Γεγονότα

Λυόμενη… εκπαίδευση

koi-liomena-sxoleia-thermoΕντός των ημερών αναμένεται να αποφανθεί το Διοικητικό Εφετείο για την αναστολή εκτέλεσης του έργου αποκατάστασης του γυμνασίου – λυκείου Θέρμου που είχε καταθέσει ένας εκ των εργολάβων που συμμετείχε στο διαγωνισμό

Για επτά συναπτά έτη οι μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου Θέρμου συνεχίζουν να κάνουν μάθημα στα λυόμενα.

Το πέτρινο κτήριο που συστέγαζε το γυμνάσιο και το λύκειο του Θέρμου και φιλοξενούσε και μαθητές από την ευρύτερη περιοχή σταμάτησε να λειτουργεί από τις 10 Απριλίου του 2007, όταν σημειώθηκε σεισμός και το κτήριο κρίθηκε ακατάλληλο. Έπειτα από πολλά προβλήματα και από έναν μεγάλο μαραθώνιο, τόσο των εκπαιδευτικών όσο και του δήμου Θέρμου, προς κάθε κατεύθυνση, στις 02/04/2013 δημοπρατήθηκε το έργο της αποκατάστασης του κτηρίου. Από την στιγμή όμως της δημοπράτησης υπήρξαν και κάποιες ενστάσεις, για τον ανάδοχο και τη νομιμότητα, εκ των οποίων κάποιες απορρίφθηκαν.

Οι πρώτες ενστάσεις συζητήθηκαν στην αρμόδια οικονομική επιτροπή στην Πάτρα, η οποία αποφάνθηκε υπέρ της συνέχισης του έργου από τον ανάδοχο που πήρε τον διαγωνισμό. Στο μεταξύ ένας εργολάβος, εκ των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό, προσέφυγε σε άλλη επιτροπή για την ακύρωση του αναδόχου. Η δεύτερη αυτή επιτροπή γνωμοδότησε θετικά υπέρ της συνέχισης του έργου από τον ανάδοχο, ενώ παράλληλα έγινε από την ίδια πλευρά, αυτή του εργολάβου, αίτηση αναστολής του έργου στο Διοικητικό Εφετείο, του οποίου η απόφαση αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, εντός των ημερών. Μέσα στο χρονικό διάστημα που το σχολείο μεταφέρθηκε και λειτουργεί στα λυόμενα, το πέτρινο κτήριο του γυμνασίου – λυκείου Θέρμου έχει αφεθεί στην τύχη του σε σημαντικό βαθμό. Το μόνο ενθαρρυντικό είναι ότι δεν έχει μετατραπεί σε εστία παρανομίας με ότι αυτό συνεπάγεται, αν και οι φθορές και τα σημάδια εγκατάλειψης είναι εμφανέστατα (τζάμια σπασμένα, δένδρα είτε σπασμένα είτε ανεπτυγμένα υπερβολικά καλύπτοντας ακόμη και τις κεντρικές εισόδους του κτηρίου, ενώ στο προαύλιο έχουν αναπτυχθεί κάθε λογής χόρτα). Στον αντίποδα, το αρνητικό είναι οι συνθήκες μάθησης και για τους διδάσκοντες και για τους διδασκόμενους στα λυόμενα και ο χρόνος που ήδη έχει περάσει και θα περάσει μέχρι το κτήριο να αποκατασταθεί και να παραδοθεί στους μαθητές.

Κων/νος Χονδρός

Εφημερίδα “Συνείδηση”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button