Το σημερινό κουίζ έχει να κάνει με το αν αυτή η χώρα σώζεται. Ο καθηγητής Χιώνης, Οικονομολόγος στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο -παρακαλώ -και στην ομάδα που τσεκάρει τα οικονομικά της χώρας μέσα από ειδικό γραφείο στη Βουλή, παρουσίασε το γράφημα που βλέπετε μαζί με ένα «τουίυ» του όπου εξηγεί πως η άτιμη Ευρώπη πουλάει ομολόγα της γειτονικής χώρας και ουσιαστικά ανεβάζει τα spread της Ιταλίας για να την πνίξει! Ακολουθεί ομοβροντία αυτές τις μέρες από Λαπαβίτσα, Γιάνη, Καζάκη(ίσως, γιατί αυτός κάπου έχει χαθεί και έχει αφήσει άλλους στο πόδι του..) που συμφωνούν: πραξικόπημα στη Ιταλία σαν και το δικό μας!
Φυσικά έχει και παρακάτω: το κείμενο στη φωτογραφία είναι του Πανίκα Ψωμιάδη και εξηγεί ότι μας έκανα να μην παράγουμε τίποτε. Ο Νεοδημοκράτης(ακόμα) πολιτικός κεντάει και πάλι! Τουλάχιστον παραδέχεται ότι δεν παράγουμε τίποτε, κάτι είναι κι αυτό μέσα στο γενικό ψέκασμα.
Αλλά ας μην ξεφύγουμε, δεν είναι καν αυτό το θέμα μας. Είναι η Δημοκρατία, το «πραξικόπημα». .. Αλλά το «Κίνημα των 5 Αστέρων» δεν βρήκε πρώτο κόμμα! Η Λέγκα του Βορρά δεν βγήκε πρώτο κόμμα! Αντίθετα ήταν στον κεντροδεξιό συνασπισμό απέναντι στους λαϊκιστές των 5 Αστέρων! Και το καλύτερο; Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που έχει ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ως ανώτατος πολιτειακός θεσμός να κρίνει ποιος είναι σούργελο(π.χ. με πουκάμισα έξω ή πρώην ΚΚΕ που την είδε υπερπατριώτης) και να ΜΗΝ τον κάνει υπουργό, σημειώστε ότι έχει «ξανακόψει» υπουργό! Λένε οι αντι-Ε.Ε.: «Πετάει στα σκουπίδια την ψήφο του λαού» ο Ματταρέλα! Πώς; Ασκώντας την συνταγματική του αρμοδιότητα να αρνηθεί ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ υποψήφιο ΥΠΟΙΚ που πρότεινε ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ Πρωθυπουργός! Αν αυτοί οι δύο μη εκλεγμένοι είχαν φιλελεύθερες θέσεις υπέρ ΕΕ θα ακούγαμε για ΔΟΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ. Τώρα είναι ήρωες…
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
Τέλος πάντων, στο θέμα μας. Όλα τα εξηγεί η φωτογραφία μας, η κεντρική. Τι είναι; Είναι η Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα!
Και θέλετε μια τέτοια χώρα, με τέτοια Παιδεία και τέτοια μάθηση… Τέχνης να έχει και γνώμη για τα πράγματα; Δεν νομίζω…
η συντακτική καλλιτεχνική μονάδα