ΕκπαίδευσηΡοή Ειδήσεων

Αιτωλοακαρνανία: Διαμαρτυρία για λανθασμένη δήλωση κενών-πλεονασμάτων Βιολόγων

Προς την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων διαμαρτύρεται προς τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Αιτωλοακαρνανίας και το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας για «λανθασμένη συμπλήρωση στοιχείων στους πίνακες υπολογισμού οργανικών κενών και πλεονασμάτων μεταθέσεων 2021 ως προς τα οργανικά κενά της ειδικότητας των Βιολόγων ΠΕ04.04».

Αναλυτικά:

«Διαμαρτυρόμαστε προς την ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας για την συμπλήρωση λανθασμένων στοιχείων στους πίνακες υπολογισμού οργανικών κενών και πλεονασμάτων μεταθέσεων 2021 (πίνακας Γ΄) ως προς τα οργανικά κενά της ειδικότητας των Βιολόγων ΠΕ04.04.

Ο υπολογισμός των οργανικών κενών πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τον αλγόριθμο της εγκυκλίου 24321/Ε2/02-03-2021 “Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2021 από περιοχή σε περιοχή”, με βάση τις ώρες Α΄ ανάθεσης κάθε ειδικότητας, ανά σχολείο (Πίνακας Α΄ υπολογισμός ωρών ανά μάθημα και υποχρεωτικού ωραρίου των υπηρετούντων εκπαιδευτικών-οργανικά, με προσωρινή τοποθέτηση ή στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ- που το έχουν σε πρώτη ανάθεση και αφαίρεσή τους ώστε να προκύψουν τα ελλείμματα ή τα πλεονάσματα σε ώρες), ανά ομάδα σχολείων (Πίνακας Β΄, αλγεβρικό άθροισμα των ελλειμμάτων και πλεονασμάτων σε ώρες των σχολείων της ομάδας -Πίνακες Α΄- και διαίρεσή τους με το 20 ώστε να προκύψουν τα κενά ή πλεονάσματα σε αριθμό εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα) και ανά περιοχή μετάθεσης (Πίνακας Γ΄, αλγεβρικό άθροισμα των κενών ή πλεονασμάτων σε αριθμό ωρών ανά μάθημα και αριθμό εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα των πινάκων Β΄ ).

Σύμφωνα με την, ίδιου αλγορίθμου, περσινή εγκύκλιο τα οργανικά κενά των Βιολόγων ΠΕ04.04 στην περιοχή υπολογίζονταν σε -23 όπως και δηλώθηκαν επίσημα. Φέτος στην Αιτωλοακαρνανία δηλώνονται μόλις -9! Αυτή η διαφορά δεν δικαιολογείται από την μείωση των ωρών Βιολογίας κατά μία ώρα στην ομάδα προσανατολισμού, αφού ακόμη και τα 26 Λύκεια και Γυμνάσια με Λ.Τ. (στοιχεία από την ιστοσελίδα της ΔΔΕ) να έχουν ομάδα προσανατολισμού υγείας, η μείωση θα είναι 26 ώρες.

Η μείωση των κενών θέσεων βιολογίας κατά 14 (που μεταφράζεται σε σχεδόν 280 ώρες!) υποδεικνύει ότι ο υπολογισμός έγινε κατά παράβαση του αλγόριθμου. Όταν όμως ο προσδιορισμός των κενών δεν γίνεται σύμφωνα με τη νομοθεσία με βάση την Α΄ ανάθεση, αυτό οδηγεί σε στρεβλώσεις στις μεταθέσεις, μεταξύ των ειδικοτήτων και συνεπακόλουθα στους επικείμενους διορισμούς, διαιωνίζοντας προβλήματα του παρελθόντος. Αυτό επιβεβαιώνεται στην φετινή εγκύκλιο η οποία αναφέρει ότι τα κενά-πλεονάσματα:

“…έχει διαπιστωθεί ότι δεν αποτυπώνονται ορθά… είτε στον προσδιορισμό των κενών/πλεονασμάτων από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης είτε στην πρόταση των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης,… κατά παράβαση των ισχυουσών διατάξεων….”

Τέτοιες ενέργειες είναι ιδιαίτερα πιθανό να περιορίσουν τον αριθμό διορισμού των Βιολόγων στην περιοχή και θα καταδικάσει τη Βιολογία να συνεχίσει να διδάσκεται σε συντριπτικό βαθμό σε Β΄ ανάθεση για τα επόμενα χρόνια.

Ζητάμε από την ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας να προσδιορίσει τα κενά – πλεονάσματα σύμφωνα με την εγκύκλιο υπολογισμού τους και τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας καθώς και το τμήμα Β΄ Κινητικότητας Εκπαιδευτικού Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας να προβούν στους απαραίτητους ελέγχους για διόρθωση παρόμοιων λαθών σε όλες τις περιοχές.

 Επίσης ζητάμε την συμπαράσταση των τοπικών ΕΛΜΕ στην υπεράσπιση του δικαιώματος των καθηγητών όλων των ειδικοτήτων να διδάσκουν το μάθημά τους, καθώς και την προστασία της ΟΛΜΕ από άλλα παρόμοια φαινόμενα που κάθε χρόνο γίνονται πανελλαδικά εις βάρος οποιασδήποτε ειδικότητας.

Επιτροπή Παιδείας/ΔΣ Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων»

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button