PressαρίσματαΡοή Ειδήσεων

Αγρίνιο: Φωνάζουν για το αντιαισθητικό σοβάτισμα του τοίχου στο «Ελληνίς»

Όσοι έβλεπαν τις προηγούμενες μέρες τον εξωτερικό τοίχου του θερινού κινηματογράφου «Ελληνίς» στο Αγρίνιο έμεναν ενθουσιασμένοι από την ιδέα να μείνει αυτός με την πέτρα του, όπως αυτή αποκαλύφθηκε από τις εργασίες.

Τελικά, ο τοίχος σοβατίστηκε και η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που περνάνε από την περιοχή κάνει λόγο για μεγάλο λάθος, κάποιοι και για αισθητικό «έγκλημα». Ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα είναι προφανές τι πιστεύουν οι Αγρινιώτες.


Το θέμα είναι ότι και οι άνθρωποι του «Ελληνίς» με την πέτρα τον ήθελαν τον κινηματογράφο (κάπως έτσι έμεινε ένα μέρος της πέτρας στο εσωτερικό, τουλάχιστον, μέρος του κινηματογράφου). Ποιοι ήθελαν να σοβατιστεί; Οι αρχιτέκτονες και οι «ειδικοί», οι οποίοι είπαν ότι η πέτρα δεν είναι από το Αγρίνιο (!) και δεν συνάδει με την αρχιτεκτονική κι αισθητική που έχει η πόλη ιστορικά.

Συν το ότι από την εποχή που εγκαινιάστηκε το σινεμά «Ελληνίς» η εξωτερική όψη του είναι σοβατισμένη κι όχι με πέτρα!

Τυπικά και… πολεοδομικά οι τεχνικοί μπορεί να είναι εντάξει αλλά το σοβάτισμα και το βάψιμο δείχνει έλλειψη γούστου και ανοιχτού μυαλού… Ό, τι και να είπαν όμως, με την πέτρα ήταν απείρως πιο όμορφο και αυτό το ξέρουν άπαντες.

Συν κάτι ακόμη σημαντικό: τώρα που θα είναι σοβατισμένος ο τοίχος θα παραδοθεί πάλι στον κάθε καραγκιόζη που θα περνά και θα γράφει την βλακεία του πάνω του. Σύντομα ο τοίχος θα είναι ένας καμβάς από βρισίδια και προσωπικά κόμπλεξ με σπρέι.

Βλέπετε, όλοι αυτοί οι τύποι που θα το κάνουν πάλι σαν τα μούτρα τους εξωτερικά το «Ελληνίς», θέλουν να φαίνεται η …εξυπνάδα τους και η πέτρα δεν ευνοούσε τα συνθήματά τους…

η συντακτική αντιαισθητική μονάδα

 

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
ocean new optimize Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

7 Σχόλια

  1. Eμενα μου αρέσει σοβατισμένο. Αν βαφτει με ενα απαλο χρωμα κίτρινο η καφε θα ειναι τελειο ( θα μοιαζει με το κινηματόγραφο απο το σσινεμα ο παραδεισος). Δεν νομιζω οτι η πετρα ταιριάζει τόσο. Εξαλου εχει γινει βαρετο πλεον που ολα τα κτιρια “αναδεικνυουν¨ Πια την γαλαζοπρασινη πετρα της πολης. Σχεδόν μπανάλ. Εξαλου με το σοβατισμα μπορουν ανετα να γραφτουν και συνθηματα κοινωνικής αλληλεγγυης. Ο διμος να τα σβηνει με τα λεφτα σας και οι αλληλεγγυοι να τα ξαναγραφουν και να περνανε τα μυνηματα τους. Εσεις στο καναπε σας. win win

    1. Εξ αρχης, οι τοιχοι ειχαν γινει με πέτρα αντι για τούβλα…αλλά σαν τοιχος και οχι σαν διακοσμηση. Αυτο φαινεται και απο τον τροπο αρμολόγησης. Απο το μέσα μερος του τοίχου, υπηρχαν εξ αρχης οι κισσοι και τα άλλα φυτά που σκεπαζαν την εσωτερικη πλευρα…
      Ο χρωματισμος ηταν επι χρόνια ο ιδιος. Με αυτον τον χρωματισμό κηρύχθηκε σαν ιστορικος τόπος

      Σε αυτοψια με το γκουγκλ στριιτ, φαινεται καθαρά οτι, καποιος ειχε αλλαξει το ετος 2004, το χρωμα σε κιτρινο και σε κατι παρόμοιο καθως και το χρώματα στους εκατέρωθεν της εισόδου κίονες απο βυσσινι σε μπλε …
      Κατα τα λοιπα,
      το ΕΛΛΗΝΙΣ εχει κηρυχθει “ιστορικος τοπος” με το ΦΕΚ Β 1604/2001.
      Επομενως για οποιαδήποτε επέμβαση έπρεπε να εχουν πάρει αδεια και εγκριση απο την Εφορεία Νεωτερων Μνημείων ή όποια αλλη αρμοδια Υπηρεσία.
      Υπάρχει καποιος αντιδήμαρχος Πολιτισμού να δοσει εξηγησεις για το πώς και το γιατί εγινε ???

  2. δλδ ολοι εμεις, τα παιδια της Μπότσαρη, που κατεβασαμε πριν 60 χρονια το μωσαικο του ΕΛΛΗΝΙΣ 2-3 ποντους με τα πατίνια μας,
    θα πρέπει να φταξουμε ξανα τα πατινια μας με ρουλμαν απο τον κυρ Καλύβα … και να ξανακατεβούμε στο πεζοδρομιο διαμαρτυρόμενοι για αυτο το ανοσιούργημα…παρεα με τον “μπαρμπα Κώστα”, τον Γιώργο, τον κυρ Σπύρο, τον “Μπεμπη” και τον Χατζηλευθέρη…
    Τόση κακογουστιά, πού περίσσευε και την συγκέντρωσαν οι διαφοροι “αναρμοδιοι ανευθυνουπευθυνοι” σε εναν και μονον τοιχο…

    1. Δυστυχως φιλε Διμιτρις, ολοι αυτοι που αναφερεις θα γυρνανε στον ταφο τους αναποδα αν βλεπουν οσα γινονται. Μην ξεχνας και τον Χρηστο τον μουγγο που εκοβε κι αυτος εισητηρια.
      Βλεπεις εχουμε αρκετους καλαισθητους χωριατες πλεον που διοικουν το Αγρινιο και σεβονται την ιστορια της πολης μας. Μην ξεχνας οτι αυτοι οι ανθρωποι δεν ηξεραν τι ειναι κινηματογραφος γιατι στα χωρια τους τοτε πηγαιναν αυτοκινητα και εδειχναν απο την καροτσα τα εργα σε καποια πλατεια η χωραφι.
      Περιμενεις λοιπον απο αυτους να ξερουν και να σεβονται κτιρια οπως το Ελληνις;

  3. Κάποιος είχε ανάγκη από λεφτά μάλλον και πήρε ένα όχι απλά αχρείαστο αλλά και με εντελώς αντιαισθητικο αποτέλεσμα έργο..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button