ΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Αγρίνιο-ανάπλαση Μαβίλη: «Καμία “ιεράρχηση” ή σκοπιμότητα στα έργα»

Δηλώσεις του Γ.Γ. του Δήμου- Τι ισχύει με Χ. Τρικούπη, σκέψεις για τον πεζόδρομο Ηλιού

Στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης έχουν βρεθεί το τελευταίο διάστημα οι εργασίες που εκτελούνται για την ανάπλαση της οδού Μαβίλη στο Αγρίνιο, με κατοίκους να εκφράζουν διαμαρτυρίες για την πρόοδό τους καθώς και την «ιεράρχηση» που ακολουθείται στην εκτέλεσή τους.

Η ανάπλαση της οδού είναι ως γνωστόν ριζική και αφορά στην κατασκευή δύο κυκλικών κόμβων στη συμβολή με την οδό Κυριαζή, έως την Πλατεία Μελίνας Μερκούρη και στη συμβολή των οδών Παπαφώτη, Καλλέργη, Δεληγιώργη και Δαγκλή, στην περιοχή του παλιού σταθμού των τρένων.


Κατά μήκος της η οδός, που θα χαρακτηρίζεται ήπιας κυκλοφορίας, επιστρώνεται με κυβόλιθο ενώ δημιουργούνται χώροι αναψυχής και θέσεις στάθμευσης.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών εικόνες όπως η παρακάτω θα εκλείψουν οριστικά από την καθημερινότητα του Αγρινίου.

mavili

Οι εργασίες ξεκίνησαν στις 10 Ιουλίου, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 2,5 μήνες, όπως είχε ανακοινώσει ο Δήμος.

Τη δεδομένη χρονική στιγμή, η πρόοδος των εργασιών είναι ορατή στο τμήμα μπροστά από τα σχολεία που βρίσκονται επί της οδού, με τις εργασίες για την κατασκευή του κυκλικού κόμβου στη συμβολή με την οδό Κυριαζή να έχουν επίσης ξεκινήσει προ ημερών.

mavilis 3

Τα παράπονα των κατοίκων εστιάζονται στο πρώτο τμήμα της οδού Μαβίλη, μπροστά από τον παλαιό σταθμό των τρένων, όπου και υπάρχουν αρκετά καταστήματα.

Στο συγκεκριμένο σημείο, όπως αναφέρει στο agriniopress ο γενικός γραμματέας του Δήμου, Δημήτρης Τζιώλης εκτελούνταν το προηγούμενο διάστημα εργασίες από συνεργεία της ΔΕΗ για την υπογειοποίηση του δικτύου ηλεκτροδότησης και ήδη «τρέχουν» τα έργα αποχέτευσης.

mavili (3)

Ο κ. Τζιώλης από μεριάς του απορρίπτει τις όποιες αιτιάσεις περί «συγκεκριμένης σειράς ή προτεραιοποίησης» που διακινήθηκαν, υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερα σύνθετο που απαιτεί παρεμβάσεις τόσο στην επιφάνεια του δρόμου-εδάφους, όσο και υπογείως.

«Για να μη χρονοτριβούμε τα συνεργεία εκπόνησαν τις εργασίες στο κεντρικό τμήμα του δρόμου όσο τα συνεργεία της ΔΕΗ προχωρούσαν με την υπογειοποίηση του δικτύου», τονίζει, παραδεχόμενος ότι «είναι λογικό τα έργα να επιφέρουν διαμαρτυρίες καθότι υπάρχει ταλαιπωρία, ωστόσο δεν υπήρξε καμία “ιεράρχηση” ή σκοπιμότητα».

Σε ότι αφορά την όποια καθυστέρηση που σημειώθηκε, τόνισε ότι υπήρξε μία εβδομάδα που δεν εκτελούνταν εργασίες την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου, λόγω των εορτών. Καταλήγοντας, ανέφερε ότι ο κυκλικός κόμβος στην συμβολή με Δαγκλή-Παπαφώτη-Καλλέργη-Δεληγιώργη αφέθηκε για το τέλος ώστε να έχει ολοκληρωθεί σημαντικό τμήμα της ανάπλασης της Χαριλάου Τρικούπη.

Τι γίνεται με την Χαριλάου Τρικούπη

Αναφορικά με την οδό Χαριλάου Τρικούπη, ο κ. Τζιώλης υπογράμμισε ότι «ο κόσμος ίσως να μην  μπορεί να αντιληφθεί τη δουλειά που απαιτείται στα αφανή τμήματα ενίοτε», προσθέτοντας ότι τα υπόγεια δίκτυα στην συγκεκριμένη οδό ήταν σε κάκιστη κατάσταση.

Αποκάλυψε μάλιστα ότι οι εργασίες έφεραν στο φως και ρέμα που διέρχεται στο σημείο, η ύπαρξη του οποίου δεν ήταν γνωστή.

Την επόμενη εβδομάδα το δεύτερο τμήμα του έργου θα έχει ασφαλτοστρωθεί ενώ πλέον σειρά έχει πάρει το κομμάτι μεταξύ των συμβολών με τις οδούς Μακρή και Παπαφώτη.

Σκέψεις και προβληματισμός για τον πεζόδρομο της Ηλιού

Ερωτώμενος τέλος σχετικά ο γενικός γραμματέας του Δήμου για τον πεζόδρομο της Ηλία Ηλίου που με την πάροδο του χρόνου είναι αρκετά υποβαθμισμένη και με φθροές, απάντησε ότι υπάρχει προβληματισμός για την κατάσταση της οδού στην Δημοτική Αρχή.

Υπάρχουν ορατά ζητήματα, με πλάκες που έχουν ξεκολλήσει από τις θέσεις τους ή που έχουν σπάσει, με λακκούβες – καθιζήσεις και άλλα μικροπροβλήματα.

Ως εκ τούτου δεν αποκλείεται να δρομολογηθεί και στην συγκεκριμένη περίπτωση να υπάρξει μια  αποκατάσταση.

Κωνσταντίνος Ρίγκος

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

2 Σχόλια

  1. Η Ηρώων Πολυτεχνείου έχει αφεθεί στη μοίρα της. Το ίδιο όλες οι εξαρτώμενες από αυτή οδοί. Είναι είσοδος της πόλης κι όμως παρακμάζει. Πότε θα φτιαχτούν πεζοδρόμια και άσφαλτος σε αυτή τη βασικό οδό της πόλης; Επομένως όχι δεν επείγει η Ηλιού . Και ο σχολιαστής έχει απόλυτο δίκιο για την επικινδυνότητα της Πραίδου και Θυσίας., κάθετες της Ηρώων Πολυτεχνείου. Πολλή κυκλοφορία καμμία προστασία.

  2. Με την ακρως επικινδυνη κατασταση της πραιδου από Ηρωων Πολυτεχνειου έως ρεμπελια θα γίνει ποτέ τίποτα? Είναι ο δρόμος που πολλοί πεζοί μηχανακια καινοχηματα χρησιμοποιούν για να έρθουν από ερυθραια στο κέντρο και το αντίθετο και λόγω στενότητας κλίσης και ανύπαρκτου φωτισμού είναι τρομερά επικίνδυνο να σκοτωθεί κόσμος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button