ΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Νοσοκομείο Αγρινίου-συνταγογραφήσεις: «Αδικη η στοχοποίηση του Τμήματος Πληροφορικής», λέει η προϊσταμένη

Η προϊσταμένη του Τμήματος Οργάνωσης και Πληροφορικής Γ.Ν. Αιτωλ/νιας –Νοσηλευτικής Μονάδας του Αγρινίου Σοφία Λισγάρα, έδωσε στη δημοσιότητα ανακοίνωση – απάντηση σχετικά με τα όσα υποστηρίζονται απο την πλευρά των νοσοκομειακών ιατρών, με αφορμή την σοβαρή υπόθεση άσκησης διώξεων σε βάρος τους, εξαιτίας της μη εφαρμογής ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στα Επείγοντα του νοσοκομείου την περίοδο 2018-2021.

Η κ. Λισγάρα ουσιαστικά, κάνει λόγο για άδικη στοχοποίηση του Τμήματος Πληροφορικής του νοσοκομείου. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως αναφέρεται σε μια σειρά πολύμηνων αδειών που έλαβε για διάφορους λόγους ο μοναδικός υπάλληλος του συγκεκριμένου Τμήματος το επίμαχο διάστημα. Αλλο αξιοσημείωτο το γεγονός ότι τα προβλήματα της ταχύτητας του δικτύου, επιλύθηκαν… εννέα χρόνια μετά, σύμφωνα με τα λεγόμενα της. Παραθέτει ακόμη στοιχεία σχετικά με τη λειτουργία του Τμήματος , το πώς ανταποκρίθηκε σε μια σειρά ζητημάτων του πληροφοριακού συστήματος στο νοσηλευτικό ίδρυμα του Αγρινίου, εγκαλώντας μάλιστα τους συνδικαλιστές ιατρους για τις ανακοινώσεις τους. «Κατανοώ την ανάγκη σας να υπερασπιστείτε την θέση σας αλλά απογοητεύομαι από το πόσο εύκολα μεταφέρετε την ευθύνη σε κάποιον που αποδεδειγμένα εκτέλεσε στο έπακρο ότι του είχε ανατεθεί», καταλήγει στην ανακοίνωση της.


Αναλυτικά τα όσα αναφέρει η κ. Σοφία Λισγάρα:

«Αναφορικά με το δημοσίευμα σας στον ηλεκτρονικό τοπικό τύπο της 10/11/2023 νοιώθω την ανάγκη να υπερασπιστώ το Τμήμα Πληροφορικής στο οποίο και προΐσταμαι , που με βάση το Δελτίο Τύπου σας αδίκως στοχοποιείται για την μη ηλεκτρονική συνταγογράφηση των παραπεμπτικών για εξετάσεις ασθενών στα ΤΕΠ κατά το διάστημα 2018-2021 καθώς :

1. Ο εξοπλισμός που ήταν εγκατεστημένος ήταν καθόλα λειτουργικός και η οποιαδήποτε βλάβη παρουσιαζόταν επιδιορθώνονταν άμεσα λόγω της φύσης του Φορέα .Ώς νοσοκομείο που ακολουθεί τις όποιες νέες ανάγκες προκύπτουν βάση των διαθρωτικών αλλαγών και των εντολών του Υπουργείου Υγείας για πλήρη εφαρμογή πληροφοριακού συστήματος σε όλο το φάσμα του Νοσοκομείου και πλέον η χρήση της τεχνολογίας είναι απαραίτητη , αντιλαμβάνεστε ότι η άμεση αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης είναι αν μη τη άλλο επιτακτική για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών στο σύνολο και την αναίτια ταλαιπωρία των πολιτών – ασθενών

2. Το Τμήμα Πληροφορικής σαφώς και ήταν υποστελεχωμένο , κάτι για το οποίο όπως μπορεί να αντιληφθεί κάθε νοήμον άνθρωπος δεν φέρει καμία ευθύνη περί αυτού . Παρόλα αυτά ο μοναδικός υπάλληλος του, πραγματοποιούσε στο ακέραιο τα καθήκοντα του και τις εντολές της Διοίκησης για την ανάπτυξη – επέκταση και εγκατάσταση πληροφοριακού συστήματος στα ΤΕΠ. Αυτό το μοναδικό άτομο που εσείς χαρακτηρίζετε ώς ανάξιο να ανταποκριθεί και να υποστηρίξει βασικές λειτουργίες της αρμοδιότητας του , να σας θυμίσω ότι έφερε εις πέρας ΜΟΝΟ ΤΟΥ την μετεγκατάσταση και μεταφορά στο νέο μας Νοσοκομείο και τόσα χρόνια φροντίζει για την εύρυθμή λειτουργία του, την μηχανογράφηση του στο 90% καταφέρνοντας να πραγματοποιούνται πλέον ηλεκτρονικά οι περισσότερες από τις διαδικασίες όπως ηλεκτρονική παραγγελία υλικών και φαρμάκων , ηλεκτρονική παραγγελία εργαστηριακών εξετάσεων για τους νοσηλευόμενους ασθενείς, ηλεκτρονικά εξιτήρια και πολλά άλλα.
Επίσης θα πρέπει να επισημάνω ότι για το αναφερόμενο διάστημα 2018-2021 ο αναφερόμενος μοναδικός υπάλληλος του Τμήματος απουσίαζε λόγω αδειών και πιο συγκεκριμένα από 9ος /2017 μέχρι 3ος /2008 με αναρρωτική άδεια για λόγους υγείας , από 1ος /2019 μέχρι 4ος /2019 επίσης με αναρρωτική για τον ίδιο λόγο, από 6ος /2019 μέχρι 1ος /2021 με άδεια εγκυμοσύνης (επαπειλούμενη ), άδεια τοκετού, άδεια λοχείας και άδεια ανατροφής τέκνου. Συνεπώς πως μπορεί να κριθεί ένας υπάλληλος ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις αρμοδιότητες του και να υποστηρίξει βασικές λειτουργίες όταν δεν παρέχει καν τις υπηρεσίες του εφόσον βρίσκεται σε νόμιμη άδεια ???!!!!

