Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου: Συμμετέχει για 4η χρονιά στη δράση «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ»

Το 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου υλοποιεί για 4η συνεχή χρονιά σχέδιο δράσης στο πλαίσιο της «Μίας Νέας Αρχής στα ΕΠΑΛ», με τίτλο: «1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΕΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

Οι υπο-δράσεις φέτος έχουν χαρακτήρα:


–αισθητικό (με αισθητικές παρεμβάσεις στο σχολικό περιβάλλον εσωτερικά και εξωτερικά),

–αθλητικό (με ενδοσχολικούς αγώνες πετοσφαίρισης),

–μηχανολογικό (με χρήση μηχανής χαρακτικής laser)

–γεωπονικής τεχνολογίας (δημιουργία φυτοσυνθέσεων)

Συμμετέχουν επτά εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων γεωπονίας, μηχανολογίας και φυσικής αγωγής και πολλοί μαθητές της Α και της Β τάξης όλων των τομέων.

Το σχέδιο άρχισε να υλοποιείται αρχές Φεβρουαρίου και θα ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου 2022.

Υποστήριξη και Διαχείριση των Σχεδίων Δράσης του έργου “Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ” μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Τα Σχέδια Δράσης, ως ένας από τους Πυλώνες του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» σκοπό έχουν την ανάπτυξη της προσωπικότητας, της κοινωνικότητας, των δεξιοτήτων, της συνεργασίας μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Είναι μέθοδος ομαδικής διδασκαλίας στην οποία συμμετέχουν αποφασιστικά όλοι. Εξελίσσεται ανάλογα με την εκάστοτε κατάσταση και τα ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων. Η μάθηση πηγάζει από την εμπειρία, την οποία αποκτούν τα μέλη από την ενεργό συμμετοχή τους στις διαδικασίες. Στόχος είναι ο εμπλουτισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, η επαύξηση του κύρους και της ελκυστικότητάς της, η ανακατασκευή προκαταλήψεων και η εξωστρέφεια.

Συγκεκριμένα, τα Σχέδια Δράσης είναι Projects τύπου STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Μathematics), αλλά αφορούν και κοινωνικά θέματα, δράσεις πολιτισμού και ψυχαγωγίας στο πλαίσιο των οποίων δημιουργείται εκπαιδευτικό υλικό με τη μέγιστη εμπλοκή των μαθητών με βάση τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Ένα Σχέδιο Δράσης δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μια επιπλέον δραστηριότητα η οποία επιβαρύνει την εκπαιδευτική διαδικασία και το πρόγραμμα, αλλά ως ένας τρόπος οργάνωσης μιας ομάδας μαθητών, μιας τάξης ή ολόκληρης της σχολικής μονάδας που υλοποιεί μια εξελικτική διαδικασία μάθησης, συνεργασίας, συμμετοχικής ευθύνης και αυτοβελτίωσης.

Τη γενική ευθύνη υλοποίησης έχουν κατά βάση ο Υπεύθυνος Έργου και ο Διευθυντής σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους καθηγητές και την Σχολική Επιτροπή της εκάστοτε σχολικής μονάδας. Η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε κάθε στάδιο του σχεδιασμού, η συλλογική λήψη αποφάσεων, ο διαμοιρασμός αρμοδιοτήτων και η ανάπτυξη σχέσεων ισοτιμίας και συνεργασίας ενισχύουν την αποδοχή, την εγκυρότητα και την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας.

Φορέας διαχείρισης είναι των συγκεκριμένων Σχεδίων Δράσης είναι το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button