ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Τέλος η πιο επικίνδυνη γέφυρα της Ελλάδας -Πότε θα είναι έτοιμη η καινούργια

Σε αρκετά προχωρημένο στάδιο έχει φτάσει πλέον σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr η κατασκευή της νέας γέφυρας του Ευρώτα, που θα αντικαταστήσει μια ιδιαίτερα επικίνδυνη υποδομή.

Προχωρούν οι εργασίες για την υλοποίηση της νέας γέφυρας του Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας, ενός έργου που θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια και θα αναβαθμίσει τις οδικές μεταφορές στον Δήμο Ευρώτα και τη Νότια Λακωνία πληρώντας τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές.


gefyra eurota 2

Όπως βλέπουμε στις εικόνες του carandmotor.gr, έχουν ολοκληρωθεί τα ακρόβαθρα και τα μεσόβαθρα, ενώ έχει κατασκευαστεί και τμήμα του καταστρώματος. Επιπλέον, έχει γίνει εκβάθυνση-διαπλάτυνση της κοίτης του ποταμού ώστε να αποτρέπεται το «μπλοκάρισμα» των φερτών υλικών.

Η νέα γέφυρα θα παραλάβει τη σκυτάλη από την υφιστάμενη υποδομή που έχει χαρακτηριστεί ακατάλληλη, αποτελώντας έναν «σιωπηλό κίνδυνο» για όσους παίρνουν το ρίσκο να τη διασχίσουν.

gefyra eurota 1

Η νέα γέφυρα θα έχει μήκος 90 μ. και κατασκευάζεται σε απόσταση αναπνοής από την υφιστάμενη. Ο φορέας του καταστρώματος θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος, σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

gefira skala lakonias 1 0 0 1

Το κατάστρωμα θα έχει πλάτος 9 μ. και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δύο πεζοδρομίων πλάτους 2,10 μ. έκαστο, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη κυκλοφορία και των πεζών.

Παράλληλα, θα τοποθετηθεί η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξης με τους πεζούς.

gefira eurota 21 0 1 0 1 1 1 0 0

Η παλιά γέφυρα δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα και θα αναδειχθεί σε μνημείο.

Η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της αναδόχου εταιρείας έγινε στις 8/3/2023. Το έργο έχει προϋπολογισμό 4.465.000 ευρώ και στόχος ήταν να είναι έτοιμη 18 μήνες από την υπογραφή του εργολαβικού συμφωνητικού. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν κατέστη εφικτό και πλέον η ολοκλήρωση εκτιμάται για το 2025.

Πηγή: carandmotor.gr

Χορηγούμενη

thumbnail Τοπική Διαφήμιση
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button