ΑτζένταΡοή ΕιδήσεωνΤέχνες

«Homo Videns»: Νέα έκθεση στην «Ταξιδεύουσα»

Την έκθεση «Homo Videns» φιλοξενεί στο Αγρίνιο η «Ταξιδεύουσα» από τις 18 έως τις 29/4.

Λίγα λόγια για την έκθεση:


“homo videns”

Tο εργο αποτελεί μέρος της εικαστικής μου ενασχόλησης με την ανάδυση ενός σύγχρονου κοινωνικοί ιστου με κέντρο τον “homo videns”, τον ανθρωπο “θεαμα” που ερχεται να αντικαταστήσει τον homo sapiens. ta mass media κατόρθωσαν να δώσουν στη ζωή μια αίσθηση θεάματος που κανεις δεν μπορούσε να φανταστεί. η νεα πραγματικοτητα φερει και εξυπηρετείται από νέες πολιτισμικές μορφες. Οι βάσεις δεδομένων, η προσομοίωση, η διεπαφη, η διαδραση, η αντιγραφη, οι “εικονικες” κοινοτητες είναι ο νεος τροπος κατα τον lyotard δόμησης του εαυτού μας και του κόσμου.

εξουδετερώνοντας σχεδόν την αφήγηση, με την χρηση γλωσσικών συμβόλων θέλω να προβάλλω το εννοιολογικο περιεχομενο των συγκεκριμενων ορισμων, των πολιτισμικων αυτων αρχων.

κ.Σκαπετούλια

the work is part of my art working with the appearance of a modern social web with center “homo videns”.
the man “spectacle” that is coming to replace homo sapiens. mass media have managed to give life a feeling of sight that no one can imagine. the new reality brings and is served by new cultural forms. databases, simulation, interface, interaction, copy, “virtual” communities are the new way,as lyotard said, of building ourselves and oyr world.
almost neutralizing the narrative, with the use of language symbols, i want to promote the conceptual content of those particular.
dscape

curriculum vitae

Πολλοί όπως και εγώ άλλωστε, γράφουν για να χάσουν το πρόσωπο τους. Μη με ρωτατε ποιος ειμαι και μη μου λετε να παραμεινω ο ιδιος: αυτη είναι μια ληξιαρχική ηθική. Διέπει τα δημόσια εγγραφα μας. ας μας αφήνει τουλάχιστον ελεύθερους οταν γραφουμε. καθώς ο χρόνος δεν καθορίζεται από γραμμικότητα είναι πολύ δύσκολο να καθορίσεις ποτέ Έγινε κατι. Στο ιδιο μπορει κανεις να επιστρέφει και να επανέρχεται συνεχως, να το τροποποιεί, να το εμπλουτίζει, να το επαναπροσδιορίζει. ένα γεγονός δεν καθορίζεται μόνο από την χρονική τοποθέτηση του, αλλά και από αλλά ποιοτικά στοιχεία όπως η διάρκεια του. όχι τοσο απο τα περιορισμένα χαρακτηριστικά της μαρκαρισμένης με in και out χρονικής διάρκειας αλλά από την κληρονομιά(καταγωγή) του παρελθόντος και την εκπληξη-πλουτο του μελλοντος χρόνου.
ο beuys συντάσσει ένα πρωτο βιογραφικο σημείωμα στις 7 Μαρτίου του 1961 για την υποψηφιότητα του στην θεση καθηγητη της ακαδημιας καλων τεχνων του ντυσελντορφ.συντασσει βιογραφικά σημειώματα στα οποια εκφράζει την επιθυμία του να «σμιλεύσει τη βιογραφία του». Ένα από αυτα είναι το lebenslauf-werklautτο 1964, το οποίο θα ενισχυσει τη ρομαντική πλευρά της βιογραφιας του.

Κωνσταντινα Σκαπετούλια

-Εικαστικος -ε.δι.π ασκτ

many as i am , writing to lose their face. don’t ask me who i am and don’t tell me to stay the same person : this is a morality. it has our public documents. let us leave for free when we write.
as the time is not defined by linearity it is very difficult to determine when something happened. on the same he can do anything to return and repeat it again, to modify it, to restore it, to return it. a fact is not only determined by its time location, but also quality information as its duration. not to the limited characteristics of in and out duration but other than heritage (original) of the past and surprise of the future time.
beuys writing a cv first on 7 march 1961 for the position candidacy professor of academy of fine arts of ntyselntorf.he is writing cv-forms in expressing his desire to “chipping his biography.” one of these is lebenslauf- werklautto 1964, which will strengthen the romantic side of biography.
Constantina Scapetoulia
-visual artist
-teaching and laboratory staff asfa

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button