Η εργολαβία ξεκίνησε με ρυθμούς «χελώνας», και κρίθηκε σκόπιμο να γκρεμιστεί το ένα τμήμα της γέφυρας και όλη η κυκλοφορία να γίνεται σε μια λωρίδα και για τις δύο κατευθύνσεις με την κυκλοφορία να ρυθμίζουν φωτεινοί σηματοδότες. Αποτέλεσμα του όλου εγχειρήματος, είναι στο σημείο να δημιουργείται μποτιλιάρισμα μέχρι και 4 χιλιόμετρα τις πρωινές ώρες, ενώ τις επόμενες μέρες που θα κορυφωθεί η έξοδος των αδειούχων του δεκαπενταύγουστου, το μποτιλιάρισμα μπορεί να φτάσει άνετα μέχρι το Μενίδι.
Ερωτηματικά προκαλεί η επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου αφού το αργότερο σε 6-7 μήνες με την Ιόνια Οδό στην κυκλοφορία ο όγκος των οχημάτων που θα διέρχεται από το σημείο θα είναι αισθητά μικρότερος, καθώς επίσης για την αδράνεια της Περιφέρειας Ηπείρου η οποία διατηρεί ένα αξιόλογο οδικό δίκτυο για τα Ελληνικά δεδομένα, δεν παρενέβη ακόμη, για την επιτάχυνση των εργασιών, ώστε να γλιτώσουν την ταλαιπωρία οι πολίτες που θα επισκεφτούν την Ήπειρο.