Γεγονότα

Sprider – Aγρίνιο: Άλλοι 11 εργαζόμενοι στο δρόμο

koi-spriderΈκλεισαν τα Sprider Stores και στο Αγρίνιο

Πρώην εργαζόμενη «Γνωρίζαμε ότι κάτι δεν πάει καλά,αλλά δεν είχαμε καμία ενημέρωση – Μας έλεγαν ότι ξεπουλάμεγια να αγοράσουμε νέο εμπόρευμα…»

Στο δρόμο βρέθηκαν απ’ τη μια στιγμή στην άλλη οι εργαζόμενοι των Sprider Stores στο Αγρίνιο, όπως και σ’ όλη την Ελλάδα, μετά την ξαφνική απόφαση της εταιρείας να αναστείλει τη λειτουργία των 45 καταστημάτων της σε Ελλάδα και Βουλγαρία. Μετά από αρκετές συνεχόμενες χρονιές ανάπτυξης και επέκτασης, η οικονομική κρίση είχε αρχίσει σιγά-σιγά να πλήττει την άλλοτε κραταιά επιχείρηση, με αποτέλεσμα την περασμένη Δευτέρα οι εργαζόμενοι να ενημερωθούν ξαφνικά ότι τα καταστήματα κλείνουν και οι ίδιοι βρίσκονται άνεργοι.

Στο υποκατάστημα του Αγρινίου εργάζονταν 11 υπάλληλοι και η διευθύντρια του καταστήματος. Όπως μας ενημέρωσαν πρώην εργαζόμενοι, το απόγευμα της Δευτέρας, λίγα λεπτά πριν τις 6, μπήκε στο κατάστημα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της εταιρείας, συνοδευόμενος από άνδρες εταιρείας security. Ζήτησε από τους υπαλλήλους που εκτελούσαν τη βάρδιά τους να διώξουν τους πελάτες που ήταν παρόντες και στη συνέχεια, μπροστά στα έκπληκτα μάτια όλων, αποχώρησε παίρνοντας μαζί του τα χρήματα του ταμείου και τις ταμειακές μηχανές. Φεύγοντας, κλείδωσε τις πόρτες του καταστήματος και είπε στους εργαζόμενους απλά ότι το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό, χωρίς να τους παρέχει καμία άλλη ενημέρωση.

Κυριολεκτικά ξεκρέμαστοι έμειναν οι υπάλληλοι του καταστήματος, καθώς όχι μόνο δεν έχουν λάβει τους μισθούς των δύο τελευταίων μηνών, όπως και τις άδειες τις οποίες δικαιούνται ή έστω αποζημίωση γι’ αυτές, αλλά δεν έχει καν γίνει κανονική τους απόλυση ώστε να μπορούν τουλάχιστον να εγγραφούν στο ταμείο ανεργίας. Οι 11 υπάλληλοι του καταστήματος συμβουλεύτηκαν δικηγόρο για τις κινήσεις τις οποίες πρέπει να κάνουν από εδώ και πέρα για να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα τους, και απέστειλα εξώδικο στην εταιρεία. Επίσης, κατέφυγαν και στην επιθεώρηση εργασίας η οποία έδωσε χρονικό περιθώριο 15 ημερών στην εταιρεία να στείλει κάποιον εκπρόσωπο προκειμένου να συζητηθεί το μέλλον των εργαζόμενων.

Κανείς βέβαια δεν περιμένει ότι το κατάστημα θα επαναλειτουργήσει και οι υπάλληλοι θα επανέλθουν στις θέσεις τους, όλοι όμως περιμένουν αυτό που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο, το σεβασμό στους εργαζόμενους που με τον δικό τους κόπο στήριξαν τόσα χρόνια την επιχείρηση, στα εύκολα και στα δύσκολα. Πιστεύουμε ότι είναι καταδικαστέο από όλους το γεγονός ότι όχι μόνο δεν έλαβαν καμία πρότερη ενημέρωση, αλλά δεν έχει καν γίνει τυπικά η απόλυσή τους, ώστε τουλάχιστον να μπορούν να λάβουν κάποιο επίδομα ανεργίας έως ότου λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Εκτός κι αν έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε ότι τέτοιες απαιτήσεις είναι υπερβολικές.

Κώστας Καρακώστας

Εφημερίδα “Συνείδηση”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button