ΆποψηΡοή Ειδήσεων

«Το 20ο συνέδριο της ΟΛΜΕ σταθμός στην ιστορία της Εκπαίδευσης»

Γράφει ο Κωνσταντίνος Κατσαρός*

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 20ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ που διεξήχθη στην Αθήνα από 1-4/7/2022.

Το συνέδριο θα μείνει στην ιστορία ως ένα από τα πιο σημαντικά στην ιστορία του κλάδου, αφού υπερψηφίστηκαν μια σειρά από θέσεις για εργασιακά θέματα, οικονομικές διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών που είναι οι πλέον χαμηλόμισθοι δημόσιοι υπάλληλοι αν και είναι οι πλέον προσοντούχοι, την αναγκαιότητα επιμόρφωσης, την πραγματική στήριξη των αναπληρωτών, διορισμούς ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία, την υποστήριξη μαθητών που συμμετέχουν σε διαγωνισμούς αλλά και μια σειρά από άλλα χρόνια αιτήματα του κλάδου.


Ανάμεσα στις προτάσεις που είναι πλέον επίσημες θέσεις του κλάδου, ξεχωρίζει η επικαιροποίηση απόφασης που είχε ληφθεί και σε προηγούμενα συνέδρια για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.

Η απόφαση αυτή είναι σημαντική για δύο κυρίως λόγους.

Ο πρώτος λόγος έχει να κάνει με το ξεκαθάρισμα της στάσης των εκπαιδευτικών για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Οι εκπαιδευτικοί είναι πλέον όχι μόνο θετικοί στην αποτίμηση αλλά έχουν και συγκεκριμένη πρόταση την οποία καταθέτουν σε διάλογο με το Υπουργείο Παιδείας.
Ο δεύτερος είναι ότι δηλώνεται ξεκάθαρα στην κοινωνία ότι η εικόνα που είχε μέχρι χθες ότι ο κλάδος των εκπαιδευτικών δεν επιθυμεί την αξιολόγηση του έργου του, είναι πλασματική.

Το 20ο συνέδριο της ΟΛΜΕ ανήκει στην ιστορία.

Η άποψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών είναι πλέον δεδομένη για τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο. Οι απόψεις της μειοψηφίας όσο ισχυρά κι αν ακούγονταν μέχρι σήμερα, όσο σεβαστές κι αν είναι, δεν μπορούν να θεωρούνται θέσεις του κλάδου.

Απομένει να δούμε πόσο έτοιμο είναι όμως και το Υπουργείο να συζητήσει με τον κλάδο όλα αυτά τα ζητήματα και κυρίως τις απαραίτητες αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο ισχύον σύστημα αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου που έχει μονομερώς επιβάλλει, χωρίς διάλογο και με πολλή αχρείαστη γραφειοκρατική διαδικασία που στερεί ουσιαστικά από τον εκπαιδευτικό τη δυνατότητα να ασχοληθεί απερίσπαστος με τα πραγματικά του εκπαιδευτικά καθήκοντα.

*Πρόεδρος Α ΕΛΜΕ

Αιτωλοακαρνανίας

Πρόεδρος στο 20ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button