ΕκπαίδευσηΡοή Ειδήσεων

Προβλήματα με την τηλεκπαίδευση στα σχολεία – Τι απαντά το Υπουργείο

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε καθώς «έπεσε» ο server της Cisco στο Λονδίνο – Αναμένεται να αντιμετωπιστεί μέσα στην ημέρα – «Δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα» σημειώνει το υπουργείο σε ανακοίνωσή του

Με προβλήματα ξεκίνησε η πρώτη ημέρα της τηλεκπαίδευσης σε Γυμνάσια και Λύκεια, καθώς από το πρωί αρκετοί μαθητές δεν μπορούν να συνδεθούν με την πλατφόρμα για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα.

Κατά πληροφορίες το πρόβλημα δημιουργήθηκε καθώς «έπεσε» ο server της Cisco στο Λονδίνο, πρόβλημα που αναμένεται να αντιμετωπιστεί μέσα στην ημέρα.

Παράλληλα η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη δήλωσε στην τηλεόραση της ΕΡΤ ότι δεν θα προσμετρηθούν οι απουσίες σήμερα για τους μαθητές, καθώς προσπάθησαν αλλά δεν κατάφεραν να μπουν στην ηλεκτρονική τους τάξη.

Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και το υπουργείο Παιδείας, δίνοντας διευκρινίσεις για τα τεχνικά προβλήματα, αλλά και για τις σημερινές απουσίες στους μαθητές που δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν.

Η ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας:

«Αναφορικά με τις δυσλειτουργίες του συστήματος Webex, από τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διευκρινίζονται τα ακόλουθα:

Ο πάροχος της πλατφόρμας Webex έχει παράσχει διαβεβαιώσεις ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος και έχει δρομολογηθεί η πλήρης επαναλειτουργία του συστήματος.

Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα.

Σημειώνεται ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο λειτουργεί κανονικά, όπως και όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Οι γονείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί, εδώ και ημέρες είχαν εκφράσει την ανησυχία τους για το αν θα αντέξει το δίκτυο την ταυτόχρονη χρήση ίντερνετ από χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Πηγή: protothema.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button