Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Το πρόγραμμα των κατηχητικών και πνευματικών ευκαιριών του Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου Αγρινίου

Μετά τον Αγιασμό που τελέστηκε την Κυριακή 16 Οκτωβρίου, ξεκινούν τα κατηχητικά, αλλά και όλες οι πνευματικές ευκαιρίες του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου Αγρινίου.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου:


«Μέσα σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από την σύγχυση και εκφράζεται με την βία, η Εκκλησία καλεί τα παιδιά της να προσεγγίσουν το μήνυμα του Χριστού, να γνωρίσουν την Ελληνορθόδοξη παράδοσή τους και να οραματιστούν έναν καλύτερο κόσμο γι’ αυτούς και τα παιδιά τους. Αποδεικνύεται καθημερινά ότι ένας κόσμος χωρίς Χριστό είναι αυτοκαταστροφικός».

Το πρόγραμμα των πνευματικών ευκαιριών:

1. Κατηχητικό δημοτικού για αγόρια και κορίτσια (από δευτέρα έως έκτη δημοτικού) Με τον π. Κωνσταντίνο κάθε Σάββατο 10.15 έως 11.15
2. Κατηχητικό για παιδιά πρώτης δημοτικού, νηπιαγωγείου και προνήπια με την κ. Ελένη Τσάμη κάθε Σάββατο 10.15 έως 11.15
3. Κατηχητικό-νεανική συντροφιά με τον π. Κωνσταντίνο για παιδιά γυμνασίου και λυκείου κάθε Κυριακή 10.30 αμέσως μετά την Θεία Λειτουργία.
4. Παραδοσιακοί ελληνικοί χοροί με την κ. Κασσιανή Μπαλωμένου κάθε Σάββατο 11.15.
5. Δωρεάν μαθήματα βυζαντινής μουσικής, κιθάρας και μπουζουκιού στο πνευματικό κέντρο Ευαγγελιστρίας με τον κ. Πέτρο Καραγιάννη και τον κ. Παναγιώτη Ζαχαράκη κάθε Παρασκευή απόγευμα. Εγγραφές την προσεχή Παρασκευή 21/10 ώρα 5.00-7.00 στην Ευαγγελίστρια.
6. Μετά την πανήγυρη του Αγίου Δημητρίου θα ξεκινήσουν οι συναντήσεις την παιδικής χορωδίας και της θεατρικής ομάδας που θα γίνονται Σάββατο απόγευμα.
7. Από την Δευτέρα 31 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα θα τελείται Ιερά Παράκληση του Αγίου Νεκταρίου στο παρεκκλήσιό του ώρα 6.00.
8. Από την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου και κάθε Τετάρτη στο πνευματικό κέντρο Ευαγγελιστρίας θα γίνονται τα χριστιανικά μαθήματα με τον π. Κωνσταντίνο για τους μεγαλύτερους από την σχολική ηλικία.
9. Θα συνεχιστούν όλες οι Εθελοντικές δράσεις καθώς και η εκπαίδευση των Εθελοντών Διασωστών Αγρινίου.

«Το σύνθημα της χρονιάς θα είναι «Αληθώς Θεού Υιός ην ούτος». Όλες οι πνευματικές ευκαιρίες θα εναρμονίζονται με το μυστήριο της παρουσίας του Χριστού στη ζωή μας» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
ocean new optimize Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

10 Σχόλια

  1. Μάλιστα… Σύνθημα μας “Αληθώς Θεού ην”. Ήταν υιός του Θεού.. Δηλαδή δε συνεχίζει να είναι ήταν υιός του Θεού…

    1. κ. Κώστα, επιτρέψτε μου μια φιλική συμβουλή. Για οποιαδήποτε απορία ή αμφιβολία που αφορά πνευματικά θέματα καλύτερα να ρωτήσετε τον π. Κωνσταντίνο ή έναν Ιερέα που γνωρίζετε, που θα σας εξηγήσουν τα πάντα καλύτερα από τον οποιονδήποτε.
      Όσον αφορά την ερώτησή σας μια σκέψη θα κάνω. Η φράση αναφέρεται στο Ματθ. Κζ 54, και αποτελεί ομολογία της θεότητας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού από τον Άγιο Λογγίνο τον Εκατόνταρχο. Ο Θεός Λόγος είναι αίδιος (και ο Πατήρ και το Άγιο Πνεύμα) που σημαίνει ότι δεν έχει αρχή και δεν έχει τέλος. Η ενανθρώπηση του Θεού Λόγου δηλαδή η γέννησις του Χριστού από την Κυρία Θεοτόκο έχει αρχή και όπως γνωρίζουμε ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός εκουσίως πέθανε στον Σταυρό. Άρα ο Άγιος Λογγίνος ομολογεί με τη χάρι του Αγίου Πνεύματος την Θεότητα του Ιησού Χριστού (αληθώς Θεού Υιός ) το ήν αναφέρεται στην ανθρώπινη φύση του Ιησού Χριστού.

