Δυτική Ελλάδα

«Δούρειος Ίππος» η αυτοαξιολόγηση, λέει ο Σύλλογος δασκάλων του Αγρινίου

 epi-sxoleio-dimotiko

Το Δ.Σ. του συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αγρινίου-Θέρμου, μετά τη ψήφιση του Π.Δ.152 για την αξιολόγηση των εκπ/κών, την εγκύκλιο 157723/Γ1 για την αυτοαξιολόγηση της σχ.μονάδας, αλλά και την προσπάθεια παραβίασης εργασιακών δικαιωμάτων που «μέσα σ΄ένα κλίμα φόβου αλλάζουν την καθημερινότητα  στο σχολείο», προχώρησε στα  εξής, σύμφωνα με ανακοίνωση του:

«1)Πραγματοποίησε συνάντηση με τους δ/ντές, -τριες και Προϊσταμένους ,-ες των σχολείων στις 17-12-2013 στα γραφεία του συλλόγου. Παρ’ όλο που η συμμετοχή  δεν ήταν μεγάλη-οι σχολικοί σύμβουλοι ήταν συνολικά απόντες-έγινε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για τα σχέδια διάλυσης της δημόσιας εκπ/σης, τη “ζούγκλα” ανταγωνισμού στην οποία μετατρέπεται το σχολείο, την ομηρία και χειραγώγηση των εκπ/ών με όχημα την εφαρμογή της αξιολόγησης. Καλέσαμε τους συναδέλφους  δ/ντές να μην συμβάλλουν με τη στάση τους στην εφαρμογή της λεγόμενης αξιολόγησης και μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων να την ακυρώσουν στην πράξη.


2)Κήρυξε 2ημερη στάση εργασίας στις 16-17/12/2013 που είχαν προγραμματιστεί σεμινάρια από 3 σχ.συμβούλους για την “αυτοαξιολόγηση” και μαζί με συναδέλφους , που συμμετείχαν στη στάση και στις συγκεντρώσεις έξω απ’ τα σχολεία που θα γίνονταν τα σεμινάρια, ακύρωσαν στην πράξη το πρώτο στάδιο εφαρμογής της.

3)Όπως σε όλη τη χώρα, έτσι και στο σύλλογό μας η συντριπτική πλειοψηφία των μελών μας(ποσοστό 95%) υπέγραψε το κείμενο της ΔΟΕ ενάντια στη διαδικασία που το υπουργείο ονομάζει «αξιολόγηση».

Τώρα πλέον, ακόμα και οι πιο δύσπιστοι καταλαβαίνουμε ότι το υπουργείο Παιδείας με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας δεν έχει στόχο την βελτίωση   της      παρεχόμενης εκπ/σης, ούτε να βοηθήσει τον εκπ/κό να κάνει καλύτερα τη δουλειά του και ούτε βέβαια στοχεύει στην ενίσχυση του αδύναμου μαθητή.                                                                                                                        

     Αυτή η διαδικασία επιδιώκει άμεσα:

  • Κατηγοριοποίηση των σχολείων σε αποδοτικά και μη, έτσι ώστε να νομιμοποιήσουν την μείωση των σχολικών μονάδων μέσω του    κλεισίματος-συγχώνευσης αντιπαραγωγικών σχολείων.
  • Να δημιουργήσουν τις νέες δεξαμενές κινητικότητας-απόλυσης και να καθηλώσουν μισθολογικά τους εκπ/κούς με βάση τη σύνδεση της αξιολόγησης με το ενιαίο  μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του.
  • Να σπείρει τον φόβο στους εκπ/κούς  συνδέοντας την αξιολόγηση με το νέο πειθαρχικό δίκαιο και ο ανταγωνισμός θα μετατρέψει τις ανθρώπινες σχέσεις μέσα στα σχολεία σε “ζούγκλα” με δραματικές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία εντός κι εκτός σχολείου.
  •    Να ελέγξουν τη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία μετατρέποντάς τη σ’ ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και ποσοτικών κριτηρίων που θα οργανώνεται  όχι με βάση τις ανάγκες του μαθητή, αλλά με βάση τα πρότυπα και τους δείκτες της  αξιολόγησης.

Συνεχίζουμε την πολύμορφη δράση μας ενάντια στη διαδικασία της “αυτοαξιολόγησης” και καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να εκφράσουν με κάθε τρόπο την  αντίθεσή τους  και να μην διευκολύνουν τα σχέδια της καρατόμησής μας. Για τη διευκόλυνση των Συλλόγων  επισυνάπτουμε σχέδιο πρακτικού που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε άλλα σχολεία για όποιον θέλει να το χρησιμοποιήσει. Με κάθε τρόπο να δηλώσουμε την αντίθεσή μας  και καμιά συνεδρίαση να μην οδηγήσει στη στελέχωση ομάδων εργασίας. Επισημαίνουμε ότι κανένας εκπ/κός δεν είναι υποχρεωμένος να θέσει υποψηφιότητα στο σύλλογο διδασκόντων για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας.

Τέλος προγραμματίζουμε άμεσα σε συνεργασία με την ΟΛΜΕ εκδήλωση-συζήτηση για την πιο άμεση και εμπεριστατωμένη ενημέρωσή μας.»

 

 

 

 

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button