Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Εκπαιδευτικοί της Δυτικής Ελλάδας μαθαίνουν… παίζοντας!

Στις 11 & 30 Μαρτίου 2021 υλοποιήθηκαν δύο επιμορφωτικά εργαστήρια των εκπαιδευτικών που απαρτίζουν την Εθνική Ομάδα Εργασίας του Ευρωπαϊκού Έργου GEM-IN, Game to Embrace Intercultural Education, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+.

Στόχος των εργαστηρίων ήταν καταρχάς η ενημέρωση των εκπαιδευτικών για την μεγάλη σημασία της μάθησης μέσω παιχνιδιού στην ενεργοποίηση/κινητοποίηση των μαθητών. Επίσης, οι συναντήσεις έθεσαν ως στόχο την εξοικείωση των εκπαιδευτικών με το διαπολιτισμικό επιτραπέζιο παιχνίδι GEM-ΙN, το οποίο αποτελεί μέρος της παιδαγωγικής εργαλειοθήκης (GEM-IN pedagogical toolkit) που θα παραχθεί από το έργο και θα είναι ελεύθερο και διαθέσιμο σε όλους τους Ευρωπαίους Εκπαιδευτικούς με την ολοκλήρωσή του.

Οι εκπαιδευτικοί της Εθνικής Ομάδας Εργασίας μαζί με τους/τις  μαθητές/τριές τους θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν και να αξιολογήσουν πρώτοι πιλοτικά το επιτραπέζιο παιχνίδι ενώ μόλις λάβει την τελική του μορφή θα έχουν την ευκαιρία να το δοκιμάσουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί και μαθητές από περισσότερες σχολικές μονάδες ανά την Περιφέρειά μας. 

Στην συνάντηση συμμετείχαν ενεργά οι εκπαιδευτικοί της Εθνικής Ομάδα Εργασίας του έργου που είναι οι κκ. Αδαμόπουλος Χρήστος (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ Πατρών), Αθανασοπούλου Ανθή (1ο ΓΕΛ Πάτρας), Βανταράκη Χρυσάνθη (Γυμνάσιο Σταυροδρομίου), Δεδότση Βασιλική (1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας), Δημακοπούλου Φωτεινή (Γυμνάσιο Κλειτορίας), Διδάχου Βασιλική (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ Πατρών), Δούκα Αγάθη (2ο Γυμνάσιο Αιγίου), Καμπύλης Νικόλαος (Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών), Καραντώνη Χριστίνα (Γυμνάσιο Βαρθολομιού), Κομπορόζος Γεώργιος (2ο Γυμνάσιο Αγρινίου), Μπέστιας Γεώργιος (2ο Γυμνάσιο Αγρινίου), Ντάφλος Γεώργιος (19ο Γυμνάσιο Πατρών) και Παπανικολάου Μαρία (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ Πατρών).

Τα μέλη της ομάδας κατά τη διάρκεια των επιμορφώσεων ήρθαν σε επαφή με εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες που αξιοποιεί η παιδαγωγική εργαλειοθήκη του GEM-ΙΝ, γνώρισαν καλύτερα το ψηφιακό αρχείο με το οποίο μπορούν να συνδεθούν οι συμμετέχοντες μέσω των QR codes που υπάρχουν στο ταμπλό του παιχνιδιού, χρησιμοποίησαν ψηφιακά εργαλεία παίζοντας και απόκτησαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τους χαρακτήρες που κοσμούν το ταμπλό του παιχνιδιού και εκπροσωπούν τις κατηγορίες των ερωτήσεων.

Οι εκπαιδευτικοί ενθουσιάστηκαν με την εμπειρία της «μάθησης μέσω παιχνιδιού», κάτι το οποίο αναμένεται να μεταφέρουν στους μαθητές και τις μαθήτριές τους στα σχολεία. Να αποτελέσει δηλαδή το GEM-ΙN μία ευχάριστη, συνεργατική, παιγνιώδη, μαθησιακή δραστηριότητα που θα μειώσει το αίσθημα κόπωσης που έχει επιφέρει η πολύμηνη πλέον εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα παιδιά. Συγχρόνως, η ανατροφοδότηση που θα προσφέρουν εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες παίζοντας, θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς για τη βελτίωση του παιχνιδιού.

Αναμένεται μεταξύ και άλλων ότι θα παραχθούν σημαντικά αποτελέσματα τα οποία θα οδηγήσουν σε συστάσεις / προτάσεις μεταρρυθμίσεων της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Περισσότερες πληροφορίες για το έργο υπάρχουν στις ιστοσελίδες και Facebook της ΠΔΕΔΕ, του ΠΕΚΕΣ ΔΕ καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα του:  https://gem-in.eu/el/

 

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button