Δυτική Ελλάδα

Ενημέρωση για τις δράσεις του Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου Δυτ. Ελλάδας

epi-pek-patras

Mε ανακοίνωσή του, το ο Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (ΠΕΚ) Πάτρας ενημερώνει για τις αρμοδιότητες και τις δράσεις του.

Αναλυτικά:
Από τον Οκτώβριο του 2016, η ευθύνη λειτουργίας του Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο Πάτρας (με την με αρθ.  158701Γ1/27-09-2016 απόφαση του ΥΠ.Π.Ε.Θ.) έχει ανατεθεί για δύο χρόνια στο νέο Συντονιστικό Συμβούλιο, το οποίο απαρτίζεται από τον Διευθυντή του ΠΕΚ, Δρ. Σπυρίδωνα Παπαδάκη, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής (ΠΕ19), και της Υποδιευθυντές του ΠΕΚ, Δρ. Ευστάθιο Λειβαδά Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών (ΠΕ03) ως Υποδ/ντή Δ/θμιας (και Αναπληρωτή Διευθυντή ΠΕΚ) και τον Δρ. Δημήτριο Ζησιμόπουλο, Σχολικό Σύμβουλο Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΕ70) ως Υποδ/ντή Π/θμιας εκπαίδευσης.

Το Συντονιστικό Συμβούλιο θα συμπληρωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα με δύο αιρετά μέλη, τα οποία θα αναδειχθούν με αρχαιρεσίες από το σώμα των επιμορφωτών του ΠΕΚ Πάτρας.

Το Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (ΠΕΚ) Πάτρας αποτελεί μια αυτοδύναμη δημόσια υπηρεσία, που υπάγεται απευθείας στον υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.), ως δημόσιος φορέας επιμόρφωσης, και εποπτεύεται από την Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.
Αποστολή του ΠΕΚ Πάτρας από την πράξη ίδρυσής του το 1992 μέχρι σήμερα, και σε συνέχεια των ΣΕΛΜΕ & ΣΕΛΔΕ, είναι η οργάνωση και η υλοποίηση του υποχρεωτικού προγράμματος της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα σχολεία της περιοχής ευθύνης του της Περιφερειακές Ενότητες Αχαΐας (έδρα του), Ηλείας, Αιτωλοακαρνανίας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας (Φ.329|18-05-1992).
Επιπλέον, το ΠΕΚ Πάτρας οργανώνει και πραγματοποιεί εξακτινωμένα ταχύρρυθμα υποχρεωτικά ή προαιρετικά επιμορφωτικά προγράμματα για εκπαιδευτικούς της Π/θμιας και της Δ/θμιας Εκπαίδευσης.

epi-pek-patras-ds
Στον πρώτο μήνα, από την ανάληψη των καθηκόντων από την νέα διοίκηση του ΠΕΚ Πάτρας, υλοποιήθηκαν οι πρώτοι από της άμεσους στόχους, της η αναβάθμιση σε ευζωνική της σύνδεσης, στο Διαδίκτυο, η δημιουργία σήματος-λογότυπου του ΠΕΚ Πάτρας διευκολύνοντας την αναγνωσιμότητα του, η επαναλειτουργία – έναρξη ενημέρωσης και ανανέωσης του ιστότοπου (http://pekpatras.ach.sch.gr) και του ιστολόγιου (http://blogs.sch.gr/pekpatras), η έναρξη συμπλήρωσης και επέκτασης των απαραίτητων υποδομών (με εγκατάσταση διαδραστικού συστήματος) και η υποβολή αιτήματος ένταξης του ΠΕΚ στο μητρώο Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) για την ανάληψη και πραγματοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου.
Της βραχυπρόθεσμους στόχους της είναι της η υλοποίηση της πρώτου κύκλου πιλοτικών ταχύρυθμων προαιρετικών επιμορφωτικών δράσεων, μεσαίας και μικρής διάρκειας, οι οποίες, αφού αξιολογηθούν και βελτιωθούν, θα προταθούν για να προσφερθούν σε μεγαλύτερη κλίμακα.

Συγκεκριμένα προετοιμάζονται και θα ανακοινωθούν σύντομα και σταδιακά τα ακόλουθα επιμορφωτικά σεμινάρια:

1) «Επιμόρφωση Επιμορφωτών του ΠΕΚ Πάτρας σε θέματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων». Βιωματικό δια ζώσης επιμορφωτικό σεμινάριο 24 διδακτικών ωρών, για Σχολικούς Συμβούλους – Επιμορφωτές ΠΕΚ Πάτρας.
2) «Επίλυση συγκρούσεων στο σχολείο με τη μέθοδο Gordon». Βιωματικό δια ζώσης επιμορφωτικό σεμινάριο 30 διδακτικών ωρών, για Διευθυντές και Υποδιευθυντές Σχολικών Μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης.
3) «Βασικές Δεξιότητες της Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών» – Επιμόρφωση [αντίστοιχο της Επιμόρφωσης Α΄ Επίπεδο]. Σεμινάριο Μεικτής Επιμόρφωσης (με συνδυασμό δια ζώσης και εξ αποστάσεως) , σαράντα (40) διδακτικών ωρών, για Εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης με προτεραιότητα σε της των πιο απομακρυσμένων περιοχών με λειτουργία και εξακτινωμένων τμημάτων.
4) «Ενδυνάμωση της δημοκρατίας της σχολικές τάξεις» στο πλαίσιο του προγράμματος Pestalozzi δεκαέξι (16) διδακτικών ωρών, για Εκπαιδευτικούς Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης.
5) «Ο Διαδραστικός Πίνακας στη διδακτική πράξη». Βιωματικό δια ζώσης επιμορφωτικό εργαστήριο τεσσάρων (4) διδακτικών ωρών, για Σχολικούς Συμβούλους, επιμορφωτές ΠΕΚ Πάτρας και εκπαιδευτικούς.
6) «Δημιουργία διαδραστικού βίντεο με ερωτήσεις». Βιωματικό δια ζώσης επιμορφωτικό εργαστήριο οκτώ (8) διδακτικών ωρών, για Εκπαιδευτικούς Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης οι οποίοι επιθυμούν να διδάξουν αξιοποιώντας νέες μεθοδολογίες της αυτές Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και της Ανεστραμμένης τάξης (Flipped Classroom) με την υποστήριξη προηγμένων τεχνολογιών.
7) «Σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωσης με την υπηρεσία τηλεδιάσκεψης του ΠΣΔ». Βιωματικό επιμορφωτικό εργαστήριο τεσσάρων (4) διδακτικών ωρών, για Σχολικούς Συμβούλους – Επιμορφωτές ΠΕΚ Πάτρας σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) του ΙΤΥΕ Διόφαντος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close