Ερωτήματα όπως:
Η αρμόδια Υπουργός αναφέρθηκε τόσο στο Ιστορικό της «Μαρίνας Μεσολογγίου» όσο και στην πολυπλοκότητα και στα προβλήματα (όπως λάθος χωροθετήσεις), που ως σήμερα υπήρξαν τροχοπέδη για την υλοποίηση του έργου.
Τόνισε, επίσης, τον αποφασιστικό ρόλο του Λιμενικού Ταμείου για τη δημοπράτηση, την αδειοδότηση της Μαρίνας και εν γένει τη διαφύλαξη των συμφερόντων του Δημοσίου.
Στο τέλος της συζήτησης η βουλευτής σημείωσε πως έχουν περάσει 8 χρόνια και ένα έργο 5 εκ ευρώ βρίσκεται ακόμη στα χαρτιά.
Αμφισβήτησε τόσο τους όρους για την ολοκλήρωση του έργου όσο και τη διαδικασία σχεδιασμού, δεύτερης δημοπράτησης (2013) και εν γένει υλοποίησης των έργων της επένδυσης.
Τόνισε, πως θα πρέπει να υπάρξει λύση και κυρίως διαφάνεια: Και τα δύο ως τώρα έχουν τρωθεί.
Ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Να δώσουμε μαζί μάχες για διαφάνεια, διαφορετικά τα κενά που υπάρχουν θα καλυφθούν είτε από παράγοντες είτε από αετονύχηδες εργολάβους, αλλά κατά τα άλλα κρατικοδίαιτους, που ξέρουν να μπαίνουν σε μια περιοχή, να τη λυμαίνονται, να μην έχουν κυρώσεις και να συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητοι»