Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Τριήμερη εκδρομή στις Κυκλάδες πραγματοποίησε ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Αιτωλοακαρνανίας (φωτο)

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Νομού Αιτ/νίας πραγματοποίησε τριήμερη εκδρομή στην Άνδρο και την Τήνο στις 11 – 12 – 13 Ιουλίου.

Ειδικότερα, η σχετική ενημέρωση που κοινοποίησε για την εκδρομή αναφέρει:

1η ημέρα

Η αναχώρηση έγινε από τα τρένα στις 2:30 το βράδυ με κατεύθυνση το λιμάνι της Ραφήνας, όπου φτάσαμε ξημερώματα και επιβιβαστήκαμε στο πλοίο για την Άνδρο. Λίγο πριν τις 10:00 βρισκόμασταν στο λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο και στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το γραφικό ψαροχώρι Κόρθιο, όπου απολαύσαμε τον καφέ μας, το μπάνιο και το μεσημβρινό φαγητό. Ακολούθως καταλήξαμε στο ξενοδοχείο μας που βρισκόταν στο Μπατσί, ένα κοσμοπολίτικο χωριό με υπέροχη παραλία και πολύ ωραία καταστήματα. Αφού ξεκουραστήκαμε, στις 7 το απόγευμα πήγαμε στη Χώρα, την πρωτεύουσα της Άνδρου, όπου υπάρχουν το Αρχαιολογικό μουσείο, το Ναυτικό μουσείο το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Γουλανδρή και πολλά άλλα αξιόλογα επιβλητικά κτίρια που μπορεί να επισκεφτεί κάποιος. Αφού δειπνήσαμε σε κάποια ταβερνάκια, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.

2η ημέρα

Εκκλησιασμός στο γραφικό εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου, πρωινό και αναχώρηση για το μοναστήρι του Αγίου Νικολάου, όπου βρίσκονται λείψανα πολλών Αγίων, η κάρα του Αγίου Νικολάου εν Βουνένοις και άλλα  εκθέματα. Η μονή αυτή υπάρχει εκεί από τον 16ο αιώνα μ.Χ. και όπως μάθαμε έχουν γίνει πολλά θαύματα. Η Ιερά Μονή της μεγαλομάρτυρος Αγίας Μαρίνης ήταν το επόμενο προσκύνημά μας. Επίσης έχουν γίνει πολλά θαύματα, που μπορεί κάποιος να ενημερωθεί γι’ αυτά στο διαδίκτυο και η Αγία Μαρίνα  τιμάται ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο μοναστήρι.

Μετά τα ιερά προσκυνήματα επιστρέψαμε στο Μπατσί, όπου υπήρχε ελεύθερο πρόγραμμα για φαγητό, μπάνιο και ξεκούραση μέχρι το βράδυ.

3η ημέρα

Πρωινό και αναχώρηση από το λιμάνι του Γαυρίου για την Τήνο. Άφιξη στο λιμάνι της Τήνου και ανηφορίσαμε για προσκύνημα στον Ιερό Ναό της Μεγαλόχαρης. Μετά το προσκύνημα, φαγητό και απόπλους για το λιμάνι της Ραφήνας.

Επιβίβαση στο λεωφορείο και αναχώρηση για την πόλη μας (με ενδιάμεση στάση για καφέ). Άφιξη στο Αγρίνιο περίπου στις 23:00. Το Δ.Σ. του Συλλόγου ευχαριστεί τους συμμετέχοντες στην εκδρομή και τους περιμένουμε και σε άλλες εκδηλώσεις μας. Επίσης ευχαριστίες στον οδηγό του λεωφορείου κύριο Δημήτριο Κατσιμάρδο για την άψογη συμπεριφορά του και την όμορφη συνεργασία που είχαμε.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *