Στην δεύτερη φάση η ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου Ακτίου

Στη δεύτερη φάση της αξιοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων έχει μπει το ΤΑΙΠΕΔ, με επτά από τα έντεκα κοινοπρακτικά σχήματα που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συνεχίζουν στη διαδικασία, ενώ παράλληλα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» βρίσκεται μια «ανάσα» από την οριστική αλλαγή σελίδας.

Η ιδιωτικοποίηση , όπως γράφει το “Έθνος”,  των περιφερειακών αεροδρομίων μπαίνει στην δεύτερη φάση, καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ στη διαδικασία συνεχίζουν να μετέχουν επτά από τις 11 κοινοπρακτικές εταιρείες οι οποίες είχαν δηλώσει ενδιαφέρον.


Τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν χωριστεί σε δύο ομάδες, με την πρώτη να περιλαμβάνει τους αερολιμένες Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Καβάλας, ενώ στη δεύτερη περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου και Σκιάθου.

Οι επενδυτές, θα αναλάβουν την διαχείριση των αεροδρομίων για 30- 35 χρόνια, ενώ θα προβλέπεται και δυνατότητα επέκτασης της σύμβασης τους.

Χορηγούμενη
Share
Published by
agripress