West Side StoriesΡοή Ειδήσεων

To θρυλικό λεωφορείο «Σουηδέζα» του Αγρινίου που σαπίζει έξω από μάντρα (φωτο)

Το ημερολόγιο έγραφε το έτος 1974 όταν από το αμαξοποιείο του Ομίλου Σαρακάκη κατασκευάσθηκε το πρώτο χωρίς σασί λεοφωρείο, το SBAV, και μετά από συνεχείς αναβαθμίσεις φθάνει στο SBAV 90 το 1990.

Ο θρύλος των υπεραστικών λεωφορείων Volvo που κατασκευάστηκαν από τη βιομηχανία Σαρακάκη σαν απάντηση στην παραγωγή των Mercedes Benz O302 από τη Βιαμάξ ήταν τα SBAV.


Θεωρήθηκαν πολύ πετυχημένα μοντέλα, που έγιναν και μεγάλη εξαγωγική επιτυχία σε χώρες κυρίως της Μέσης Ανατολής. Ένα από τα θρυλικότερα των υπεραστικών συγκοινωνιών της χώρας, το No56 του Αγρινίου, αργοπεθαίνει έξω από μια μάντρα κοντά στην Εθνικό Οδό.

Κάθε προσπάθεια να σωθεί η θρυλική “Σουηδέζα” είναι άκαρπη, γεγονός το οποίο λυπεί.

busoldtimers.blogspot.gr – xiromeropress.gr

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Ένα Σχόλιο

  1. Αυτά το γεμάτα ιστορία λεωφορεία που εγραψαν αμέτριτα χιλιόμετρα δεν πρέπει να καταλήξουν στην ανακύκλωση. Ειναι ιστορικά κομματια που χρονια πολλά ηταν ο στόλος των ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΥΛ όπως λέγονταν κάποτε!!! Πρέπει να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούμαστε εμείς οι παλαιότεροι. Ενα ιστορικο μουσείο των ΚΤΕΛ θα μπορουσε να υπαρχει σε μια σκεπασμενη γωνιά της καθε πόλης με προτοβουλία των ΚΤΕΛ – Α.Ε και με βοηθεια ιδιωτων – που μπορουν να βοηθησουν.

Γράψτε απάντηση στο Anonimos Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button