Αναφορά έκανε στις προβλέψεις για ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος το 2018, ιδιαίτερα από τις τουριστικές αγορές Γαλλίας, Γερμανίας, Ρωσίας, Πολωνία, Ουκρανία και Λευκορωσία. «Τα μηνύματα είναι θετικά. Περιμένουμε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας» τόνισε παραπέμποντας και στις αυξητικές τάσεις που καταγράφηκαν και το 2017, με 22% αύξηση των αφίξεων στο αεροδρόμιο του Αράξου, 21% στο αεροδρόμιο του Ακτίου, 12% στο Λιμάνι της Πάτρας και 15% στο Λιμάνι του Κατακόλου.
«Ο τουρισμός έχει ιδιαίτερο αναπτυξιακό ενδιαφέρον για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, γι αυτό και θα εντείνουμε τις δράσεις μας προς αυτή την κατεύθυνση» πρόσθεσε ο κ. Κατσιφάρας , επισημαίνοντας την αναπτυξιακή διάσταση και τη συμβολή του τουρισμού στην τοπική οικονομία. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε, εντάσσεται και η σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, μέσω της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης.
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε διεξοδικά στο ολοκληρωμένο σχέδιο για τον τουρισμό, το οποίο σχεδιάστηκε, σε συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού, έχοντας ως κεντρικό άξονα την οργανωμένη τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας. «Σήμερα υπάρχει ένα πλήρες και εγκεκριμένο σχέδιο που υλοποιείται» είπε και αναφέρθηκε στους άξονες που είναι:
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Κατσιφάρας στο βραβείο EDEN της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον πολιτιστικό τουρισμό. «Είναι η απόδειξη πως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας απέκτησε πρωταγωνιστικό ρόλο σε διεθνές τουριστικό επίπεδο» είπε και πρόσθεσε: «Το βραβείο αυτό θα ανοίξει διαύλους επικοινωνίας για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Πάτρα, καθώς ενταχθήκαμε σε ένα διεθνές τουριστικό δίκτυο περιοχών και προβολής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».
Ο Περιφερειάρχης, ανακοίνωσε επίσης ότι μέχρι το Καλοκαίρι σταδιακά θα λειτουργήσουν τα Γραφεία Πληροφόρησης στα λιμάνια και τα αεροδρόμια της Δυτικής Ελλάδας.
Για την σημαντική απήχηση που έχει η ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, με τη χρήση της τεχνολογίας και των σύγχρονων μέσων προβολής, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό μίλησε ο Αντιπεριφερειάρχης
Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Καρπέτας, δίνοντας ενδιαφέροντα στοιχεία για 879.000 θεάσεις που έχουν τα 19 videos του ιστότοπου (western-greece.com), και την απήχηση σε 2.897.000 χρήστες που έχει το web site της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, το οποίο θεωρείται από τα πλέον σύγχρονα της χώρας.
«Εμείς λειτουργούμε πάνω στο τρίπτυχο αναγνωρισιμότητα, ελκυστικότητα, επισκεψιμότητα και τα αποτελέσματα που έχουμε φαίνονται, τόσο από την άνοδο των αφίξεων πέρυσι, όσο και από τις προβλέψεις ότι οι αυξητικές τάσεις θα συνεχιστούν και το 2018» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης.
Ο κ. Καρπέτας ανακοίνωσε επίσης τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Περιφέρεια για ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, εστιάζοντας στις 17 πόλεις του δυτικού άξονα.
Δυναμική παρουσία στο εξωτερικό
«Ο τουρισμός θέλει συνέπεια, συνέχεια και αξιοπιστία» τόνισε από την πλευρά του ο βοηθός Περιφερειάρχη σε θέματα Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σχέσεων Χρήστος Μπούνιας, επισημαίνοντας ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει επιλέξει το δρόμο της επιθετικής εξωστρέφειας, βγαίνοντας δυναμικά στις αγορές του εξωτερικού. Αναλυτικά αναφέρθηκε στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις που έλαβε μέρος η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κατά το χρονικό διάστημα Οκτώβριος 2017- Απρίλιος 2018 και κατά χρονολογική σειρά είναι οι εξής:
Επίσης, την Τρίτη 27 Μαρτίου, η ΠΔΕ έλαβε μέρος σε μια σειρά διαδραστικών γαστρονομικών εκδηλώσεων που απευθύνονται στο κοινό της ευρωπαϊκής βιομηχανίας τουρισμού και πραγματοποιούνται σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης και αποτελούν μια βιωματική και ψυχαγωγική εμπειρία που αναδεικνύουν την αυθεντικότητα και την ιδιαιτερότητα της τοπικής κουζίνας και της σύνδεσης με τον πολιτισμό μας, με σκοπό την προβολή της αυθεντικής Ελλάδας στο εξωτερικό. Φέτος πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το 9ο Greek Gourmet Touring με θέμα «Οδοιπορικό στην Πελοπόννησο».