Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Tι να φας στο brunch και τι να αποφύγεις

Το brunch έχει μπει για τα καλά στις ζωές μας και το έχουμε εντάξει στο πρόγραμμά με τις εβδομαδιαίες συνήθειες μας. Ποια πιάτα όμως που περιλαμβάνει είναι καλά για την διατροφή μας και ποια πρέπει να αποφεύγουμε;

Να φας

  • Ομελέτα

Βασική συνταγή που θα την βρεις σε όλα τα μενού με brunch. Είναι αγαπημένη επιλογή, πλούσια σε πρωτεΐνη και αποτελεί έναν εύκολο τρόπο να μπορέσεις να εντάξεις και τα λαχανικά μέσα. Σπανάκι, μανιτάρια, ντομάτες, πιπεριά είναι συστατικά που ταιριάζουν άψογα και προσθέτουν τις βιταμίνες που χρειάζεσαι στο γεύμα σου. Επειδή θα χρησιμοποιηθούν παραπάνω ένα αβγά, πράγμα που σημαίνει περισσότερη χοληστερόλη. Καλό είναι να αποφύγεις να προσθέσεις επιπλέον τρόφιμα υψηλά σε χοληστερόλη όπως αλλαντικά και επιπλέον τυριά.

  • Nιφάδες Βρώμης

Πλούσια σε φυτικές ίνες, η βρώμη, συμβάλλει στην μείωση της χοληστερόλης και προτείνεται να συνδυαστεί με ξηρούς καρπούς, φρούτα και γιαούρτι αντί για ζάχαρη.

  • Κουλούρι με σολωμό

Το κουλούρι θα το συναντήσεις μπροστά σου με αρκετούς συνδυασμούς. Η πιο υγιεινή επιλογή είναι το κουλούρι να είναι ολικής άλεσης και να περιέχει σολωμό, ο οποίος είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα.

  • Σαλάτα

Σε γενικές γραμμές η σαλάτα είναι ένα πιάτο που χρειάζεται να υπάρχει στο τραπέζι. Ωστόσο ο συνδυασμός της με κάποιες λιπαρές τροφές μπορεί να την καταστήσει εύκολα τελικά την λάθος επιλογή. Όταν δηλαδή περιέχονται μέσα συστατικά όπως αβγό, μπέικον ή άλλα αλλαντικά, τυριά και κάποιο είδος σάλτσας τότε η σαλάτα παύει να αποτελεί υγιεινή επιλογή.

Να αποφύγεις

  • French Toast

Είναι πολύ νόστιμο, κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει. Ωστόσο έχει πολλές θερμίδες και όταν συνδυαστεί με ζάχαρη, σαντιγί η κάποιο σιρόπι είναι σχεδόν απαγορευτικό αν κάνεις διατροφή ή δίαιτα διότι προστίθενται ακόμη περισσότερες θερμίδες. Το αβγό περιέχει μεν πρωτεΐνη που χρειαζόμαστε τα υπόλοιπα δε είναι ανθυγιεινοί υδατάνθρακες ενώ υπάρχει επιπλέον λίπος στο λάδι ή το βούτυρο που τηγανίζεται. Σε μια σπιτική εκτέλεση σίγουρα θα μπορέσεις να αποφύγεις τις περιττές θερμίδες, χρησιμοποιώντας ψωμί ολικής άλεσης και λιγότερη ποσότητα λαδιού.

  • Eggs benedict

Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα αγαπημένα πιάτα που θα προτιμήσεις να φας στο brunch. Τα αβγά που περιέχει σου χαρίσουν πολύτιμη πρωτεΐνη και το ψωμί που χρησιμοποιείται δεν είναι τόσο ανθυγιεινά. Από την στιγμή που προστίθεται όμως η σάλτσα, η οποία έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά αυξάνονται και οι θερμίδες. Αν το ετοιμάζεις στο σπίτι μπορείς να μετριάσεις τις θερμίδες με μια σάλτσα light και τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

  • Burger & Πατάτες

Ένα μπιφτέκι δεν είναι ανθυγιεινή επιλογή από μόνο του. Ο συνδυασμός του όμως με ψωμί, αβγό, τυριά και μπέικον το κάνει. Όπως επίσης οι τηγανιτές πατάτες που σε αντίθεση με το να τις ετοιμάσουμε σπίτι, έχοντας τον έλεγχο της ποσότητας και της ποιότητας κάπου έξω δεν είναι ασφαλής επιλογή.

  • Pancaces και Βάφλες

Είναι από τις πλούσιες θερμιδικά τροφές καθώς συνήθως περιέχεται βούτυρο και ζάχαρη. Συνδυάζοντάς το με φρούτα αντί για σοκολάτα αποτελεί μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση. Καλό θα είναι να περιοριστούν επίσης τα επιπλέον σιρόπια.

Οι παραπάνω αποτελούν γενικές συμβουλές που αφορούν τις τροφές. Όταν υπάρχει οποιαδήποτε δυσκολία, διαταραχή ή πάθηση είναι απαραίτητη η εξατομικευμένη ενέργεια σύμφωνα με τις ανάγκες και σε συνεννόηση πάντα με τον αρμόδιο γιατρό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button