ΕκπαίδευσηΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Τα θέματα και οι απαντήσεις σε Λατινικά, Χημεία, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Πανελλήνιες 2018 ΓΕΛ

Δείτε αναλυτικά τα θέματα και τις απαντήσεις σε Λατινικά, Χημεία και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για τους διαγωνιζομένους των ΓΕΛ στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Για τα θέματα Λατινικών ημερησίων ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τις απαντήσεις στα λατινικα δείτε εδώ

Για τα θέματα Λατινικών εσπερινών ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα Χημείας ημερησίων ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τις απαντήσεις στην χημεία δείτε εδώ

Για τα θέματα Χημείας εσπερινών ΓΕΛ
πατήστε εδώ.

Για τα θέματα Αρχών Οικονομικής Θεωρίας
ημερησίων ΓΕΛ πατήστε εδώ.

Για τις απαντήσεις στην Αρχών Οικονομικής Θεωρίας δείτε εδώ

Για τα θέματα Αρχών Οικονομικής Θεωρίας
εσπερινών ΓΕΛ πατήστε εδώ.

Τα dikaiologitika news παρακολουθούν λεπτό προς λεπτό τις εξετάσεις και μεταδίδουν όλες τις ειδήσεις, τις εκτιμήσεις, τα θέματα και τις απαντήσεις των μαθημάτων των πανελληνίων 2018.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2018

Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία, οι αιτήσεις των υποψηφίων για τις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018 ανέρχονται στις 104.040, με τις 86.301 να προέρχονται από μαθητές των ημερήσιων ΓΕΛ, τις 914 από εσπερινά ΓΕΛ, τις 15.742 από ημερήσια ΕΠΑΛ, τις 405 από εσπερινά ΕΠΑΛ, καθώς επίσης και 678 από εσπερινά ΕΠΑΛ, που εξετάζονται μαζί με το ημερήσιο.

Οι εξεταζόμενοι για τις Πανελλήνιες πρέπει να έχουν μαζί τους:

Το δελτίο του εξεταζόμενου
Την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο
Δυο στυλό διαρκείας (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα, μολύβι, γομολάστιχα
Όποιος επιθυμεί μπορεί να έχει μαζί του ένα μπουκαλάκι νερό ή αναψυκτικό
Στα εξεταστικά κέντρα θα υπάρχουν ειδικά μηχανήματα-«κόφτες» για τα κινητά. Αν εντοπιστεί μαθητής με κινητό τηλέφωνο, ακόμη και απενεργοποιημένο, το πιθανότερο είναι να μηδενιστεί το γραπτό του
Δεν επιτρέπεται η χρήση υπολογιστικών μηχανών και διορθωτικού (blanco)

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΩΡΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ

* Φροντίζουμε να έχουμε απαραιτήτως μαζί μας:

* Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο

* Δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι)

* Τρία στιλό (μπλε ή μαύρου χρώματος), μολύβι, γόμα και ξύστρα

* Γεωμετρικά όργανα, όπου χρειάζονται

* Ένα μπουκαλάκι με νερό ή χυμό

* Ένα ρολόι χειρός, ώστε να διαχειριζόμαστε σωστά τον χρόνο μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης

* Διαβάζουμε τα θέματα αργά και προσεκτικά, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τι ζητείται, και ξεκινάμε από αυτά που γνωρίζουμε καλύτερα.

* Αφού απαντήσουμε κάποιο ερώτημα, καλό θα ήταν να διαβάσουμε άλλη μία φορά την εκφώνηση.

* Ερωτήσεις που μας φαίνονται γνωστές και εύκολες χρειάζονται περισσότερη προσοχή.

* Ακόμη και αν κάποιο από τα θέματα δεν μας θυμίζει κάτι, δεν πρέπει να απογοητευτούμε, καθώς μπορεί στη συνέχεια της εξέτασης να «καθαρίσει» το μυαλό μας και να το κατανοήσουμε.

* Δεν αποκαρδιωνόμαστε από τυχόν δύσκολα θέματα και, κυρίως, δεν τα παρατάμε. Τα θέματα όσο δύσκολα φαίνονται σε εμάς άλλο τόσο δύσκολα θα φαίνονται και στους άλλους μαθητές.

* Χρησιμοποιούμε, όπου χρειάζεται, το πρόχειρο (δηλαδή, τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου).

* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιμείνουμε για πολλή ώρα σε κάποιο θέμα που μας δυσκολεύει ιδιαίτερα, ούτε φυσικά να απογοητευόμαστε. Πρέπει να προχωρήσουμε, να αντιμετωπίσουμε τα υπόλοιπα ζητήματα και μετά να επιστρέψουμε στο ερώτημα που δεν λύσαμε και να αφοσιωθούμε σε αυτό.

* Γράφουμε ό,τι γνωρίζουμε, ακόμη και αν δεν είμαστε σίγουροι· δεν αφήνουμε κανένα ερώτημα χωρίς απάντηση.

* Το γραπτό μας πρέπει να αποπνέει σιγουριά και να αντιμετωπίζει έξυπνα τα ερωτήματα, ώστε ο διορθωτής να μην έχει την παραμικρή αμφιβολία για τις γνώσεις μας.

* Προσέχουμε την εμφάνιση του γραπτού μας, ώστε να είναι ευανάγνωστο. Ένα καλά δομημένο και καθαρογραμμένο γραπτό είναι βέβαιο πως προκαταβάλλει θετικά τον διορθωτή.

