το 10% με το 50% αυτής της υποχώρησης, δηλαδή η μείωση κατά πέντε μονάδες, να αποδίδεται στη δραματική μείωση της τουριστικής κίνησης.

Η Ελλάδα, καταλαμβάνει την τρίτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά το κάπνισμα. Κάτι που θέλει να αλλάξει η Παπαστράτος που πριν από έναν χρόνο έθεσε έναν φιλόδοξο στόχο. Έως το τέλος του 2021, 1 εκατομμύριο Έλληνες καπνιστές να εγκαταλείψουν το τσιγάρο.

Ένα στόχο τον οποίο η εταιρεία εκτιμά ότι θα καταφέρει να τον πετύχει σε συνεργασία και με την πολιτεία. Πως όμως θα επιτευχθεί ο στόχος 1 εκατ. καπνιστές να εγκαταλείψουν το τσιγάρο; Ένα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν είναι η ενημέρωση.

Στο πλαίσιο αυτό η Παπαστράτος ξεκίνησε από πέρυσι καμπάνια ενημέρωσης σε 20.000 σημεία λιανικής πώλησης ώστε τα προϊόντα νικοτίνης να μην πωλούνται σε ανήλικους. Επίσης η εταιρεία θα συνεχίσει τις συνεργασίες με smoke free πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο να θέσουν τέλος στο τσιγάρο.

Πηγή: TheCaller

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button