sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Agrinio Smart Parking: Ξεκινά δοκιμαστικά την Πέμπτη η νέα ελεγχόμενη στάθμευση στην πόλη (φωτο)

Μάθετε τις οδηγίες χρήστης του νέου συστήματος

Αύριο,  Πέμπτη 15 Ιουνίου, ξεκινά η  δοκιμαστική λειτουργία του νέου συστήματος  ελεγχόμενης στάθμευσης του Δήμου Αγρινίου.

Πρόκειται για ένα σύστημα με 600 αισθητήρες, mobile εφαρμογή για τους χρήστες, πινακίδες πληροφόρησης (περιμετρικά της πόλης) καθώς και mobile εξοπλισμό για τη Δημοτική Αστυνομία.


Τα στελέχη της  Δ/νσης  Πληροφορικής του Δήμου Αγρινίου και της Δημοτικής Αστυνομίας εξέτασαν τις τελευταίες λεπτομέρειες για την πιλοτική  εφαρμογή του συστήματος μαζί με τον Δήμαρχο Γιώργο Παπαναστασίου και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Μίμη Σκορδόπουλο.

«Πρόκειται για μια σύγχρονη εφαρμογή που καθοδηγεί τους δημότες σε ελεύθερη θέση στάθμευσης εξασφαλίζοντας
λιγότερο χρόνο εύρεσης θέσης και διευκολύνοντας  τις συνθήκες κυκλοφορίας στην πόλη. Λειτουργήσαμε με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου. Προχωράμε μπροστά σε ένα έξυπνο και σύγχρονο Αγρίνιο», δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου.

Όπως εξήγησαν οι αρμόδιες υπηρεσίες, η δοκιμαστική λειτουργία θα διαρκέσει μέχρι την ολοκλήρωση του βασικότερου κορμού των αναπλάσεων των οδών του κέντρου της πόλης.

Ακριβώς γι αυτό το λόγο συστήνεται στους δημότες να εφαρμόζουν το νέο σύστημα και να συνεργάζονται με τις αρμόδιες υπηρεσίες, για οποιαδήποτε παρατήρηση, υπόδειξη ή πρόβλημα προκύψει.

Αυστηρή προϋπόθεση, για την ομαλή λειτουργία του συστήματος, είναι  η στάθμευση των οχημάτων  εντός της οριοθετημένης περιοχής στάθμευσης – θέσης.

Στην περιοχή που εκτείνεται το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, υπάρχει δωρεάν σύνδεση στο διαδίκτυο (Wi-Fi) έτσι ώστε να μην υπάρχει οποιαδήποτε επιβάρυνση στους πολίτες.

Οι οδοί Παπαθανάση και Τάσου Παπαστράτου (πρώην Δεληγιώργη), πλησίον της πλατείας Παναγοπούλου, έχουν οριστεί ως πεζόδρομοι και,  ως εκ τούτου, δεν συμπεριλαμβάνονται στο νέο σύστημα. Μέχρι την κατασκευή της πεζοδρόμησης, θα είναι αποκλειστικά ζώνη στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους του Δ τομέα

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ (AGRINIO SMART PARKING)

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ  Ή ΓΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ:

Ο χρήστης μπαίνει στην σελίδα https://platform.cityzenapp.gr/cityzen/agrinio και καταθέτει ηλεκτρονικά το αίτημά του. Οι ενστάσεις γίνονται δεκτές, μέχρι τρεις ημέρες μετά την παράβαση. Υπάρχει η δυνατότητα και για υποβολή αίτησης στην αρμόδια υπηρεσία (Δημοτική Αστυνομία)

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ:

Α. Ο χρήστης μπορεί με τον αριθμό της θέσης στάθμευσης να μεταβεί σε ένα σημείο πώλησης καρτών-εισιτηρίων, για να διεκπεραιώσει την στάθμευση.

Β. Επίσης μπορεί μέσω του κινητού του να κατεβάσει την εφαρμογή agriniosmartparking, είτε από το playstore είτε από το applestore.

Μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης έχει τις παρακάτω δυνατότητες:
1. Να βλέπει μόνο τις ελεύθερες θέσεις σε λίστα ή σε χάρτη, ακόμα και χωρίς log in.
2. Να πληρώσει και να δεσμεύσει μία ελεύθερη θέση στάθμευσης, κάνοντας log in.

