Γεγονότα

Τι υποστηρίζει ο διοικητής του νοσκομείου για τις καθυστερήσεις στο Οφθαλμολογικό

koi-nosokomeio-agriniou

Μέσα από το facebook, όπως άλλωστε συνήθως κάνει , ο διοικητής των νοσοκομείων της Αιτωλ/νίας Δημήτρης Μιχάλης, απαντά στις επισημάνσεις που έγιναν κατά το πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου από την “Λαϊκή Συσπείρωση” (Τίμος Παπανικολάου) , σχετικά με τις σοβαρές καθυστερήσεις στα ραντεβού με οφλαλμίατρο. Ο κ. Μιχάλης ζητά μεν συγγνώμη, αλλά παραθέτει και τις ενέργειες που έγιναν ώστε να εξομαλυνθεί, κάπως, η κατάσταση:

Γιατί ραντεβού στον Οφθαλμίατρο τον Ιούλιο κ. Παπανικολάου? (αντί δελτίου τύπου, που λόγω τριημέρου δεν είναι εφικτό να εκδοθεί)


Οι προσελεύσεις γιατρών στο Νοσοκομείο Αγρινίου που αναγγέλθηκαν με δελτίο τύπου προ ημερών (25/4/2017) με τίποτε δεν μπορούμε να ισχυριστούμε πως έλυσαν όλα τα προβλήματα των υγειονομικών αναγκών στο νομό.

Τροχοδρομούν όμως και επιταχύνουν την επαναφορά στην κανονικότητα των δομών υγείας.
Σαφώς υπάρχει ακόμη μεγάλη διαδρομή για ένα άρτια ανταποκρινόμενο στις ανάγκες σύστημα. Ας μην ξεχνάμε από ποιο τέλμα, στο οποίο αυτό οδηγήθηκε τα προηγούμενα χρόνια, εκκινήσαμε.

Ειδικά με τα ραντεβού στο Οφθαλμολογικό, θέμα στο οποίο αναφέρθηκε ο κ.Παπανικολάου σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου, όντως τα τακτικά ραντεβού στο οφθαλμολογικό απαιτούν διάστημα που είναι περι το δίμηνο.
Αυτό δεν είναι ευχάριστο ούτε για τους πολίτες, ούτε για εμάς.
Και ευθαρσώς το σύστημα –και εγώ προσωπικά, ως εκπροσωπών αυτό το σύστημα στο τοπικό επίπεδο- οφείλουμε μία έντιμη συγνώμη στους πολίτες που δικαιούνται αξιοπρεπή φροντίδα υγείας.

Όμως, όπως όλα, πρέπει και αυτό να κριθεί μέσα στο περιβάλλον που υφίσταται, και ιδιαίτερα:

1. Μέχρι πρότινος στο νοσοκομείο, υπήρχε -πλην του Δ/ντή- σε ενεργή δράση μόνον ένας οφθαλμίατρος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην καλύπτεται σχεδόν καμία ανάγκη από το δημόσιο σύστημα και να μην μπορείς να έχεις ραντεβού, όχι στο δίμηνο, αλλά ποτέ.
Αλλά και τα χειρουργεία -αν και μπορούσαν θεωρητικά να λειτουργούν- είχαν πάψει προ πολλού να εκτελούνται, για απαράδεκτους λόγους.
Με τις ενέργειες που έγιναν από την ανάληψη της νέας διοίκησης –πλην του Δ/ντη- σήμερα εξυπηρετούν τους πολίτες τρείς οφθαλμίατροι με καθημερινά τακτικά ιατρεία.
Παράλληλα έχουν από μηνών ξεκινήσει και λειτουργούν συστηματικά και τα οφθαλμολογικά χειρουργεία.

2. Οι ανάγκες που έπρεπε να καλύπτει το οφθαλμολογικό ενός νοσοκομείου, είναι αυτές της δευτεροβάθμιας φροντίδας.
Λόγω ανυπαρξίας ανεπτυγμένης πρωτοβάθμιας όμως, είναι αναγκασμένοι οι πολίτες να συρρέουν στο νοσοκομείο για υπηρεσίες που έπρεπε να παρέχονται εκτός.
Αυτό, εξ’ αντικειμένου, προκαλεί αναπόφευκτα ανάγκες δύσκολα διαχειρίσιμες από δομές νοσοκομειακές, των οποίων ο προορισμός είναι διαφορετικός

Σαφώς και δεν είμαστε ικανοποιημένοι για το σημείο που βρισκόμαστε και συνεχίζουμε τις ενέργειες για να πάμε ακόμη πιο μπροστά.
Όμως, όταν υπάρχουν δυσλειτουργίες, η σύγκριση με το πριν και το παρόν είναι επιβεβλημένη για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι

Και επειδή σαφώς εξακολουθούν να υπάρχουν ελλείψεις στον τομέα της υγείας, πέραν των δράσεων για την ανάταξη των δυσλειτουργιών στα νοσοκομεία, κεντρική πολιτική επιλογή είναι και η αναδιάρθρωση και επαναφορά της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, που πέραν άλλων, θα δώσει σημαντική ανακούφιση και άλλη πνοή στα νοσοκομεία για να εστιάσουν στο δευτεροβάθμιο και τριτοβάθμιο έργο τους.”

Στην ίδια ανάρτηση πάντως, ο διοικητής των νοσοκομείων της Αιτωλ/νίας, αναπτύσσει και έναν διάλογο με γιατρό της Οφθαλμολογικής, που δεν παραλείπει να κάνει και τα παράπονά του, εξηγώντας και αυτός τους λόγους των καθυστερήσεων στα ραντεβού:

Χορηγούμενη

pap xmas 1000x563px Τοπική Διαφήμιση
koukounas ezgif.com resize Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button