3. Υπήρχε εγκατεστημένο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα με διασύνδεση των εργαστηρίων και συνεχώς προβαίναμε σε παραμετροποίηση των εφαρμογών με τις όποιες διορθώσεις μας υποδεικνύονταν από την τότε Δ..Ι.Υ .

4. Η πρώτη εκπαίδευση του προσωπικού είχε πραγματοποιηθεί το 2016 . Από τότε ακολούθησαν ακόμη δύο εκπαιδεύσεις για κάθε βελτιωμένη έκδοση της εφαρμογής έπειτα από τις διορθώσεις που πραγματοποιούνταν όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Πιο συγκεκριμένα πέραν της εκπαίδευσης των Ιατρών είχε πραγματοποιηθεί και εκπαίδευση σε συνάδελφο της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας που είχε οριστεί να λειτουργεί πιλοτικά στην αρχή σαν Γραμματεία ΤΕΠ για τα περιστατικά του Παθολογικού.

5. Ακόμη και αν δεν μπορούσε το Τμήμα Πληροφορικής να ανταπεξέλθει σε θέματα επισκευών όπως αναφέρετε στο Δελτίο Τύπου , υπήρχε ενεργή σύμβαση με εξειδικευμένο εξωτερικό συνεργάτη ακριβώς για να επιλύονται οι βλάβες άμεσα έστω και αν αυτές για την αποκατάσταση τους χρειαζόταν ανταλλακτικά που δεν υπήρχαν διαθέσιμα στο Νοσοκομείο ή εξειδικευμένες γνώσεις που σύμφωνα με εσάς δεν κατείχε το Τμήμα Πληροφορικής .

6. Από το 2013 όπου και μεταφερθήκαμε στο νέο Νοσοκομείο το Τμήμα Πληροφορικής άμεσα εντόπισε το πρόβλημα που υπήρχε με την ταχύτητα του δικτύου ( με πάροχο το ΣΥΖΕΥΞΙΣ) και έκανε τα αδύνατα δυνατά και όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκυμμένου να επιτευχθεί αναβάθμιση της ταχύτητας , κάτι το οποίο τελικά κατάφερε να πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι του 2022. Για την ταχύτητα του δικτύου δεν ευθύνεται όπως αντιλαμβάνεστε το τμήμα πληροφορικής αλλά ο πάροχος ( υπηρεσία του Κράτους ) . Παρόλα αυτά η ταχύτητα δεν αποτελούσε τροχοπέδη στην μη παραγωγική λειτουργία της εφαρμογής των ΤΕΠ, διότι όταν τελικά σταδιακά άρχισε να χρησιμοποιείται η εφαρμογή η ταχύτητα ήταν η ίδια με την αρχική της μετεγκατάστασης του Φορέα αφού όπως ανέφερα η αναβάθμιση έγινε το 2022 .

Όπως αντιλαμβάνεστε από τα παραπάνω άδικα στοχοποιείται το Τμήμα Πληροφορικής το οποίο παρέχει τις υπηρεσίες του και πέραν του ωραρίου του 24 ώρες το 24 ωρο , 365 μέρες τον χρόνο . Και αυτό Κύριοι το γνωρίζετε πολύ καλά αφού εσείς οι ίδιοι είστε που μας καλείτε στα προσωπικά μας κινητά τηλέφωνα για επίλυση βλαβών ή για την οποιαδήποτε δυσλειτουργία απογεύματα , νύχτες , Σαββατοκύριακα και Αργίες .

Κατανοώ την ανάγκη σας να υπερασπιστείτε την θέση σας αλλά απογοητεύομαι από το πόσο εύκολα μεταφέρετε την ευθύνη σε κάποιον που αποδεδειγμένα εκτέλεσε στο έπακρο ότι του είχε ανατεθεί . Για τα όσα αναφέρω παραπάνω εννοείται πως υπάρχουν σχετικά έγγραφα που έχουν προσκομιστεί ήδη κατά την ΕΔΕ που διενεργήθηκε και δεν είναι απλά λόγια του αέρα προς υπεράσπιση του Τμήματος .
Θεωρώ πιο συνετό να κατευθύνετε προς άλλο μέρος τις ευθύνες και να μην χρεώνετε σε ένα τμήμα ελαφρά τη καρδία κάτι για το οποίο ουδεμία ευθύνη φέρει».

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Ένα Σχόλιο

  1. Η τυπισσα ελειπε για 2,5 χρονια απ’τη δουλεια της, και αυτο που “καταφερε” ηταν να παραγγελνετε online γαζες και φαρμακα, και να βγαζετε τα εξιτηρια σε pdf. Ενας τσακαλακος δευετεροετης φοιτητης στους Η/Μ θα σας τα κανει ολα αυτα σε 1 μηνα. Κοφτε τις αρλουμπες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button