ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Τα Marketing Trends του 2020

Μία καλή διαφήμιση μπορεί να οδηγήσει την επιχείρηση στην επιτυχία. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, υπάρχουν πολλές στρατηγικές digital marketing για να αυξήσουν τις πωλήσεις ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Εάν ενδιαφέρεστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα ή τις πωλήσεις του e-shop σας, θα σας φανεί ενδιαφέρον το κείμενο που ακολουθεί. Σε αυτό, θα παρουσιαστούν οι πιο σημαντικές τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2020.

Η εξατομίκευση και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) κυριαρχούν στο marketing αυτή την χρονιά. Το Amazon και το Netflix είναι μόνο δύο από τις εκατοντάδες επιχειρήσεις που την χρησιμοποιούν. Ουσιαστικά η AI είναι ένα σύστημα τεχνολογίας και εντολών που “διαβάζει” τις προτιμήσεις του καταναλωτή και στην πορεία του προτείνει υπηρεσίες και αγαθά που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντα του. Είναι ιδιαίτερα σημαντική στο κόσμο της διαφήμισης και 9 στις 10 επιχειρήσεις την χρησιμοποιούν ήδη, σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το ΜΙΤ.

Ακόμα, με την τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσονται αλγόριθμοι όπου εντοπίζουν νέους πελάτες και προβάλλουν προσφορές ή εκπτώσεις που στοχεύουν στις ανάγκες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι χρήσιμη και για την αφοσίωση των καταναλωτών σε μία επιχείρηση αλλά και για την βελτίωση του περιεχομένου των διαφημιστικών καμπανιών. Χάρη στους αλγόριθμους της AI δημιουργείται ένα πιο προσωποποιημένο περιεχόμενο που απευθύνεται ξεχωριστά στο κάθε χρήστη. Iδανικό για την εξατομίκευση του διαφημιστικού περιεχομένου είναι το email marketing.

Τα chatbots είναι άλλη μια τάση του 2020, για την υποστήριξη των πελατών. Πρόκειται για ένα λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης που εκπροσωπεύει την εξυπηρέτηση πελατών. Οι πελάτες μπορούν να στείλουν όλο το 24ωρο τις ερωτήσεις τους σε ένα chatbot και αυτό δίνει τις απαντήσεις. Εάν δεν μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα ενός χρήστη, ενημερώνεται κάποιος υπεύθυνος από το e-shop για περαιτέρω βοήθεια.

Επιπλέον, η φωνητική αναζήτηση έγινε περισσότερο δημοφιλής αυτό το έτος. Μέχρι στιγμής, η φωνητική αναζήτηση χρησιμοποιείται από τους χρήστες για να αναζητήσουν ένα τίτλο τραγουδιού ή μια διεύθυνση. Όμως, σύντομα οι δυνατότητες της φωνητικής αναζήτησης θα βελτιωθούν καθώς πολλές εταιρείες ψάχνουν τρόπους για να την εντάξουν στην διαφημιστική τους καμπάνια. Για να ωφελήσει το marketing ενός e-shop απαιτείται ένας επανασχεδιασμός λέξεων – κλειδιών.

Ακόμα, με την διαδραστικότητα μια επιχείρηση αποκτά περισσότερους αφοσιωμένους πελάτες. Όλοι αγαπούν την αλληλεπίδραση, γι αυτό ωφελεί και το digital marketing. Για να συνδεθεί ένα e-shop με τους επισκέπτες του, χρειάζεται τα κατάλληλα “κλειδιά”. Αυτά είναι οι συχνές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα κουίζ, οι δημοσκοπήσεις και τα βίντεο.

Το marketing μέσω βίντεο υπήρχε και τα προηγούμενα χρόνια, μα γνώρισε μεγαλύτερη άνθηση το 2020. Με αυτό, ο επιχειρηματίας έχει την δυνατότητα να δείξει όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτει, στους πελάτες του. Έχει μεγαλύτερη διαδραστικότητα από το marketing περιεχομένου καθώς τα social media, το υποστηρίζουν καλύτερα. Επιπλέον, τα βίντεο είναι γρήγορα και πολλοί τα χρήστες τα παρακολουθούν στα smartphones τους πιο εύκολα. Γι αυτό, άλλωστε, είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς οι πλατφόρμες TIK TOK και YouTube.

Πετυχημένη στρατηγική marketing, επίσης, είναι τα live βίντεο. Οι χρήστες αφιερώνουν τριπλάσιο χρόνο για να παρακολουθήσουν τα live βίντεο. Επιπλέον, σχολιάζουν, συμμετέχουν στον διάλογο, ενδιαφέρονται και προσέχουν περισσότερο το περιεχόμενο των συγκεκριμένων βίντεο. Ακόμα, αυτά δημιουργούν μεγαλύτερη οικειότητα και μία αίσθηση επείγουσας ανάγκης, όταν το περιεχόμενο τους είναι εφήμερο. Η ζωντανή ροή ενός βίντεο, είναι πιο προσωπική και ανθρώπινη. Δεν υπάρχει κάποιο σενάριο και ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, απαντά με απλά λόγια στις ερωτήσεις των επισκεπτών του e-shop. Έτσι, μεγιστοποιείται και η αλληλεπίδραση και κερδίζεται η εμπιστοσύνη των πελατών.

Συμπληρωματικά, χρήσιμο είναι και το περιεχόμενο που δημιουργεί και προβάλλει ο πελάτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Λόγου χάρη, θα μπορούσε να είναι μια φωτογραφία με το προϊόν που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα ή μια πολύ καλή κριτική. Με το να δημοσιεύσετε το περιεχόμενο των πελατών σας, δείχνετε πως τους  εκτιμάτε και πως είναι σημαντικοί για εσάς.

Ανακεφαλαιώνοντας, αυτές είναι οι πιο ισχυρές στρατηγικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ για αυτή την χρονιά. Διαλέξτε ποια ή ποιες ταιριάζουν περισσότερο με το ύφος της δικής σας επιχείρησης και υλοποιήστε τις. Σύντομα, θα έχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Το άρθρο αυτό γράφτηκε από έναν επαγγελματία writer του koalla.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button