sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Τραγωδία στο Dragster του Αγρινίου: Πληθαίνουν τα ερωτηματικά για τα αίτια του δυστυχήματος

Πλήθος είναι τα σχόλια των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σχετικά με τα αίτια της τραγωδίας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Αγρινίου, με τον θάνατο 33χρονου οδηγού το απόγευμα της Παρασκευής, κατά τη διάρκεια του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drag Racing που διοργάνωσε ο ΑΣΗ υπό την αιγίδα της Αθλητικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας Ελλάδος και της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος.

Οι τριήμεροι αυτοί αγώνες συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον πολλών οδηγών αγωνιστικών αυτοκινήτων και δίκυκλων που σκοπό είχαν να δοκιμάσουν τις επιδόσεις των οχημάτων τους και να σπάσουν ρεκόρ, είτε προσωπικά, είτε πανελλήνια και πανευρωπαϊκά.


Αυτού του είδους οι αναμετρήσεις, έχουν φανατικό κοινό και δεν είναι τυχαίο πως την Παρασκευή στο Αγρίνιο, συγκεντρώθηκαν δεκάδες επισκέπτες, από διάφορες περιοχές της χώρας, είτε για συμμετοχή, είτε για παρακολούθηση του event.

Το τραγικό δυστύχημα που προκάλεσε τον θάνατο του ιδιαίτερα αγαπητού στο χώρο Γεράσιμου Φιλιππάτου, “πάγωσε” τους φίλους του αθλήματος και έχουν “ανάψει” για τα καλά οι συζητήσεις σχετικά με το επίπεδο ασφαλείας των αγώνων, την κατάσταση του οδοστρώματος ή για το εάν θα έπρεπε ή όχι να υπάρχουν προστατευτικές μπάρες, ώστε το θηριώδες αγωνιστικό Nissan να μην τουμπάρει κλπ.

Από την άλλη πλευρά, ερωτηματικά υπάρχουν σχετικά με την κατάσταση του οχήματος, τον τεχνικό έλεγχο που πέρασε. Λέγεται ακόμη πως ο κανονισμός προβλέπει προστατευτικά αλλά μόνο στα 200 πρώτα μέτρα. Και πώς και να υπήρχαν, με την πορεία και τις τούμπες που πήρε το αυτοκίνητο, θα τα είχε υπερπηδήσει. Ακόμη για το θέμα των προστατευτικών υποστηρίζεται πως τη στιγμή που υπάρχουν χωράφια δίπλα, στο ίδιο ύψος με την πίστα, είναι προτιμότερο βάσει κανονισμού, να μην μπαίνουν μπάρες, ώστε να πιθανές εκτροπές τα οχήματα να κατευθύνονται σε αυτές τις εκτάσεις παρά να προσκρούουν σε σταθερά αντικείμενα.

Κάποιοι ακόμη χαρακτηρίζουν “αδιανόητο” το γεγονός ότι ο ο οδηγός εκτοξεύτηκε εκτός αυτοκινήτου μαζί με το κάθισμα του.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η πίστα ελέγχθηκε πριν τον αγώνα από την αστυνομία αλλά και μετά το δυστύχημα και δεν διαπιστώθηκαν προβλήματα. Κρίθηκε απόλυτα ασφαλής.

Σε κάθε περίπτωση, οι απόψεις είναι πολλές και διίστανται, αφού άλλοι υποστηρίζουν πως τα επίπεδα ασφαλείας της διοργάνωσης δεν ήταν τα ενδεικνυόμενα, ενώ άλλοι, πως υπεύθυνη για το συμβάν και την τραγική του κατάληξη, ήταν κατά κύριο λόγο η ίδια η κατάσταση του οχήματος.

Ειδικοί καλούνται να απαντήσουν σε όλα αυτά τα ερωτήματα και να εξερευνήσουν εξαντλητικά και αξιόπιστα όλες τις πτυχές του τραγικού περιστατικού, που είναι και το μοναδικό σε μια σειρά από αντίστοιχες εκδηλώσεις που έχουν γίνει στο στρατιωτικό αεροδρόμιο.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

2 Σχόλια

  1. Το πρωτο πραγμα που πρεπει να δουνε ειναι γιατι ξεκολλησε και εφυγε το καθισμα που αυτο ηταν η αιτια που σκοτωθηκε. Και 100 τουμπες να εφερνε επρεπε να ειχε παραμεινει μεσα στο αυτοκινητο. Τωρα γενικα σε ολοι την Ελλαδα δεν υπαρχει ασφαλες πιστα μονο στις Σερρες λενε αλλα και αυτη την αφησανε στην μοιρα του… κριμα το παιδι αλλα πιο κριμα αυτοι που μενουν πισω…

  2. ι προστατευτικά αλλά μόνο στα 200 πρώτα μέτρα. Και πώς και να υπήρχαν, με την πορεία και τις τούμπες που πήρε το αυτοκίνητο, θα τα είχε υπερπηδήσει. TI ΛΕΤΕ ΡΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ?????ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ 200 ΜΕΤΡΑ? ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟΥΜΠΕΣ? ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ.

    Πληροφορίες αναφέρουν πως η πίστα ελέγχθηκε πριν τον αγώνα από την αστυνομία αλλά και μετά το δυστύχημα και δεν διαπιστώθηκαν προβλήματα. Κρίθηκε απόλυτα ασφαλής. ΔΕΝ ΔΙΑΠΗΣΤΩΘΗΚΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ? ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ZOUGLA.GR ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΣΤΟ ΟΔΩΣΤΡΩΜΑ. ΧΑΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΛΑΔΙ? ΡΕ ΟΥΣΤ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ

Γράψτε απάντηση στο Νικος Ζ. Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button