* Κατανέμουμε σωστά τον χρόνο ανάμεσα στα θέματα, ώστε να αφήσουμε τουλάχιστον 10 λεπτά για να ξαναδιαβάσουμε τις απαντήσεις μας και να διορθώσουμε τυχόν ορθογραφικά και εκφραστικά λάθη.

* Δεν βιαζόμαστε. Αν μέσα στον ενθουσιασμό μας βιαστούμε, υπάρχει κίνδυνος να δώσουμε λανθασμένες απαντήσεις.

* Ακόμα και αν έχουμε τελειώσει νωρίτερα, εξαντλούμε τον χρόνο της εξέτασης. Διαβάζουμε ξανά και ξανά τις απαντήσεις μας, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τίποτα δεν διέφυγε από την προσοχή μας.

* Αφού τελειώσει η εξέταση… τελείωσε και το μάθημα αυτό! Δεν μπορούμε να ξέρουμε απολύτως τι γράψαμε και, κυρίως, δεν ξέρουμε πώς έχουν γράψει οι άλλοι. Ας μην ξεχνάμε ότι ο βαθμός μας συγκρίνεται με τους βαθμούς των άλλων υποψηφίων. Στόχος μας, πλέον, είναι το επόμενο μάθημα!

Κι άλλο κρούσμα αντιγραφής με μηδενισμό γραπτού

Ένα ακόμη κρούσμα αντιγραφής και μηδενισμού γραπτού στις Πανελλήνιες έγινε γνωστό σήμερα, αυτή τη φορά στο Ηράκλειο Κρήτης.

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Πατρίς”, ο 18χρονος μαθητής σε σχολείο της πόλης του Ηρακλείου έβγαλε φωτογραφία σελίδες από το βιβλίο της Ιστορίας και πήρε μαζί του το κινητό στην τάξη. Όμως οι επιτηρητές τον αντιλήφθηκαν άμεσα, ο ίδιος κλήθηκε σε απολογία από τη λυκειακή επιτροπή και τελικά το γραπτό του μηδενίστηκε.

Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα, πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό αντιγραφής στο Ηράκλειο, καθώς την περασμένη Δευτέρα, συνέβη αντίστοιχο κρούσμα με κλασικό σκονάκι στο χαρτί, στο μάθημα των Μαθηματικών.

Υπενθυμίζεται μάλιστα ότι χθες στο νησί της Κω, μαθήτρια πιάστηκε στα πράσα με high tech ακουστικό και μηδενίστηκε αντίστοιχα το γραπτό της, ενώ η 24χρονη αδερφή της που της “ψιθύριζε” τα θέματα, οδηγήθηκε στο τμήμα.

Σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γιάννης Παπαδομαρκάκης, το περιστατικό έγινε αντιληπτό χάρη στην παρατηρητικότητα των καθηγητών που επέβλεπαν τις εξετάσεις.

Πιο αναλυτικά, η μαθήτρια είχε κρύψει πάνω της το κινητό τηλέφωνο, ενώ στο αυτί της είχε τοποθετήσει μία ασύρματη «ψείρα» – ακουστικό, μέσω του οποίου βρισκόταν σε ανοικτή γραμμή με την αδερφή της που είχε αναλάβει να υπαγορεύει τις απαντήσεις των θεμάτων στην Ιστορία.

Το περιστατικό αποκαλύφθηκε όταν η συνεργός δεν πρόσεξε και μιλούσε ιδιαιτέρως δυνατά, με αποτέλεσμα εκτός από τη μαθήτρια να ακούσουν τη συνομιλία και οι επιτηρητές καθηγητές, οι οποίοι έπραξαν τα δέοντα.

ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Συμπληρώνουμε το μηχανογραφικό μας δελτίο με τη συμβουλευτική υποστήριξη των καθηγητών και των φροντιστών μας.

Εδώ και τρεις δεκαετίες περίπου, χρονικό διάστημα στο οποίο υπηρετούμε το εκπαιδευτικό λειτούργημα, έχουν βρεθεί κοντά μας δεκάδες χιλιάδες μαθητές. Μαθητές που πέτυχαν σπουδαίες επιδόσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και μαθητές που τα πήγαν λιγότερο καλά.

Το όποιο αποτέλεσμα κρίθηκε κυρίως από την προσπάθεια και την προετοιμασία που είχαν κάνει, σε όλα τα χρόνια της σχολικής τους διαδρομής, αλλά και σε μεγάλο βαθμό από την ψυχική τους ηρεμία, τη συναισθηματική ασφάλεια και τη συγκέντρωση που είχαν κατά τη διάρκεια της εξέτασης του εκάστοτε μαθήματος.

Με τους περισσότερους μαθητές μας, παρά τα χρόνια που έχουν περάσει, επικοινωνούμε ακόμη και σήμερα. Έχουμε την τιμή και τη χαρά, ακόμη, να διδάσκουμε τα παιδιά πολλών παλιών μαθητών μας.

Το βέβαιο είναι πως η πορεία της ζωής του καθενός, σε καμία περίπτωση, δεν κρίθηκε μόνο από την επίδοσή του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Η συμβουλή μας είναι να αντιμετωπίσετε αυτές τις Εξετάσεις ως μία ακόμα εμπειρία στη ζωή σας, και μάλιστα διδακτική και δημιουργική, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος.

Οι ευκαιρίες στη ζωή μας είναι πραγματικά ανεξάντλητες, αρκεί να έχουμε τη διάθεση να τις κυνηγήσουμε και να κάνουμε πράξη τα όνειρά μας.

dikaiologitika.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button