Βήματα για την αγορά θέσης μέσω app:

  • 1. Από το πλαϊνό μενού της εφαρμογής ο χρήστης επιλέγει θέσεις στάθμευσης
  • 2. Επιλέγει μία θέση στάθμευσης από τον χάρτη που του εμφανίζεται, ή από τη διαθέσιμη λίστα, πατώντας “Λίστα κάτω δεξιά”
  • 3. Επιλέγει πάνω στην επιθυμητή θέση στάθμευσης
  • 4. Επιλέγει το βέλος δεξιά για πλοήγηση στη θέση μέσω google maps, αν το επιθυμεί
  • 5. Επιλέγει “Στάθμευση”
  • 6. Σε αυτό το βήμα θα του ζητηθεί να κάνει σύνδεση στην εφαρμογή
  • 7. Για την επιλεγμένη θέση, μπορεί να επιλέξει τον επιθυμητό χρόνο στάθμευσης από 30 λεπτά έως 2 ώρες
  • 8. Συμπληρώνει τον αριθμό πινακίδας του
  • 9. Το κόστος αυξομειώνεται ανάλογα με τον επιλεγμένο χρόνο στάθμευσης:

1 ώρα – 0,50€ –  2 ώρες – 1€

  • 10. Ο χρήστης επιλέγει να πληρώσει είτε μέσω in-app πορτοφολιού είτε μέσω Πιστωτικής κάρτας
  • 11. Μετά την πληρωμή, ο χρήστης λαμβάνει μήνυμα επιβεβαίωσης με αναγραφόμενες όλες τις λεπτομέρειες και θα τον επιστρέψει στην αρχική σελίδα
  • 12. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την κράτηση θέσης εντός 10 λεπτών από την πληρωμή της κράτησης.

Διαθέσιμες ενέργειες μετά τη σύνδεση:

  • 1. Εφόσον ο χρήστης είναι συνδεδεμένος, επιλέγοντας Θέσεις Στάθμευσης, εμφανίζονται 3 τελίτσες πάνω δεξιά στον χάρτη, που οδηγούν τον χρήστη στις σελίδες : Το πορτοφόλι μου, Ιστορικό Κρατήσεων και Πινακίδες κυκλοφορίας.
  • 2. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει Το πορτοφόλι μου για να φορτώσει το in-app πορτοφόλι επιλέγοντας να αγοράσει ένα από τα διαθέσιμα πακέτα χρέωσης.
  • 3. Από την δεύτερη επιλογή μπορεί να προβάλει το Ιστορικό των κρατήσεών του.
  • 4. Από την τρίτη επιλογή ο χρήστης μπορεί να αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση τις συνήθεις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων που χρησιμοποιεί συχνότερα, ώστε να τις επιλέγει απευθείας κατά την κράτηση θέσης, αλλά και να τις διαγράφει.

Αγορά πακέτων

Ο πολίτης μπορεί να κάνει αγορά πακέτου είτε μέσα από την Εφαρμογή, είτε από περίπτερο.

Διαθέσιμα πακέτα:

  • 5€ (10 ώρες στάθμευσης), • 10€ (20 ώρες στάθμευσης), • 20€ (40 ώρες στάθμευσης),

Για αγορά πακέτου από περίπτερο, ο χρήστης μπορεί να αγοράσει το πακέτο που τον ενδιαφέρει δίνοντας έναν μοναδικό κωδικό PIN που παράγεται από την εφαρμογή, στο περίπτερο και λέγοντας ποια πακέτα θέλει να εξαργυρώσει.

Εντός 10 λεπτών από την αγορά του πακέτου που έγινε από περίπτερο, ο χρήστης μπορεί να την ακυρώσει επιδεικνύοντας στο περίπτερο το τελευταίο χρησιμοποιημένο pin.

Το πορτοφόλι μου

Μπαίνοντας στη σελίδα του in-app πορτοφολιού θα δείτε δύο tabs:
Το ένα είναι η ‘Αγορά πακέτων’ όπου ο χρήστης μπορεί να αγοράσει το πακέτο που τον ενδιαφέρει. Εκεί εμφανίζεται επίσης το υπόλοιπο χρηματικό ποσό που βρίσκεται στο πορτοφόλι του χρήστη, καθώς και οι τρόποι αγοράς πακέτου (πιστωτική/χρεωστική κάρτα και αγορά από περίπτερο δίνοντας έναν μοναδικό κωδικό PIN στο περίπτερο και λέγοντας ποια πακέτα θέλει να εξαργυρώσει).
Επιλέγοντας το κουμπί “Ιστορικό” στην ίδια οθόνη, εμφανίζεται το τελευταίο χρησιμοποιημένο pin. Κατόπιν εμφανίζεται η προσθαφαίρεση χρηματικών ποσών από το πορτοφόλι του με βάση την ημερομηνία συναλλαγής. Με πράσινο χρώμα αντιστοιχίζεται η αγορά πακέτων και προσθήκη χρημάτων στο πορτοφόλι. Ενώ με κόκκινο χρώμα αντιστοιχίζεται η αγορά μιας θέσης με τρόπο πληρωμής το πορτοφόλι.

elegxos stathmefsis (2)

elegxos stathmefsis (3)

elegxos stathmefsis (4)

elegxos stathmefsis (5)

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

6 Σχόλια

  1. Μου έκοψαν κλήση επί της οδού Μακρή κοντά, πολύ κοντά στην Αγία Τριάδα,χωρίς να εμποδίζω.καλα που έπρεπε να το πάω στο Πλατανάκι; Και να πάρω αστικό μετά για το κέντρο; Καλά δεν υπάρχει μυαλό.

  2. Θα πάει και ο μπάρμπα Μήτσος από το χωριό να ανοίξει και να διαβάσει ίντερνετ που υπάρχει κενή θέση. Φεξε μου και γλίστρησε. Κόλπα και μέθοδοι για να εισπράττει χρήματα ο δήμος. Αλήθεια πόσο θα στοιχίσει αυτό το έργο στον δήμο;και ποια η εγγύηση για την αποτελεσματικότητα του; Είναι σαν το πρόγραμμα συν κοινωνία που χρηματοδοτήθηκε στο αστικό ΚΤΕΛ με την συμμετοχή και των δήμων με κάποια εκατομμύρια, ανάρτησαν κάποιες ηλεκτρονικές πινακίδες ως προς την άφιξη των λεωφορείων,λειτούργησε κάποιους μήνες και μετά ξεχάστηκαν και τα δρομολόγια και οι πινακίδες. Αυτοί είστε. Τώρα που ξεχάστηκαν και τα μνημόνια ένα χάος στα οικονομικά όλων των υπηρεσιών και μετά ,σε λίγο,ζήτω τα μνημόνια. Νοικοκυρεμα χρειάζεται κύριοι.

  3. Μπαχαλο τα έκανες δήμαρχε με το κυκλοφοριακό του Αγρινίου. Όλοι σε βρίζουν . Παντού πεζοδρόμια και το έρμο το αυτοκίνητο δεν έχει που να πάει. Αλήθεια γιατί πληρώνω τέλη κυκλοφορίας; Γιατί πρέπει να πληρώνω για στάθμευση εντός του οδοστρώματος; Πώς θα μεταφέρω βαριά ψώνια από τα καταστήματα;πώς θα πάει ο ηλικιωμένος στον γιατρό; Πώς θα φτάσω στο κέντρο αφού έχει αποκλειστεί από παντού; Το σωστό είναι να επιτρέπεται η στάθμευση των οχημάτων μόνα,ζυγά όπως ήταν παλαιά και όχι να ψάχνει ο δήμος τρόπους για να εισπράττει. Δηλ.οταν πληρώνω στάθμευση για μια ώρα δεν εμποδίζω; Όλοι και από παντού να τα παίρνουν. Αισχος.

      1. Διαβάζω και ακούω χρόνια δεν έχει η πόλη πεζοδρόμια πας στην πλατεία και περνάνε τα αυτοκίνητα και τα παιδιά παίζουν και εάν πεταχτεί μια μπάλα και πάνε να την πάρουν θα έχουμε ατύχημα. Πριν πολλά χρόνια έγινε η πεζοδρόμηση της Παπαστράτου που εάν την θυμάστε είχε κάτι πεζοδρόμια ούτε μισό μέτρο. Έγινε ένα έργο τότε. Μετά από 15 χρόνια ξανά έγιναν κάποια έργα. Πριν από αυτά τα έργα εσείς που λέτε δεν έκανε τπτ ο δήμος πείτε μου πόσα έργα έκανε ο σοκος ελάχιστα ποσά ο Παπαναστασίου ελάχιστα. Πριν από αυτούς;;; Τι έργα είχαν γίνει;;; Τότε μηλουσε κάνεις;; Η ήταν τα καλά τα χρόνια; Ήθελες να πας για καφέ επερνες το αυτοκίνητο και ήθελες να παρκάρεις δίπλα στην καφετέρια και το έκανες δεν σε ενδιαφέρε τπτ έκαναν πεζοδρόμια δεν έχω που να παρκάρω. Θέλετε να κάνετε 2-3 δουλειές που η μία είναι 100 μέτρα μακριά η μία από την άλλη και θέλετε να πάτε με το αυτοκίνητο. Οι περισσότεροι παλιά που είχαν σίγουρα 2-3 αυτοκίνητα στην οικογένεια ψιλόβροχο είχε και περνάνε όλοι το αυτοκίνητο. Κατάλαβες τι έγινε ε;;

  4. Και μέχρι να φτάσει εκεί η θέση έχει καταληφθεί παράνομα και τζάμπα από άλλον αφού η δημοτική αστυνομία δεν μπορεί να καλύψει όλους τους δρόμους για έλεγχο κάθε μέρα (λόγω τεράστιας έλλειψης προσωπικού) και ουσιαστικά είναι εξαφανισμενη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button