Γεγονότα

Αγρίνιο: Παράταση στην ανακατασκευή της εθνικής οδού

43

Αίτημα για παράταση  έχουν καταθέσει στο αρμόδιο Υπουργείο oι υπεύθυνοι για το έργο «Άρσης της επικινδυνότητας Εθνικής Οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων» και συγκεκριμένα για το κομμάτι που αφορά το Αγρίνιο, από την Ερμίτσα μέχρι τον κόμβο του Sprider.
Το έργο που κατά το παρελθόν είχε παρουσιάσει διάφορα κωλύματα που κυρίως είχαν να κάνουν με το οικονομικό κομμάτι και τις δυσχέρειες που αντιμετώπιζε η ανάδοχος εταιρία, έχουν κατά πολύ ξεπεραστεί και τα έργα φαίνεται να προχωρούν.
Σύμφωνα πάντα και με παλαιότερα δημοσιεύματα του «Γ», μετά την επανεκκίνηση των έργων, αυτά είχαν λάβει εκ νέου προθεσμία ολοκλήρωσης μέχρι τον Αύγουστο του 2013. Θα έπρεπε δηλαδή το έργο αυτή τη στιγμή να έχει λογικά παραδοθεί.
Η κατασκευή του αγωγού ομβρίων υδάτων όμως, ένα δύσκολο τεχνικά κομμάτι που προστέθηκε πολύ αργότερα, είναι αυτή στην οποία ,κατά κύριο λόγο, οφείλεται η μέχρι και σήμερα μη ολοκλήρωση του έργου με παράλληλο αίτημα του εργολάβου προς το αρμόδιο Υπουργείο για νέα παράταση στην ολοκλήρωση του.
Συγκεκριμένα, το πρόβλημα που παρουσιάστηκε με τον αγωγό των 1.800 μέτρων έχει αρχικά να κάνει με την ίδια τη γεωλογική μορφολογία της περιοχής. Υπήρξαν κατά την κατασκευή του προβλήματα με καταπτώσεις πρανών λόγω της χαλαρότητας του εδάφους. Αναφορικά με την κατασκευή του αγωγού, παρουσιάστηκαν ακόμη και προβλήματα απαλλοτριώσεων ιδιωτικής έκτασης από την οποία πρόκειται να περάσει κομμάτι του, με την ανάδοχο εταιρία να ζητά, με αίτημά της προς το Υπουργείο, να εγκριθεί παράκαμψη σε κομμάτι της κατασκευής του αγωγού.
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το αίτημα προς τον εργολάβο για επιμήκυνση του αγωγού κατά 1000 περίπου ακόμη μέτρα, με σκοπό να συλλέγονται τα νερά της βροχής από μεγαλύτερο κομμάτι της πόλης, οδήγησαν στο αίτημα για εκ νέου παράταση της ολοκλήρωσης του… πολυβασανισμένου έργου.
Αξίζει να σημειωθεί πως για το ίδιο έργο, δεν πρόκειται να κατασκευαστούν τελικά οι κόμβοι που αρχικά είχαν ανακοινωθεί στο ΔΑΚ Αγρινίου και τις σχολές του ΟΑΕΔ, αφού υπάρχει ανυπέρβλητο πρόβλημα με τις ζώνες απαλλοτρίωσης.
Σε κάθε περίπτωση όμως, το θέμα του κόμβου στο στάδιο (ΔΑΚ) θα πρέπει να επανεξεταστεί, εξαιτίας της πολύ μεγάλης επικινδυνότητας του σημερινού κόμβου και των συνεχών τροχαίων ατυχημάτων που σημειώνονται εκεί.

εφημερίδα Γεγονός

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button