        1. λυσε τα ψυχολογικα σου εσυ γραφεις με τοσα ψευδωνυμα ξερεις πως λεγονται αυτοι που το κανουν αυτο.Τι νομιζεις ερμε δεν φαινεσαι?Επισκεψη σε ψυχιατρο επειγοντως….Νιτσα.Σουργελα

          1. κακομοίρη, εσύ γράφεις με το ονοματεπώνυμο σου; έγινες και ψυχίατρος; που αντί να εκφέρεις σωστή και τεκμηριωμένη άποψη γράφεις με αφορισμούς και ύβρεις νηπιαγωγίου; για το νίτσα σουργελα σου απαντώ: από πίσω μιλάς, από πίσω γελάς, από πίσω … τα κάνεις όλα

      1. Ευχαριστώ Ειρήνη για τη συμβουλή αλλά η απορία, αμφιβολία δεν αφορά πνευματικά θέματα με τη ματιά που τα κατανοείς εσύ για να συμβουλευτω, αλλά για θεολογία, που σπανίζει στους ιερείς της περιοχής μας. Κατ αρχάς ενανθρωπιση δεν είναι η γέννηση από τη Θεοτόκο, η ενανθρωπιση ξεκινά με τον Ευαγγελισμό αφού με τη σύλληψη ήδη ο Υιός σαρκωθηκε. Η άποψη που λες για το ην, ότι δηλαδή εκφράζει την ανθρώπινη φύση του Σαρκωθεντος Υιού δεν υπάρχει σε κανέναν θεωμενο ερμηνευτή, δεν ξέρω αν το βρήκες σε κάποιο δυτικό νεώτερο καθηγητή ή το υπέθεσες. Η μαρτυρία του Λογγίνου προ της Αναστάσεως προφανώς αντανακλά στις προσλαμβανουσες του, θεώρησε το Χριστό κάποιον ημιθεο(ελληνική επίδραση) ή δίκαιο άνθρωπο (εβραϊκή) που έπασχε. Μάλιστα διαφέρει στους Ευαγγελιστές και δεν είναι αποκλειστικά του Λογγίνου αλλά και πολλών άλλων κατά τα συνοπτικά κείμενα. Μετά την Ανάσταση ναι μαρτυρησε τη Θεότητα του Χριστού με πληρότητα. Για να το καταλάβεις καλύτερα σύγκρινέ την με τη μαρτυρία του ληστή που όντως είναι φωτισμένη Άγιοπνευματικά “εν τη Βασιλεία σου”, όχι μόνο τη Θεότητα και την Ανθρωπότητα κατανοησε αλλά και την εσχατολογική διάσταση του έργου του Χριστού και ζήτησε να γίνει μέτοχος της Βασιλείας του. Η επιλογή της ατελούς ομολογίας για μια πνευματική περίοδο με ξένισε και αυτό μοιράστηκα.

        1. Κώστα, με έκπληξη και αμηχανία διάβασα το σχόλιό σου, ότι σπανίζουν οι Ιερείς της περιοχής μας που γνωρίζουν Θεολογία. Εδώ ένα απλός πιστός που εκκλησιάζεται συχνά, (πόσω μάλλον οι Ιερείς), γνωρίζει Θεολογία. Και αυτό γιατί, όπως γνωρίζεις, οι θείες λειτουργίες του Ιερού Χρυσοστόμου, του Μ. Βασιλείου, οι καθημερινές ακολουθίες του όρθρου, του εσπερινού, του αποδείπνου κλπ, τα τροπάρια, οι ύμνοι δεν είναι λογάκια και τραγουδάκια, είναι Θεολογία. Τώρα αν έχεις την προσδοκία ένας Ιερέας να έχει τις θεολογικές γνώσεις του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Ναυπακτίας και Αγίου Βλασίου κ. Ιεροθέου που είναι μοναδικός στην Ελλάδα και διεθνώς, τότε έχεις δίκιο δεν τις έχουν.
          Σχετικά με την ομολογία του Αγίου Λογγίνου «αληθώς Θεού Υιός ήν ούτος», αναφέρεις ότι αποτελεί ατελής ομολογία. Δεν γνωρίζω, οι όροι ατελής ομολογία ή ομολογία με πληρότητα είναι θεολογικοί όροι; Και ο Εκατόνταρχος που εκτελούσε εντολές του Ποντίου Πιλάτου και ο Ληστής βλέποντας την στάση του Ιησού πάνω στον Σταυρό, (τις επτά φράσεις που είπε), τα μοναδικά φυσικά φαινόμενα που διαδραματίζονταν εκείνη την ώρα, (σκοτάδι, σεισμός), κατά την άποψή μου ομολογούν την θεανδρικότητα του Ιησού Χριστου. Όπως έχω ακούσει σε κήρυγμα, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ότι και ο Ληστής, είχε ακούσει, ίσως από το οικογενειακό του περιβάλλον, τον περίγυρό του για το πρόσωπο του Ιησού. Τέλος πάντων, κρατώ την ανάλυσή σου, γιατί αυτή τη στιγμή δεν έχω τη δυνατότητα να ενημερωθώ, εκτιμώ όμως και πάλι την ενόχλησή σου υπερβολική. Το σύνθημα «αληθώς Θεού Υιός ήν ούτος» ενός πνευματικού κύκλου και όχι θεολογικού σεμιναρίου, αποτελεί για τους συμμετέχοντες το έναυσμα, το κίνητρο για ανάπτυξη και κυρίως επανάληψη των γεγονότων των Παθών, της Σταύρωσης, της Ανάστασης, που κατά τον Άγιο Κύριλλο Ιεροσολύμων είναι τα ποιητικά της Σωτηρίας μας.

Γράψτε απάντηση στο αγγελος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button