ΑυτοδιοίκησηΡοή Ειδήσεων

Στοχευμένες δράσεις για την προσέλκυση τουριστών στη Δυτική Ελλάδα προτείνει ο Βασίλης Σώζος

Τις σκέψεις του σχετικά με την προοπτική της φετινής τουριστικής σεζόν, αποτυπώνει σε ανάρτηση του στο facebook, ο Βασίλης Σώζος, Περιφερειακός Σύμβουλος (Π.Ε. Αιτωλ/νίας) με την παράταξη του Απόστολου Κατσιφάρα.

Ο κ. Σώζος, γνωστός επιχειρηματίας στον τομέα του τουρισμού στην περιοχή της Βόνιτσας, σημειώνει πως υπάρχουν μορφές τουρισμού που φέτος αναμενεται να παρουσιάσουν αύξηση, χωρις όμως προς το παρόν η Περιφέρεια να έχει κάποιον στοχευμένο σχεδιασμό.


Παράλληλα, παραθέτει τις προτάσεις της παράταξης, τις οποίες και χαρακτηρίζει “στοχευμένες στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η κρίση του κορωνοϊού”:

“Ξεκινώντας θα ήθελα να αναφέρω ότι παρόλο που φέτος ο τουρισμός θα έχει πτώση τουλάχιστον 50% υπάρχουν κάποιες κατηγορίες τουριστών που θα παρουσιάσουν αύξηση. Το αναφέρω φυσικά γιατί αυτή πρέπει να είναι η βασική μας προσέγγιση ως περιφέρεια για την στοχευμένη μας προβολή.

Λόγω των μειωμένων συμπτωμάτων από τον ιό αλλά και λόγω της παρορμητικής σκέψης,το νεανικό κοινό οι λεγόμενοι (millennials) είναι ακριβώς αυτοί που θα έχουν αύξηση στης τουριστικές ροές καθώς θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευθούν τα εκπτωτικά πακέτα και να απολαύσουν ποιοτικές διακοπές με λίγα χρήματα…

Δεν είδα πουθενά στην πρόταση της περιφέρειας για φέτος προβολή σε αυτό το κοινό που επί της ουσίας αναφέρεται στον βιωματικό τουρισμό.

Μια άλλη μεγάλη κατηγορία που θα έχει αύξηση για φέτος είναι ο τουρισμός με τροχόσπιτα ή ακόμα και σε κάμπινγκ.Ο λόγος είναι προφανής καθώς με αυτόν τον τρόπο προστατεύεται περισσότερο από κάθε άλλη περίπτωση ο τουρίστας από τον ιό και επιπλέον μπορεί να αποκτήσει μια πρωτόγνωρη εμπειρία που του δίνεται με την περιπλάνηση…

Ούτε και αυτή η μορφή τουρισμού δεν αναφέρεται κάπου από την περιφέρεια. Πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριληφθεί στην προβολή της για φέτος και να προστεθούν στην επίσημη ιστοσελίδα μας οι χώροι που μπορούν να σταθμεύσουν τα τροχόσπιτα,οι παραλίες που μπορούν να επισκεφθούν καθώς και οι κοντινότερες διαδρομές σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους ή άλλους αξιόλογους προορισμούς.

Αν δεν υπάρχουν χώροι και παραλίες τότε να οριστούν γιατί με τόσο μεγάλη ακτογραμμή και τόσες πολλές επιλογές μπορούμε να δημιουργήσουμε και για αυτόν τον τουρισμό χώρους που θα είναι σημαντική υποδομή και για το μέλλον.Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και ο τουρισμός των κάμπινγκ είτε απευθυνόμαστε σε ελεύθερα είτε σε οργανωμένα κάμπινγκ!

Υπάρχει όμως και ένας σημαντικός αριθμός τουριστών που συνδυάζουν της διακοπές τους με τα χόμπι τους,ο λεγόμενος εναλλακτικός τουρισμός που και αυτός την φετινή χρόνια αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση.

Ειναι τουρίστες που δελεάζονται από τις προσφορές,εύκολα παίρνουν ρίσκα καθώς οι περισσότεροι ασχολούνται με extreme sports και φέτος ευνοούνται από τις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί. Θα πρέπει η προβολή της περιφέρειας να συμπεριλάβει και τον εναλλακτικό τουρισμό,να ενημερωθεί η ιστοσελίδα που μπορούν να εξασκήσουν τα χόμπι τους όπως Kitesurf,windsurfing,παραπέντε,ορειβασία,πεζοπορία κτλ) και να συμμετάσχουμε επιτέλους σε μια έκθεση που αφορά αποκλειστικά των εναλλακτικό τουρισμό για να μπορέσουμε να κάνουνε καλύτερη στόχευση στην συνέχεια.

Η προβολή στα Βαλκάνια είναι μια καλή επιλογή για φέτος αφού μπορούν να μας επισκεφθούν με το Ι.Χ τους και η περιφέρεια μας έχει γεωγραφικό πλεονέκτημα εξαιτίας των οδικών αξόνων της Ιονίας και της Ολυμπίας οδών.

Φυσικά δεν φτάνει μόνο αυτό γιατί ουσιαστικά είμαστε η τέταρτη επιλογή αυτών των τουριστών καθώς προηγούνται η Χαλκιδική,η Λευκάδα και τα παραλία της Ηπείρου.

Σε αυτή την περίπτωση καλό θα ήταν να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα μέσω ΕΣΠΑ (επιδότηση καυσίμου) για αυτές τις περιοχές και να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο για να μας επιλέξουν.

Σε αυτό το μήκος κύματος και πάντα μέσω ΕΣΠΑ θα μπορούσαμε να φτιάξουμε και ένα πρόγραμμα επιδότησης αγοράς τοπικών και παραδοσιακών προϊόντων για όλους τους επισκέπτες μας για να μπορέσει με αυτόν τον τρόπο να βοηθηθεί και ο πρωτογενής τομέας της περιφέρειας.

Όλες οι παραπάνω προτάσεις είναι στοχευμένες στα νέα δεδομένα που δημιούργησε η κρίση του κορωνοϊού και δημιουργούν με την υλοποίηση τους μια καλή βάση για το μέλλον”.

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button